wkowal10 Opublikowano 26 Marca Opublikowano 26 Marca Panowie jak w temacie. Jakie parametry powinien mieć sprawny DPF. Nie chodzi mi o ilości popiołu i sadzy wyliczone przez komputer tylko np. o różnicę ciśnień.
Muskel1 Opublikowano 26 Marca Opublikowano 26 Marca 19 minut temu, wkowal10 napisał(a): tylko np. o różnicę ciśnień Jest to zależne od obciążenia silnika.
wkowal10 Opublikowano 26 Marca Autor Opublikowano 26 Marca 45 minut temu, Muskel1 napisał(a): Jest to zależne od obciążenia silnika. na biegu jałowym i np . przy prędkości 100km/h
Muskel1 Opublikowano 26 Marca Opublikowano 26 Marca Na biegu jałowym na wolnych obr, przed i po regeneracji, na biegu jałowym przy 2500 obr/min, przy przyspieszaniu po pełnym wciśnięciu pedału gazu itp.
wkowal10 Opublikowano 26 Marca Autor Opublikowano 26 Marca 18 minut temu, Muskel1 napisał(a): Na biegu jałowym na wolnych obr, przed i po regeneracji, na biegu jałowym przy 2500 obr/min, przy przyspieszaniu po pełnym wciśnięciu pedału gazu itp. Ale gwiazdorzysz! Wobec tego wszystkie opcje!
wkowal10 Opublikowano 26 Marca Autor Opublikowano 26 Marca 5 minut temu, Muskel1 napisał(a): Skoro wiesz lepiej to po co pytasz? No właśnie nie wiem
Łukasz13 Opublikowano 26 Marca Opublikowano 26 Marca w sprawnym na wolnych poniżej 10 mbar, podczas logowania z pełnym obciążeniem na 4 biegu nie przekracza 300 mbar, ale to wszystko zależy ile km po regeneracji itd
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się