PeerPit Opublikowano 28 Lutego Opublikowano 28 Lutego Witam towarzyszy broni. Posiadam A4 b9 1.4 tfsi cvna skrzynia stronic przebieg 143tkm. Problem polega na tym że odczuwalne są wibracje na biegu jałowym. I nie czepiam się tylko faktycznie samochód wibruje. Czuć na budzie, czuć jak wibruje pod tyłkiem na fotelu. Dwumas nowy ok, nowy olej, nowy rozrząd, pasek PK i napinacz, nowe świece, filtr powietrza. Obroty na biegu jałowym wg vcds oscylują w granicach 730 z wyłączoną klimatyzacją i 900 z włączoną. Nie falują. Przy włączonej klimatyzacji bardzo mocno odczuwalne są wibracje zaś przy wyłączonej jest względnie. ( Koło pasowe sprężarki po zdjęciu paska chodzi bez oporów ). Podczas jazdy wszystko jest ok brak wibracji. Nie wymieniałem sprzęgła alternatora. Czy to może być powód? Zdjąłem dekielek z niego i okazało się że wszystko tam jest zasrane w smarze. Czy to normalne? Obracając ręką kręci alternatorem w dwie strony? Na stole ręcznie powiedzmy że działa ok w jedną kręci samo łożysko a w drugą całość. Zdjąłem całkiem sprzęgiełko zadzwoniłem do Intercarsu i po numerze 04E 903 219 jaki jest na nim wybity zamówili mi sprzegielko z INA i Valeo. Ku zaskoczeniu żadne nie pasuje. Średnica wewnątrz jest w tych nowych za duża i wpadają na gwint bez przykręcania. Co więcej to sprzegielko co mam założone posiada od strony alternatora jakiś kołnierz z czym się nigdzie nie spotkałem. Przetrzepałem już cały internet. Podpowiedzcie czy dobrze myślę że to sprzegielko może być winne? I o co chodzi że takie jak mam nie jest w ogóle dostępne? Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się