Skocz do zawartości

waltz

Pasjonat
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O waltz

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CAEB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia waltz

1

Reputacja

  1. No tak, patrząc ile kosztuje na allegro czy olx szyba drzwi to zdecydowanie taniej tłuc
  2. No to tego nie doczytałem, że kluczykiem się nie da otworzyć. A jakieś awaryjne otwieranie samochodów nie pomoże (czyli tacy co umieją wsadzić odpowiedni sprzęt między szybę a drzwi i odryglować albo zepchnąć szybę w dół) ?
  3. No ale mechanicznym kluczykiem nie otworzysz auta ? w sensie wsadzając do zamka i przekręcając ? Bo chyba nie rozumiem. Otwierasz kluczykiem drzwi kierowcy, sięgasz do tylnich drzwi i otwierasz klamką od środka, składasz oparcie kanapy i wczołgujesz się do bagażnika. Na klapie na wysokości zamku jest klapka (przynajmniej tak jest w Avant, ale czytałem gdzies na forum że w Sedanie też), zdejmujesz ją i podważasz białą dzwignię
  4. A w limuzynie nie da się odblokować zamka od strony bagażnika ?
  5. Ja po prostu mam - samochód z ameryki, nie wiem czy fabrycznie czy dokładane
  6. A to nie jest normalne zachowanie ? Też tak mam i wydaje mi się, że ustawia się gdzieś nawet powyżej jakiej prędkości wspomaganie staje się "twardsze" - chodzi o to, żeby przy normalnej jeździe kierownica nie latała sobie za lekko.
  7. waltz

    Problem Obroty/VTG??

    Przy dwóch różnych wersjach najlepiej zapytać jeszcze kogoś Czyli wizyta u innego mechanika.
  8. Też mi się tak wydaje, że Hitachi jest dawana oryginalnie
  9. Hitachi znacznie droższa choć jest to polecany producent. Ale ten Topran z tego co czytałem też daje radę - u mnie po prostu działa
  10. A czujnik nowy na pewno dobry ? Pozostaje Ci posprawdzać kabelki
  11. Nową ale nie oryginalną - firmy Topran (niecałe 700pln)
  12. Finalnie po wymianie pompy wysokiego ciśnienia problem ustąpił, więc to zapewne ona była winowajcą
  13. Ta co napędza pompę ? Jeśli o niej mówisz, to jeszcze nie - mogę to chyba zrobić dopiero po jej zdemontowaniu ? No i czy jeśli krzywka jest wytarta, to czy nie byłoby raczej problemu ze zbyt niskim ciśnieniem a nie za wysokim i zbyt dużą ilością paliwa ?
  14. Stąd, że nie mam innych pomysłów Mój problem opisałem tu; Sprawdzałem trzy różne czujniki paliwa, więc wykluczam, że to z nim jest problem. Silnik potrafi zgasnąć na wolnych obrotach, potem jest problem z jego odpaleniem (trzeba przegazowywać). W oleju pojawia się zapach paliwa, podobnie z rur wydechowych - wygląda to na ewidentne podawanie zbyt dużej ilości paliwa. Oprócz pompy myślę jeszcze o wtryskach, je planuje w ciągu najbliższych dni wyciągnąć i zobaczyć jak wyglądają, może wyślę do sprawdzenia. Pewnie pasowałoby sprawdzić ciśnienie na szynie przy pomocy manometru jak problem występuje, ale nie posiadam odpowiedniego sprzętu. Może coś podpowiesz ?
  15. No nie, cena nowej w ASO to trochę dużo Ale widzę, że można dostać zamienniki za połowę ceny nowej z ASO a nawet mniej. Tylko te oznaczenia chciałem mieć pewność Moje auto w USA miało już wymienianą, bo widzę, że jest nieorginalna ale jako że mam problemy z za wysokim ciśnieniem a czujnik zmieniałem już 3 razy to czas na pompę (a wcześniej może sprawdzenie wtryskiwaczy)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...