AnnYa2424 Opublikowano 16 Listopada 2023 Opublikowano 16 Listopada 2023 Pacjent: A4 B8 przed liftingiem, ale po generalce silnika przy 100 tys. Teraz już na poliftowych tłokach (powód - powszechnie znany problem olejowych w tych silnikach, teraz całkowicie wyeliminowany). Obecnie 180 tys. Zapala się C.E. Po podpięciu - "Pozycja wałka rozrządu/wału napędowego, rząd cylindrów 1". Żadnych niepokojących objawów, spadku mocy, dziwnych odgłosów. Jedynie dłuższe kręcenie rozrusznikiem, kiedy zapalał się błąd (nie zawsze się zapalał). Przy tym przebiegu podejrzewałam wyciągnięcie łańcucha (poprzedni był wymieniany przy generalce, mocno rozciągnięty) Ale - w zasadzie na chybił - (nie) trafił, wymieniłam czujnik wałka, objawy ustąpiły, C.E. zgasł. Pojeździłam tak, bezproblemowo 3 miesiące i problem powrócił. C.E, dłuższe kręcenie rozrusznikiem, czasem tydzień jeżdżenia bez błędu, a przez kolejny błąd zapala się cały czas. Wiem, że być może to pytanie z gatunku "jak zreanimować trupa" bo tutaj wszystko wskazuje na łańcuch, ale zastanawia mnie ta nagła (i w sumie - długotrwała) poprawa kondycji po wymianie czujnika i brak ciągłości czy regularności objawów. No i ok, nie ukrywam, że chciałabym odwlec jeszcze trochę w czasie robienie rozrządu, jeśli to by było możliwe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się