Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd ciśnienia paliwa P228D w VW Golf 6 1.6TDI CR


spiecho
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez spiecho,

Rekomendowane odpowiedzi

Taki błąd przy odpalaniu i ciśnienie IMG_20240217_140706.thumb.jpg.6d7cc42b49f23cdf81758754c23f1a6c.jpg

IMG_20240217_140705.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki błąd przy kręceniu i ciśnienie.IMG_20240217_140348.thumb.jpg.d52abdfe6e5045918bd0683221a10362.jpg

IMG_20240217_140705.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć pełny auto-scan a nie zdjęcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym druie zdjęcie jest kiepskiej jakoćci i nie widać wartości ciśnienia. 

Jaka literka jest przed jednostką miary Pascal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o przedrostek jednostki miary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mpa

Auto Skan z błędem przed skasowaniem 

Edytowane przez spiecho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8057 MPa to 80570 Bar, to wręcz niemożliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to wygląda n 8057.

Tam jest kropka a nie przecinek.

 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychodząc z założenia, że to ciśnienie to 80 MPa, czyli 80 Bar, nie ma prawa z takim ciśnieniem odpalić. Przy rozruchu wymagane jest ciśnienie rzędu 150-180 Bar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli co proponujesz za co się zabrać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest kilka możliwości dlaczego ciśnienie jest za niskie.

1. Pompa CR nie dostaje wystarczająco dużo paliwa z pompy w baku.

2. Pompa CR nie nabija ciśnienia.

3.. Zawór dozujący na pompie CR ma usterkę i źle dozuje paliwo.

4. Zawór regulacji na szynie ma usterkę i upuszcza paliwo, pomimo, że ma trzymać.

5. Któryś lub któreś wtryski leją.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem pompa wtryski były sprawdzane w specjalistycznym zakładzie.

Po zdjęciu wężyka przelewu z wtryskiwaczy

Paliwo wali ostro.

Bym obstawił ten zawór na pompie.

A jest możliwość że jest zapowietrzony dla tego nie pali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego układ sam z siebie miałby się zapowietrzyć?

Poza tym nawet gdyby był zapowietrzony po kilku kręceniach sam by się odpowietrzył. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No miałem wyciągnięty ten zawór z pompy wysokiego ciś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinien pomimo tego zapalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjołem przelew pompka chodziła powietrza zeszło trochę po kręciłem i odpalił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale wcześniej pisałeś, że odpowietrzałeś VCDSem, dlatego napisałem, że powinien odpalić.

Musisz pojeździć i obserwować jakie błędy się pokażą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No odpowietrzałem z 3 razy ale teraz wężyk od przelewu zrzuciłem i parę razy długo kręciłem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...