Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Proszę o analizę logów (AHF) - błąd 17965


Grzegorz76

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę o analizę logów dla silnika 1.9TDI AHF

Na samym wstępie zaznaczam, że cały czas wyskakuje taki błąd :

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Po wyskoczeniu błędu auto nie ma mocy, wchodzi w tryb serwisowy.

Logi statyczne :

0dae57e112731642m.jpg

000, 001, 003

d871a07ae3b95212m.jpg

004,007,013

d5252f547f72ad53m.jpg

023

Logi dynamiczne :

08b46a278cac9fbcm.jpg

000,001,003

e0cb28d7c34eae39m.jpg

004,008,010

b18e2505a5520ff2m.jpg

011 - podczas tego logowania auto było już albo wpadło w tryb serwisowy

Logi bazowe :

389247ded30a9e4cm.jpg

000

9300659812488372m.jpg

003

c61b2c710ce36f15m.jpg

004

cacf553e5caa8617m.jpg

011

Proszę też zwrócić uwagę na temperatury

Dzięki piękne, pozdrawiam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi na trybie awaryjnym na nic sie nie zdadza :confused4: Chyba wszystkie tak byly robione. Sprobuj zrobic 011 bez trybu awaryjnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie mogą być przyczyny tego błędu? Zawieszające się kierownice, zawór N75, przewody podciśnieniowe.., coś jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co wymieniles i jeszcze pare innych :gwizdanie:. Postaraj sie poprawic logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jak zrobić te logi skoro każde dłuższe wciśnięcie pedału gazu w podłogę powoduje wyskoczenie tego błędu i tryb serwisowy... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kat wtrysku

egr - syf/zaslepiony

uklad podcisnien / dolot do sprawdzenia ...

termostat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kat wtrysku

egr - syf/zaslepiony

uklad podcisnien / dolot do sprawdzenia ...

termostat

A jaki powinien być kąt wtrysku wg w/w jednostek?

[br]Dopisany: 07 Maj 2009, 10:01_________________________________________________Witam, więc tak. Dzisiaj poprawiłem logi, tzn udało się zrobić logi rzeczywiste bez błędu ECU.

a740581a50f1f849m.jpg

003 bazowy

4b25fc3b96ab8ce7m.jpg

003 bazowy po przegazowaniu

8a25c5631c84a10cm.jpg

003 statyczny

1677c2469ea7a0e2m.jpg

011 bazowy - ruch sztangi 0,5cm, po wcześniejszym przegazowaniu słychać cmokanie w EGR ale brak reakcji silnika na test

047d0f2f533b2bb9m.jpg

011 007 003 dynamiczny

Co Wy na to panowie? EGR czy N75? :) Czy może zapieczone kierownice?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada na zapieczone kierownice w sprezarce...

EGR - wydaje sie byc OK.

Termostat.... szrot.

Brakuje 008 dynamicznej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada na zapieczone kierownice w sprezarce...

EGR - wydaje sie byc OK.

Termostat.... szrot.

Brakuje 008 dynamicznej.

A jak wygląda N75?

[br]Dopisany: 07 Maj 2009, 13:08_________________________________________________Zakładając, że log 008 z dnia wczorajszego jest prawidłowy to co z niego wynika? Pytam, ponieważ na pewno nie wszystkie logi były zrobione już w notlaufie.[br]Dopisany: 07 Maj 2009, 14:22_________________________________________________Turbina przeładowuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzegorz - jesteś pewny, że ukłąd podciśnień jest połączony zgodnie ze schematem ? W dynamicznym logowaniu 011 widzimy kompletny brak logiki ... .

No myślę, że tak, ponieważ nic w aucie robione nie było a jeździło dużo lepiej. Być może, że ja wprowadziłem w błąd ponieważ z tą sztangą to chyba jednak nie wiem czy ona się poruszała czy nie :) Chyba nie na to patrzyłem co trzeba :kox: Oczywiście sprawdzę ten układ podciśnienia bardzo dokładnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wygląda N75?

To taki zaworek z 3 końcówkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wygląda N75?

To taki zaworek z 3 końcówkami.

To ja wiem ;) Pytałem jak pracuje...[br]Dopisany: 10 Maj 2009, 16:35_________________________________________________

Grzegorz - jesteś pewny, że ukłąd podciśnień jest połączony zgodnie ze schematem ? W dynamicznym logowaniu 011 widzimy kompletny brak logiki ... .

Mógłbyś wyjaśnić na czym polega ten brak logiki? Nie porównuj czasem 1go logu 011dyn z tym niżej, w pierwszym przypadku zrobiłem log w notlaufie więc na nic się nie przydał, ten drugi jest dobry. ;)[br]Dopisany: 11 Maj 2009, 00:50_________________________________________________Co trzeba kupić, żeby wyczyścić turbinkę? Jedyne co znalazłem to uszczelka pod kolektor, coś jeszcze?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...