Marcin9873 Opublikowano 24 Stycznia 2024 Opublikowano 24 Stycznia 2024 Witam chciał bym zapytać jakie kalibrację lub adaptacje trzeba wykonać po regeneracji filtra
Muskel1 Opublikowano 24 Stycznia 2024 Opublikowano 24 Stycznia 2024 Przy okazji zalecam wymianę czujnika różnicy ciśnień na nowy oryginalny z ASO. Po wymianie /wyczyszczeniu dpf należy zresetować a dokładniej mówiąc wpisać nową wartość popiołu, dodatkowo adaptacja czujnika różnicy ciśnień.
Marcin9873 Opublikowano 24 Stycznia 2024 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2024 (edytowane) Dzięki a może pamiętasz klucz dostępu bo mi nie podświetla 2009 Edytowane 24 Stycznia 2024 przez Marcin9873
Marcin9873 Opublikowano 24 Stycznia 2024 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2024 Jak dobrze rozumiem trzeba zrobić inicjalizacje filtra a do tego potrzebny jest dostęp upoważniony tak?
Rozwiązanie Muskel1 Opublikowano 24 Stycznia 2024 Rozwiązanie Opublikowano 24 Stycznia 2024 Tak, najpierw kod dostępu. VCDS powinien pokazać podpowiedź jak najedziesz na okienko. Jeżeli nie to wypróbuj 12233. Następnie wchodzisz w adaptacje, otwierasz zakładkę i wybierasz inicjalizację dpf. Na dole wpisujesz nową wartość 10, gdyż jest podana ona w tysiącach km. Zatwierdzasz i to wszystko.
Marcin9873 Opublikowano 24 Stycznia 2024 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2024 Zrobione mozna to jakoś sprawdzić czy wszystko jest poprawnie bo coś mi temperatura skakała płynu chłodniczego mianowicie wymieniłem termostat główny przejechałem się 5km 90 stopni nawiew na max temperaturę i trzyma postawiłem samochód a teraz dojdzie do 90 ustawie na 19 stopni nawiew a ten spada do 70
Muskel1 Opublikowano 24 Stycznia 2024 Opublikowano 24 Stycznia 2024 8 minut temu, Marcin9873 napisał(a): sprawdzić czy wszystko jest poprawnie Sprawdź jaką pokazuje Ci teraz wartość popiołu olejowego.
Muskel1 Opublikowano 25 Stycznia 2024 Opublikowano 25 Stycznia 2024 Z biegiem czasu powinna się zmienić.
rudi2891-1 Opublikowano 29 Stycznia Opublikowano 29 Stycznia W dniu 24.01.2024 o 19:36, Muskel1 napisał(a): Tak, najpierw kod dostępu. VCDS powinien pokazać podpowiedź jak najedziesz na okienko. Jeżeli nie to wypróbuj 12233. Następnie wchodzisz w adaptacje, otwierasz zakładkę i wybierasz inicjalizację dpf. Na dole wpisujesz nową wartość 10, gdyż jest podana ona w tysiącach km. Zatwierdzasz i to wszystko. Witam. Żeby nie zakładać nowego tematu chciałem spytać tutaj,a widzę że masz wiedzę na ten temat. Po czyszczeniu DPF bardzo szybko rosła zmierzona masa sadzy a co za tym idzie szybko się DPF wypala. Zrobiłem jak opisałeś. Mechanik wyzerował zawartość popiołu na 0 a ja według twojego opisu poprawiłem na 10. Dodam że czujnik różnic ciśnieniń wymieniłem na nowy oryginalny oraz nowy EGR. I dalej to samo. Szybko rośnie zmierzona masa sadzy. Już nie wiem co robić. Dodam że przed czyszczeniem zmierzona praktycznie stała w miejscu a obliczona rosła szybciej. Teraz jest na odwrót.
rudi2891-1 Opublikowano 29 Stycznia Opublikowano 29 Stycznia 7 minut temu, Muskel1 napisał(a): Dpf zapchany czyszczeniem. Przed czyszczeniem założyłem zamiennik JMJ były takie objawy jak opisałem. Dzisiaj założyłem ten orginalny po czyszczeniu i nic się nie zmieniło.
Muskel1 Opublikowano 29 Stycznia Opublikowano 29 Stycznia Czujnik RC został po czyszczeniu wymieniony na nowy oryginalny?
rudi2891-1 Opublikowano 29 Stycznia Opublikowano 29 Stycznia 1 minutę temu, Muskel1 napisał(a): Czujnik RC został po czyszczeniu wymieniony na nowy oryginalny? Po czyszczeniu nie. Po tym jak założyłem ten zamiennik DPF to wtedy założyłem nowy oryginalny czujnik. Teraz tylko zrobiłem reset i adaptację tego czujnika. Przejechałem na nim około 1.5 tysiąca kilometrów.
rudi2891-1 Opublikowano 29 Stycznia Opublikowano 29 Stycznia 5 minut temu, Muskel1 napisał(a): EGR i chłodniczka sprawdzone? EGR stał na dębowo. Dzisiaj wymieniłem komplet na nowy Valeo.
Muskel1 Opublikowano 29 Stycznia Opublikowano 29 Stycznia Jeżeli wykluczyć możliwe przyczyny jak egr oraz czujnik RC, pozostaje tylko DPF. Innych możliwości nie ma.
rudi2891-1 Opublikowano 29 Stycznia Opublikowano 29 Stycznia 6 minut temu, Muskel1 napisał(a): Jeżeli wykluczyć możliwe przyczyny jak egr oraz czujnik RC, pozostaje tylko DPF. Innych możliwości nie ma. Okey. Dzięki za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się