Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Proszę o analize błędów 17536 i 17545


agoonzo

Rekomendowane odpowiedzi

dzisiaj w czasie jazdy na dwójce zgasł mi silnik (przed przejazdem kolejowym,żeby było śmieszniej :kwasny: ) miałem problem,żeby odpalić,ale się udało po chwili.Po przejechaniu około 10km zapaliła się kontrolka od silnika.Podpiąłem auto pod kompa i pojawiły się błędy :

17536 Fuel Trim Bank 1 system too lean P1128-001 upper limit

17545 Fuel Trim Bank 1 system too rich P1137 lower limit

auto mam od niedawna,jest to 2.0 20V ALT .Zamontowana jest instalacja gazowa na której przejechałem około 1000km (stag4).

będę wdzięczny za pomoc w rozszyfrowaniu błędów i przyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za ten link,jednak nie jestem pewny co do tego przepływomierza,ponieważ nie ma u mnie objawów uszkodzonego przepływomierza,silnik pracuje normalnie,osiągi są ok.,nie muli podczas wyprzedzania itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie ciężko gdybać,bo powodów może być sporo,mam nadzieję,że ktoś się orientuje co to może być,bo nie chciałbym sie narażać na koszty wymieniając po kolei jakieś elementy,nie wiedząc dokładnie co to może być...

a może ktoś mógłby przetłumaczyć na polski co te błędy oznaczają?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mieszanka paliwowo-powietrzna jest sterowana przez ECU, stosunek tej wartości jest opisywany na przykład jako Lambda. Oczywiście idealnie jest wtedy, gdy Lambda równa się 1.0, ale z wielu powodów tak nie jest.

Jeśli Lambda jest powyżej 1.0 to system pracuje na mieszance zubożonej (lean) - więcej jest powietrza niż paliwa.

Odwrotnie, jeśli Lambda jest poniżej 1.0 to jest nadwyżka paliwa nad powietrzem (reach).

Wiadomo, że czasem specjalnie nie są te warunki spełnione (na przykład gdy jedziemy pod górkę lub ciśniemy pedał w podłogę - przyśpieszamy), jednak są zachowane pewne granice żeby samochód osiągał pełną moc lub żeby były spełnione ekologiczne restrykcje.

To tak z grubsza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli może to być przepływomierz,lub źle ustawiona mieszanka w instalacji gazowej,ewentualnie może być padnięta sonda lambda lub coś z katalizatorem ?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Drugi błąd prawdopodobnie padnięta membrana w zaworze upustowym 06B 103 235G. W Aso koszt 27,22zł. Wymieniałem na początku czerwca i wszystko jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...