bialy215 0 Opublikowano 10 Marca Udostępnij Opublikowano 10 Marca Witam przerabiał ktoś temat podkładek kasujacych luz na mechanizmie różnicowym w A4 B6/B7 jak dobiera się te podkladki bo widzę po Etce ze jest ich sporo proszę o pomoc pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 10 Marca Udostępnij Opublikowano 10 Marca Masz w ogóle luz? Bo bardzo powątpiewam w to, że wiesz w ogóle o czym piszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialy215 0 Opublikowano 10 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca Czemu powątpiewasz w to luz jest góra dół i lewo prawo wibracje występujące między 1.5 a 2k obrotów nowe sprzeglo z dwumasa więc to wykluczam,przeguby wew także wykluczam więc co masz do powiedzenia ciekawego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 10 Marca Udostępnij Opublikowano 10 Marca A dobra, myślałem że chodziło Ci o torsen, mój błąd. Luz masz prawdopodobnie z powodu łożyska flanszy. Czasami niestety cała bieżnia łożyska się wyrabia i trzeba szukać nowej skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialy215 0 Opublikowano 10 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca Najgorsze jest to ze tych skrzyn już brak a jak ktoś ma to po 2/3k chce więc chce spróbować wymienić te łożyska ale nie wiem właśnie jak dobiera się te podkładki później po wymianie tych lożysk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się