Thunderbird Opublikowano 19 Stycznia Opublikowano 19 Stycznia Witam! Chciałbym prosić o pomoc w ocenie logów. Auto wyposażone w instalację LPG Stag QNEXT, reduktor AC250, listwa Barracuda i miało zrobiony jakiś program. Przebieg ponad 400tys. km. Niedawno wymieniałem głowicę ze względu na brak mocy/kompresji na 2 cylindrach. Po zdjęciu okazało się, że dwa zawory wydechowe są wypalone i ogólnie wszystkie gniazda wydechowe są wyklepane (zdjęcie poniżej). Poprzednia zmieniona głowica z ADR wytrzymała jakieś 150tys.km. i również wyklepało gniazda zaworowe. Przy okazji remontu wymieniłem turbosprężarkę na regenerowaną i mam pytanie, czy takie pęknięcie przy klapce WG będzie miało wpływ na pracę (moja turbina miała ogromy luz wzdłużny i poprzeczny ale nie posiadała aż takich pęknięć na muszli, niestety musiałem założyć taką ze względu na czas) Ogólnie po remoncie auto jeździ dobrze, ale martwią mnie korekty w kanale 032 dochodzące do +10 przy jeździe na LPG. Na PB były jeszcze wyższe. Dodatkowo czuję drgania podczas przyspieszania na LPG, na PB są mniej odczuwalne. Wymieniłem zaworki zwrotne i ezektor, zrobiłem test szczelności, jest ok, natomiast korekty są trochę wysokie. Z rzeczy jakie zostały jeszcze niedawno wymienione to cewki, wtryski LPG, termostat, czujniki temp. Pytanie czy to może być spowodowane pracą sondy? nie wymieniałem jej od kiedy mam auto (6 lat). Auto nie ma kata bo był zapchany. Ogólnie w sterowniku silnika po remoncie nie pojawił się żaden błąd. Poniżej zamieszczam logi na PB i LPG. Chciałbym udać się do jakiegoś ogarniętego gazownika na regulację LPG, ale muszę wiedzieć czy wszystko jest ok na PB. Z góry dziękuję za pomoc. Logi PB 002+033 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. 003+020 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. 115+118 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. 002+033 LPG VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
MichauKR Opublikowano 19 Stycznia Opublikowano 19 Stycznia Głowica ładny kibel, robiłeś tą i nowe gniazda czy inna wleciała? Na górze 2+33 masz wrzucone dwa razy i całkowicie rozbieżne logi. Jeden trochę pokrywa się z tym ostatnim co na gazie, ale to inny log.. Generalnie na pb korekty na ubogo, nie wiadomo jak soft zrobiony był, fajnie by było zlogować na serii sofcie. Lpg totalny sajgon, jeżdżąc na takich korektach zaraz będziesz robił głowicę kolejny raz.
przem8 Opublikowano 19 Stycznia Opublikowano 19 Stycznia Togo pęknięcia przy klapce nie powinno być. Pewnie teraz jest w miarę szczelne ale z czasem będzie coraz gorzej. To turbo to śmieć, powinno się kupować od kogos kto wsadza nowe żeliwo strony gorącej. Przy tak ustawionym gazie nie dziwne, że głowice lecą... Poza tym pętla wtryskiwacze więc jeśli ciśnienie paliwa jest ok to soft do poprawy albo większe wtryski pb i korekta softu u tunera. W takim stanie to sie nie nadaje ani do regulacji lpg ani do dynamiczniejszej jazdy na pb, no chyba że znowu zq jakis czas zrobisz głowice.
Thunderbird Opublikowano 19 Stycznia Autor Opublikowano 19 Stycznia Głowicę kupiłem używaną w dobrym stanie, wymieniłem tylko uszczelniacze i podocierałem zawory, poprzednio robiłem kpl. regenerację to wiem ile to kosztuje... Zrobię te logi 2+33 jeszcze raz na PB i LPG bo chyba coś mi się musiało pomieszać chociaż wydaje mi się, że oba były na PB. Wracając z pracy skasowałem błędy i jechałem na benzynie około 20 km po czym pojawił się błąd którego wcześniej nigdy nie widziałem: 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded Wartość w bloku 032 po takim krótkim odcinku były w granicach 20. Jutro sprawdzę ciśnienie na listwie... Jak myślicie czy uszkodzona przepływka też może dawać takie objawy?
MichauKR Opublikowano 19 Stycznia Opublikowano 19 Stycznia Może być i przepływka. Kasuj błędy przed logami. Wtryski jak masz seryjne z avj to są za małe na takie przepływ powietrza jak masz i stąd też to petlenie. Ogólnie to z gazem nie będzie dobre połączenie, wtryski pasowałoby z bexa i wtedy soft jak należy.
Thunderbird Opublikowano 22 Stycznia Autor Opublikowano 22 Stycznia Witam ponownie, sprawdziłem ciśnienie na listwie, wynosi 4bar na wolnych obrotach i praktycznie nie zmienia się podczas zwiększania obrotów, pomimo, że pompa czasem zawyje przy odpalaniu. Zrobiłem jeszcze raz logi po skasowaniu błędów, ale chyba nie wygląda to najlepiej. Zastanawiam mnie fakt, że kiedyś nie było aż takich długich czasów wtrysku. Co radzicie, zacząć od zmiany wtrysków? czy po zmianie wtrysków np. z bexa konieczna będzie korekta softu? Czy może szukać przyczyny w przepływce / sondzie? 002+033 PB VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. 002+033 LPG VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
MichauKR Opublikowano 22 Stycznia Opublikowano 22 Stycznia Ciśnienie paliwa mierzymy pod obciążeniem, inaczej nie ma to sensu.
przem8 Opublikowano 22 Stycznia Opublikowano 22 Stycznia 31 minut temu, Thunderbird napisał(a): Zastanawiam mnie fakt, że kiedyś nie było aż takich długich czasów wtrysku. Co radzicie, zacząć od zmiany wtrysków? czy po zmianie wtrysków Jak turbo nie dmuchało to i przepływ był mniejszy. Nie ma co filozofować, masz soft do poprawy i potem regulacja lpg. 32 minut temu, Thunderbird napisał(a): ? czy po zmianie wtrysków np. z bexa konieczna będzie korekta softu Tak.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się