Test024584 Opublikowano 9 Maja Opublikowano 9 Maja Witam, brak już mi pomysłów... Mój problem zaczął się pare miesięcy temu. Zauważyłem za w turbo zbierało się dużo oleju.. Tzn na rurze do turbo. Puściłem odme pod auto, po jeździe kapie z niej tyle oleju że zostawia ślady.. Oleju muszę dolewać dość sporo. Zmieniłem pokrywę zaworów na używana, że względu że mogę moja już była wyrobiona.. Zero poprawy... Mówię może używana też jest wyrobiona to zmieniłem na nową.. Lecz chińska i dalej olej kapie.. Nie wiem co dalej robić, kupywac oryginalna pokrywę? 900 zł.. A duże prawdopodobieństwo że olej nadal będzie przez odme wywalac w dużych ilościach. Brak mi pomysłu. 1.9 ajm 115 po chipie
Langista Opublikowano 9 Maja Opublikowano 9 Maja (edytowane) Tylko nowa, używki są już przez czas zniszczone i nie ma szans na dobrą sztukę a chińczyk to strata pieniędzy. Edytowane 9 Maja przez Langista
Test024584 Opublikowano 9 Maja Autor Opublikowano 9 Maja Rozumiem. Myślisz że nic innego nie może być przyczyną tego że wywala tyle oleju odma tylko sama odma definitywnie?
Langista Opublikowano 9 Maja Opublikowano 9 Maja Może być jeszcze przedmuch na tłokach i z większym ciśnieniem odma sobie nie radzi.
Test024584 Opublikowano 14 Maja Autor Opublikowano 14 Maja Ale najdziwniejsze ze stało się to po wymianie uxzczslki głowicy i głowicy bo stara była pęknięta..
Langista Opublikowano 14 Maja Opublikowano 14 Maja Na początku nie szło tego napisać? Głowica po regeneracji? Czy z marszu założona taka jak kupiona?
Test024584 Opublikowano 14 Maja Autor Opublikowano 14 Maja Właśnie po regeneracji, z mosieznymi tulejami pod wtryski i cała reszta wymieniona jak to w regeneracji. Dałem za nią 1350zl.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się