wkowal10 5 Opublikowano 26 Marca Udostępnij Opublikowano 26 Marca Panowie jak w temacie. Jakie parametry powinien mieć sprawny DPF. Nie chodzi mi o ilości popiołu i sadzy wyliczone przez komputer tylko np. o różnicę ciśnień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 26 Marca Udostępnij Opublikowano 26 Marca 19 minut temu, wkowal10 napisał(a): tylko np. o różnicę ciśnień Jest to zależne od obciążenia silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkowal10 5 Opublikowano 26 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 45 minut temu, Muskel1 napisał(a): Jest to zależne od obciążenia silnika. na biegu jałowym i np . przy prędkości 100km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 26 Marca Udostępnij Opublikowano 26 Marca Na biegu jałowym na wolnych obr, przed i po regeneracji, na biegu jałowym przy 2500 obr/min, przy przyspieszaniu po pełnym wciśnięciu pedału gazu itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkowal10 5 Opublikowano 26 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 18 minut temu, Muskel1 napisał(a): Na biegu jałowym na wolnych obr, przed i po regeneracji, na biegu jałowym przy 2500 obr/min, przy przyspieszaniu po pełnym wciśnięciu pedału gazu itp. Ale gwiazdorzysz! Wobec tego wszystkie opcje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 26 Marca Udostępnij Opublikowano 26 Marca Skoro wiesz lepiej to po co pytasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkowal10 5 Opublikowano 26 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 5 minut temu, Muskel1 napisał(a): Skoro wiesz lepiej to po co pytasz? No właśnie nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 26 Marca Udostępnij Opublikowano 26 Marca w sprawnym na wolnych poniżej 10 mbar, podczas logowania z pełnym obciążeniem na 4 biegu nie przekracza 300 mbar, ale to wszystko zależy ile km po regeneracji itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się