kuba111 Opublikowano 21 Października 2023 Opublikowano 21 Października 2023 Witam. Objawy jak w tytule. Już nie mam pomysłu co wymienić. Auto traci moc, głośno pracuje. Brak błędów w sterowniku. Ciekowska jest taka, że czasami jak wezmę zakręt lub podskoczy auto na nierównościach to zaczyna poprawnie pracować. Czasami jak pojadę w góry także silnik odzyskuje poprawna pracę. Pomóżcie bo nie mam już siły.
Speedeer Opublikowano 21 Października 2023 Opublikowano 21 Października 2023 Hmm, podpinam się do tematu, w moim przypadku to a4b6 1.8t przykład z dziś.. ostry zakręt w prawo i na chwilę doładowanie spada z 1bar na ~0.6bar. Trakcja nie złapała ..
kuba111 Opublikowano 22 Października 2023 Autor Opublikowano 22 Października 2023 Zaczynam to wiązać z jakimś stykiem lub jego brakiem. Ja naprawdę wymieniłem już prawie wszystko. Zastanawiam się nad sterownikiem silnika i tematem zimnych lutów.
sebol1204 Opublikowano 30 Października 2023 Opublikowano 30 Października 2023 Zrób logi, pewnie wiele się wtedy wyjaśni. Auto seria czy jest po jakimś programie?
kuba111 Opublikowano 4 Listopada 2023 Autor Opublikowano 4 Listopada 2023 Auto seryjne. Był kiedyś wzywany na serwis z uwagi na tzw. Diesel Gate. Wiadomo o co chodzi. Ale później szukając jakiegokolwiek punktu zaczepienia wgrywano oryginalny program i bez skutku. Zaczynam się zastanawiać już nad wszystkim. To tak jak np zamek drzwi raz działa raz nie. Wiado jest, ze ewidentnie do wymiany. Temat także znany i oczywisty. Ale tutaj silnik raz pracuje prawildlo raz wręcz nie da się jechać. Masakra
Speedeer Opublikowano 11 Listopada 2023 Opublikowano 11 Listopada 2023 Odczuwasz te różnice w częstotliwości powiedzmy 1-2 razy dziennie? Wpływ wilgotności powietrza/deszcz również jest odczuwalny? A jak u Ciebie z akumulatorem? Sprawdzałeś spadki napięcia podczas rozruchu?
kuba111 Opublikowano 24 Listopada 2023 Autor Opublikowano 24 Listopada 2023 Akumulator mam nowy. Nie ma spadków napięcia. Odczuwam różnice w pracy silnika np jak zmienia się pogoda. Zauważyłem, że jadąc w góry ( zmiana ciśnienia atmosferycznego) auto zaczyna lepiej pracować. Wiadomo, że układ wtryskowy współpracuje poprzez sterownik z układem dolotowym. Dzisiaj zamówiłem w serwisie oryginalny czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym tzw MAP Sensor. Mierzy ciśnienie bez względu na zmianę ciśnienia atmosferycznego. Jutro przyjdzie. Zamontuję i dam znać czy coś pomogło. Koszt 360 zł.
Lukaa5 Opublikowano 24 Listopada 2023 Opublikowano 24 Listopada 2023 co wymieniałeś ? zrób logi , czy są zapisane i jakie błędy
Speedeer Opublikowano 25 Listopada 2023 Opublikowano 25 Listopada 2023 W dniu 24.11.2023 o 17:41, kuba111 napisał(a): Akumulator mam nowy. Nie ma spadków napięcia. Odczuwam różnice w pracy silnika np jak zmienia się pogoda. Zauważyłem, że jadąc w góry ( zmiana ciśnienia atmosferycznego) auto zaczyna lepiej pracować. Wiadomo, że układ wtryskowy współpracuje poprzez sterownik z układem dolotowym. Dzisiaj zamówiłem w serwisie oryginalny czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym tzw MAP Sensor. Mierzy ciśnienie bez względu na zmianę ciśnienia atmosferycznego. Jutro przyjdzie. Zamontuję i dam znać czy coś pomogło. Koszt 360 zł. Są jakieś efekty?
kuba111 Opublikowano 29 Listopada Autor Opublikowano 29 Listopada W dniu 25.11.2023 o 22:05, Speedeer napisał(a): Są jakieś efekty?
kuba111 Opublikowano 29 Listopada Autor Opublikowano 29 Listopada Witam. Trochę się nie odzywałem. Niestety nie udało się jak dotąd dojść do tego co się dzieje. Wymieniono jeszcze czujnik ciśnienia paliwa na listwie. Cr. Jakby przez chwilę buło lepiej, ale wszystko wróciło do normy. Zastanawiam się nad nowym sterownikiem. Nie ma już pomysłu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się