P.Wiśnia Opublikowano 21 Października 2023 Opublikowano 21 Października 2023 Witam, mam taki problem z dużymi drganiami karoserii. Przy odpuszczaniu sprzęgła na rozgrzanym silniku. Głównie na 1 biegu i trochę na 2. Przy 50km/h na 5 biegu i pedale w podłogę drgania są minimalne. Komplet sprzęgło, docisk i dwumasa była wymieniana 4 lata temu, około 20kkm temu. Gdzie i w czym szukać przyczyny? VCDS brak błędów na silniku. Pozdrawiam
Langista Opublikowano 21 Października 2023 Opublikowano 21 Października 2023 Takie sprzęgła teraz robią, dwumas najprawdopodobniej padł.
Antek50 Opublikowano 21 Października 2023 Opublikowano 21 Października 2023 U mnie nowa dwumasa już była zepsuta, więc powiedzonko że dwumasa jeszcze w pudełku stuka to jak najbardziej z palca wyssane nie jest
P.Wiśnia Opublikowano 21 Października 2023 Autor Opublikowano 21 Października 2023 (edytowane) A dlaczego to występuje tylko na rozgrzanym silniku? Edit: jest jeden błąd na silniku "17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) Short To Plus". Edytowane 21 Października 2023 przez P.Wiśnia
Langista Opublikowano 21 Października 2023 Opublikowano 21 Października 2023 Dwumas często stuka dopiero przy rozgrzanym silniku, lub wraz z temperaturą stuka głośniej. Błąd masz albo z zerwanej poduszki silnika albo w wiązce jest zwarcie, obstawiam to pierwsze.
P.Wiśnia Opublikowano 21 Października 2023 Autor Opublikowano 21 Października 2023 12 minut temu, Langista napisał(a): Dwumas często stuka dopiero przy rozgrzanym silniku, lub wraz z temperaturą stuka głośniej. Błąd masz albo z zerwanej poduszki silnika albo w wiązce jest zwarcie, obstawiam to pierwsze. A czy poduszka też może za to odpowiadać? Po prostu jest zerwana i łapie temperaturę od silnika przez co się rozszerza?
Langista Opublikowano 22 Października 2023 Opublikowano 22 Października 2023 Możesz się ratować wymianą poduszek, skoro trzeba wymienić to i tak warto to wyeliminować jako winowajcę. O ile poduszka skrzyni jest względnie tania, tak ta z solenoidą już nie, bo jej koszt to ok 500 zł.
P.Wiśnia Opublikowano 22 Października 2023 Autor Opublikowano 22 Października 2023 2 godziny temu, Langista napisał(a): Możesz się ratować wymianą poduszek, skoro trzeba wymienić to i tak warto to wyeliminować jako winowajcę. O ile poduszka skrzyni jest względnie tania, tak ta z solenoidą już nie, bo jej koszt to ok 500 zł. Lemforder za 290zł idzie kupić.
Langista Opublikowano 22 Października 2023 Opublikowano 22 Października 2023 Na tych poduszkach będzie tak, jak na zerwanych oryginałach. Nikt poza ASO nie sprzedaje poduszek silnika olejowo-gumowych. Dla VW robi AVON ale to firma widmo bo nie da się nic z ich produktów znaleźć w sprzedaży.
P.Wiśnia Opublikowano 22 Października 2023 Autor Opublikowano 22 Października 2023 42 minuty temu, Langista napisał(a): Na tych poduszkach będzie tak, jak na zerwanych oryginałach. Nikt poza ASO nie sprzedaje poduszek silnika olejowo-gumowych. Dla VW robi AVON ale to firma widmo bo nie da się nic z ich produktów znaleźć w sprzedaży. A przypadkiem Lemforder nie szlifuje po prostu loga OOOO?
Langista Opublikowano 23 Października 2023 Opublikowano 23 Października 2023 Nie jeżeli chodzi o poduszki silnika. Tuleje metalowo-gumowe do zawieszenia i poduszek skrzyń biegów robi Lemförder, jakiś czas robiło też TRW, ale do silnika z inną firmą jak AVON się nie spotkałem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się