Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nierówna praca silnika A4 B6 2.0 ALT


Kopras02

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem od niedawna posiadaczem audi a4 b6 2.0 alt 2002 r mam problem a mianowicie po wymianie kpl termostatu auto zaczęło więcej palić i przy odpalaniu po dłuższym postoju silnik ma nierówną pracę tak jak by nie pracował na wszystkie Gary. Trwa to chwilę w zależności od tego jak długo stoi i jaka jest temp. Wcześniej przed wymianą nie było tego problemu. Czy ktoś może miał podobny problem ewentualnie wie gdzie szukać przyczyny? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj u mechanika który coś zepsuł ;)

Jak zawsze przy jakiejkolwiek diagnozie zacznij od błędów/autoscanu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik to ja a błędów brak mam VAG i jest czysto. Zastanawiam się co czy przy wymianie nic niechcacy nie popsułem(wymiana była termostatu i uszczelki pod pokrywą zaworów o raz czujnika wody z tyłu silnika). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieszczelności w dolocie, posprawdzaj czy wszystko dobrze poskładałeś z powrotem, jakie są temperatury jak jedziesz? Termostat jakiej firmy, z jaką temperaturą otwarcia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termostat mam firmy mahle i jak się okazało później to stary był takiej samej firmy i był dobry czyli raczej któryś z czujników był walnięty. Dziś wieczorem podepnę kompa i zobaczę czy nie ma jakiś błędów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i jeszcze po wymianie termostatu i obydwu czujników temperatura jest ok 90°

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Układ na 100% masz odpowietrzony? Podepnij interfejs i zrób pełny autoskan, sprawdź też w sterowniku silnika, wskazania z kanałów 130, 131 i 134, czy się pokrywają. Pamiętaj aby zacząć je sprawdzać przed odpaleniem silnika, najlepiej zacznij je logować zaraz po starcie.

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I did change my antifreeze few times in short period of time , some broken hoses , crash ect ,  once time did it et first , other i did come back to push  the air out , third time mechanic told me he  did bleed it tree time before it was out the air .. and 100 % how it shout be .

 

PRNT.SC

Captured with Lightshot

This is a screw where you bleed out the air when car is worm .

 

Buy some more antifeeez and let a good amount out to be 100% there is no air ..

 

Not related question , how is your oil consumption,.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...