lukasz291289 Opublikowano 19 Lutego Opublikowano 19 Lutego Witam grupę 😀mam taką Dźwiny temat że swoje a4 b7 1.8t. Jakiś czas temu wywaliłem kata bo oberwał się srodek i wsadziłem DP,od tamtej pory gdy odpalę auto po nocy ,po minucie zaczyna bialy dymek zmieniać się w niebieski i trwa to tak do 4 min(czuc spalonym olejem) potem już normalny dymek. Gdy przegazuje to niema bialo niebieskiego dymu. Pobiera tak z 8setek na 11tys km. Wiem że mogą być to uszczelniacze na zaworach jak i turbo . Tylko teraz od czego zacząć żeby niepchac się w niepotrzebne koszta. Co radzicie koledzy ?
przem8 Opublikowano 19 Lutego Opublikowano 19 Lutego 4 minuty temu, lukasz291289 napisał(a): 8setek na 11tys km Jakby brał 8 setek na 1000km to byłby problem Jeździć obserwować.
lukasz291289 Opublikowano 19 Lutego Autor Opublikowano 19 Lutego Przem8 no dużo nie bierze ale jakąś przyczyną jest skoro dymi. No ale dzięki za zainteresowanie tematem
przem8 Opublikowano 19 Lutego Opublikowano 19 Lutego Zdemontuj kolektor i zobacz czy po nocy ścieka olej trzonkami zaworów. Jak nie to pewnie turbo, może byc tez odma. Dużo oleju w dolocie?
lukasz291289 Opublikowano 19 Lutego Autor Opublikowano 19 Lutego Przem8 odma nowa z zaworkiem,czy olej w dolocie ? Hmm tak jak zdjelem gumę z przepustnicy to w przepustnicy z z pół nakretki po napoju było oleju, i z pół rok temu ściągałem gumę z intercooler to coś tam poleciało.... mówisz żeby kolektor zwalić? Wydechowy ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się