Jump to content
IGNORED

A4B8 2.0TFSI - pompa wysokiego ciśnienia - czy dobrze czytam numery


Go to solution Solved by marky2552,

Recommended Posts

Posted

Cześć,

Chcę wymienić u siebie pompę wysokiego ciśnienia i chciałbym Was poprosić o potwierdzenie, czy dobrze czytam, że do silnika 2TFSI pasujące są pompy o numerach 06J127025D, E, F, G, J, K, L ?

W sensie że wszystkie te literki na końcu pasują ?

  • Solution
Posted (edited)

D zamienia się na E, E na F,  F na G i tak dalej. Pompa L będzie najnowsza i takiej bym szukał na twoim miejscu ja sam muszę swoją wymienić :), a nowa z aso 1600 zł :facepalm:

Edited by marky2552
Posted

No nie, cena nowej w ASO to trochę dużo :) Ale widzę, że można dostać zamienniki za połowę ceny nowej z ASO a nawet mniej. Tylko te oznaczenia chciałem mieć pewność :)

 

Moje auto w USA miało już wymienianą, bo widzę, że jest nieorginalna ale jako że mam problemy z za wysokim ciśnieniem a czujnik zmieniałem już 3 razy :) to czas na pompę (a wcześniej może sprawdzenie wtryskiwaczy)

Posted

Skąd pomysł że to jest pompa ?

Posted
55 minut temu, Dev napisał(a):

Skąd pomysł że to jest pompa ?

 

Stąd, że nie mam innych pomysłów :)

 

Mój problem opisałem tu; 

 

 

Sprawdzałem trzy różne czujniki paliwa, więc wykluczam, że to z nim jest problem. Silnik potrafi zgasnąć na wolnych obrotach, potem jest problem z jego odpaleniem (trzeba przegazowywać). W oleju pojawia się zapach paliwa, podobnie z rur wydechowych - wygląda to na ewidentne podawanie zbyt dużej ilości paliwa. Oprócz pompy myślę jeszcze o wtryskach, je planuje w ciągu najbliższych dni wyciągnąć i zobaczyć jak wyglądają, może wyślę do sprawdzenia. Pewnie pasowałoby sprawdzić ciśnienie na szynie przy pomocy manometru jak problem występuje, ale nie posiadam odpowiedniego sprzętu. 

 

Może coś podpowiesz ? 

Posted

sprawdziłes w jakim stanie jest krzywka na wałku rozrzadu ?

Posted
24 minuty temu, Dev napisał(a):

sprawdziłes w jakim stanie jest krzywka na wałku rozrzadu ?

 

Ta co napędza pompę ? 

 

Jeśli o niej mówisz, to jeszcze nie - mogę to chyba zrobić dopiero po jej zdemontowaniu ? 

 

No i czy jeśli krzywka jest wytarta, to czy nie byłoby raczej problemu ze zbyt niskim ciśnieniem a nie za wysokim i zbyt dużą ilością paliwa ? 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...