Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd ciśnienia paliwa P228D w VW Golf 6 1.6TDI CR


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez spiecho,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Taki błąd przy odpalaniu i ciśnienie IMG_20240217_140706.thumb.jpg.6d7cc42b49f23cdf81758754c23f1a6c.jpg

IMG_20240217_140705.jpg

Opublikowano

Taki błąd przy kręceniu i ciśnienie.IMG_20240217_140348.thumb.jpg.d52abdfe6e5045918bd0683221a10362.jpg

IMG_20240217_140705.jpg

Opublikowano

Wrzuć pełny auto-scan a nie zdjęcie.

Opublikowano

Poza tym druie zdjęcie jest kiepskiej jakoćci i nie widać wartości ciśnienia. 

Jaka literka jest przed jednostką miary Pascal.

Opublikowano

Chodzi o przedrostek jednostki miary.

Opublikowano (edytowane)

Mpa

Auto Skan z błędem przed skasowaniem 

Edytowane przez spiecho
Opublikowano

8057 MPa to 80570 Bar, to wręcz niemożliwe.

Opublikowano

8.057

Opublikowano (edytowane)

Jak dla mnie to wygląda n 8057.

Tam jest kropka a nie przecinek.

 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Wychodząc z założenia, że to ciśnienie to 80 MPa, czyli 80 Bar, nie ma prawa z takim ciśnieniem odpalić. Przy rozruchu wymagane jest ciśnienie rzędu 150-180 Bar.

Opublikowano

Czyli co proponujesz za co się zabrać

Opublikowano

Jest kilka możliwości dlaczego ciśnienie jest za niskie.

1. Pompa CR nie dostaje wystarczająco dużo paliwa z pompy w baku.

2. Pompa CR nie nabija ciśnienia.

3.. Zawór dozujący na pompie CR ma usterkę i źle dozuje paliwo.

4. Zawór regulacji na szynie ma usterkę i upuszcza paliwo, pomimo, że ma trzymać.

5. Któryś lub któreś wtryski leją.

 

Opublikowano

Tak jak pisałem pompa wtryski były sprawdzane w specjalistycznym zakładzie.

Po zdjęciu wężyka przelewu z wtryskiwaczy

Paliwo wali ostro.

Bym obstawił ten zawór na pompie.

A jest możliwość że jest zapowietrzony dla tego nie pali.

Opublikowano

Dlaczego układ sam z siebie miałby się zapowietrzyć?

Poza tym nawet gdyby był zapowietrzony po kilku kręceniach sam by się odpowietrzył. 

Opublikowano

No miałem wyciągnięty ten zawór z pompy wysokiego ciś.

Opublikowano

Powinien pomimo tego zapalić.

Opublikowano

Zdjołem przelew pompka chodziła powietrza zeszło trochę po kręciłem i odpalił

Opublikowano

No ale wcześniej pisałeś, że odpowietrzałeś VCDSem, dlatego napisałem, że powinien odpalić.

Musisz pojeździć i obserwować jakie błędy się pokażą.

Opublikowano

No odpowietrzałem z 3 razy ale teraz wężyk od przelewu zrzuciłem i parę razy długo kręciłem

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...