spiecho 0 Opublikowano 17 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego Taki błąd przy odpalaniu i ciśnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiecho 0 Opublikowano 17 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego Taki błąd przy kręceniu i ciśnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 17 Lutego Udostępnij Opublikowano 17 Lutego Wrzuć pełny auto-scan a nie zdjęcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 17 Lutego Udostępnij Opublikowano 17 Lutego Poza tym druie zdjęcie jest kiepskiej jakoćci i nie widać wartości ciśnienia. Jaka literka jest przed jednostką miary Pascal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 17 Lutego Udostępnij Opublikowano 17 Lutego Chodzi o przedrostek jednostki miary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiecho 0 Opublikowano 17 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego (edytowane) Mpa Auto Skan z błędem przed skasowaniem Edytowane 17 Lutego przez spiecho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 17 Lutego Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 8057 MPa to 80570 Bar, to wręcz niemożliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiecho 0 Opublikowano 17 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 8.057 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 17 Lutego Udostępnij Opublikowano 17 Lutego (edytowane) Jak dla mnie to wygląda n 8057. Tam jest kropka a nie przecinek. Edytowane 17 Lutego przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiecho 0 Opublikowano 17 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego Log-GOLF-WVWZZZ1KZAW207722-139700km.txtauto skan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 17 Lutego Udostępnij Opublikowano 17 Lutego Wychodząc z założenia, że to ciśnienie to 80 MPa, czyli 80 Bar, nie ma prawa z takim ciśnieniem odpalić. Przy rozruchu wymagane jest ciśnienie rzędu 150-180 Bar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiecho 0 Opublikowano 17 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego Czyli co proponujesz za co się zabrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 17 Lutego Udostępnij Opublikowano 17 Lutego Jest kilka możliwości dlaczego ciśnienie jest za niskie. 1. Pompa CR nie dostaje wystarczająco dużo paliwa z pompy w baku. 2. Pompa CR nie nabija ciśnienia. 3.. Zawór dozujący na pompie CR ma usterkę i źle dozuje paliwo. 4. Zawór regulacji na szynie ma usterkę i upuszcza paliwo, pomimo, że ma trzymać. 5. Któryś lub któreś wtryski leją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiecho 0 Opublikowano 17 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego Tak jak pisałem pompa wtryski były sprawdzane w specjalistycznym zakładzie. Po zdjęciu wężyka przelewu z wtryskiwaczy Paliwo wali ostro. Bym obstawił ten zawór na pompie. A jest możliwość że jest zapowietrzony dla tego nie pali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 17 Lutego Udostępnij Opublikowano 17 Lutego Dlaczego układ sam z siebie miałby się zapowietrzyć? Poza tym nawet gdyby był zapowietrzony po kilku kręceniach sam by się odpowietrzył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiecho 0 Opublikowano 17 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego No miałem wyciągnięty ten zawór z pompy wysokiego ciś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 17 Lutego Udostępnij Opublikowano 17 Lutego Powinien pomimo tego zapalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiecho 0 Opublikowano 17 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego Zdjołem przelew pompka chodziła powietrza zeszło trochę po kręciłem i odpalił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 17 Lutego Udostępnij Opublikowano 17 Lutego No ale wcześniej pisałeś, że odpowietrzałeś VCDSem, dlatego napisałem, że powinien odpalić. Musisz pojeździć i obserwować jakie błędy się pokażą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiecho 0 Opublikowano 17 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego No odpowietrzałem z 3 razy ale teraz wężyk od przelewu zrzuciłem i parę razy długo kręciłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się