waltz Posted September 17, 2023 Posted September 17, 2023 Cześć, Chcę wymienić u siebie pompę wysokiego ciśnienia i chciałbym Was poprosić o potwierdzenie, czy dobrze czytam, że do silnika 2TFSI pasujące są pompy o numerach 06J127025D, E, F, G, J, K, L ? W sensie że wszystkie te literki na końcu pasują ?
Solution marky2552 Posted September 17, 2023 Solution Posted September 17, 2023 (edited) D zamienia się na E, E na F, F na G i tak dalej. Pompa L będzie najnowsza i takiej bym szukał na twoim miejscu ja sam muszę swoją wymienić , a nowa z aso 1600 zł Edited September 17, 2023 by marky2552
waltz Posted September 17, 2023 Author Posted September 17, 2023 No nie, cena nowej w ASO to trochę dużo Ale widzę, że można dostać zamienniki za połowę ceny nowej z ASO a nawet mniej. Tylko te oznaczenia chciałem mieć pewność Moje auto w USA miało już wymienianą, bo widzę, że jest nieorginalna ale jako że mam problemy z za wysokim ciśnieniem a czujnik zmieniałem już 3 razy to czas na pompę (a wcześniej może sprawdzenie wtryskiwaczy)
waltz Posted September 17, 2023 Author Posted September 17, 2023 55 minut temu, Dev napisał(a): Skąd pomysł że to jest pompa ? Stąd, że nie mam innych pomysłów Mój problem opisałem tu; Sprawdzałem trzy różne czujniki paliwa, więc wykluczam, że to z nim jest problem. Silnik potrafi zgasnąć na wolnych obrotach, potem jest problem z jego odpaleniem (trzeba przegazowywać). W oleju pojawia się zapach paliwa, podobnie z rur wydechowych - wygląda to na ewidentne podawanie zbyt dużej ilości paliwa. Oprócz pompy myślę jeszcze o wtryskach, je planuje w ciągu najbliższych dni wyciągnąć i zobaczyć jak wyglądają, może wyślę do sprawdzenia. Pewnie pasowałoby sprawdzić ciśnienie na szynie przy pomocy manometru jak problem występuje, ale nie posiadam odpowiedniego sprzętu. Może coś podpowiesz ?
Dev Posted September 17, 2023 Posted September 17, 2023 sprawdziłes w jakim stanie jest krzywka na wałku rozrzadu ?
waltz Posted September 17, 2023 Author Posted September 17, 2023 24 minuty temu, Dev napisał(a): sprawdziłes w jakim stanie jest krzywka na wałku rozrzadu ? Ta co napędza pompę ? Jeśli o niej mówisz, to jeszcze nie - mogę to chyba zrobić dopiero po jej zdemontowaniu ? No i czy jeśli krzywka jest wytarta, to czy nie byłoby raczej problemu ze zbyt niskim ciśnieniem a nie za wysokim i zbyt dużą ilością paliwa ?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now