AnnYa2424 Opublikowano 19 Marca Opublikowano 19 Marca A4 B8 2009 2,0 TFSI 185 KM MMI padło w 3 dni. Zaczęło się od wyłączania radia od czasu do czasu (brak dźwięku), wyświetlacz jeszcze działał normalnie. Później MMI zaczęło się całkowicie wyłączać, czasem jeszcze dawało się je uruchomić. W trzecim dniu padło (prawie) całkowicie. O ile się uruchomiło, to wyświetlał się tylko ekran główny i się wyłączało. Spotkał się ktoś z Was może z podobnymi objawami? Gdzie w tym modelu może znajdować się moduł komfortu? Pod siedzeniem nie ma. Dzięki i pozdrawiam
Muskel1 Opublikowano 19 Marca Opublikowano 19 Marca Moduł komfortu nie ma z MMI nic wspólnego. Podłącz auto pod komputer, wykonaj pełny auto-scan i go tu wrzuć, będzie przynajmniej coś widać. Bez takiego protokołu diagnozy można sobie zgadywać co może być przyczyną.
AnnYa2424 Opublikowano 19 Marca Autor Opublikowano 19 Marca 2 minuty temu, Muskel1 napisał(a): Moduł komfortu nie ma z MMI nic wspólnego. Podłącz auto pod komputer, wykonaj pełny auto-scan i go tu wrzuć, będzie przynajmniej coś widać. Bez takiego protokołu diagnozy można sobie zgadywać co może być przyczyną. Dzięki. Jutro ją podłączę i napiszę.
H4mm3R Opublikowano 19 Marca Opublikowano 19 Marca Zimne luty w MMI lub awaria innego elementu podłączonego światłowodem.
AnnYa2424 Opublikowano 20 Marca Autor Opublikowano 20 Marca W dniu 19.03.2024 o 20:28, Muskel1 napisał(a): Wrzuć pełny auto-scan w formie pliku .txt. Błąd komunikacji. Nie mogę się połączyć z modułem MMI (Texa navigator)
Muskel1 Opublikowano 20 Marca Opublikowano 20 Marca No ale z innymi możesz i prosiłem abyś wrzuciła pełny auto-scan (ze wszystkich sterowników). Dodatkowo możesz wykonać test magistrali MOST (światłowodu) ale nie wiem czy tym urządzeniem da radę.
AnnYa2424 Opublikowano 21 Marca Autor Opublikowano 21 Marca 22 godziny temu, Muskel1 napisał(a): No ale z innymi możesz i prosiłem abyś wrzuciła pełny auto-scan (ze wszystkich sterowników). Ok, dostęp do komputera będę miała za tydzień, wtedy wykonam test i wrzucę, dziękuję
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się