strzelcowy_a4 Opublikowano 17 Czerwca Opublikowano 17 Czerwca Cześć, napotykają mnie z moim bfb 2 problemy, gdy jest rozgrzany odpala i obroty spadają do ok. 400-500, jeśli odpali się go z gazem w podłodze i wejdzie do 3k to później już jest normalnie, poza tym na gazie i benzynie na wyższych obrotach pod obciążeniem wypada mi zapłon (świece ostatnio były zmieniane więc na 99% nie to). Problem z odpalaniem pojawia się z lpg i na benzynce, jeśli chodzi o to przerywanie/wypadanie zapłonu to na benzynie od drugiego biegu tak po 5,5 rpm jest uczucie jakby była tam odcina, z lpg dzieje się tak od trzeciego biegu i powyżej 6k. Nie miałem jeszcze okazji wpięcia pod vcds, więc nie wiem czy nie będzie to powodowane czujnikami, ale to sprawdzę raczej do końca tygodnia. Myślicie, że to może być źle zrobiona mapa? Z czujnikami zrobię update, może też uda mi się zrobić logi (chociaż jestem w tym zielony bo to moje pierwsze auto). Jakby ktoś miał inne pomysły lub miał kiedyś taki problem to dajcie znać.
przem8 Opublikowano 17 Czerwca Opublikowano 17 Czerwca Logi i diagnostyka vcds inaczej idź do wróżki. Jak brakuje paliwa górą to będziesz mieć takie objawy. Jak było dlugo tak jezdzone to dobrze nie wróży. Druga przyczyna wypadania zapłonu to pęknięta głowica, czyli częsta przypadłość tego silnika, zwłaszcza jak było jezdzone na ubogiej mieszance i lpg.
strzelcowy_a4 Opublikowano 23 Czerwca Autor Opublikowano 23 Czerwca Update następujący. Z błędów wyskoczyła 1 sonda, poza tym zero, z logów całkiem jasno wynika że na niskich obrotach jest nadlane paliwa, a na wysokich trochę je cofa (pewnie przez sonde) Wnioski: Mapa faktycznie jest zj***na Sonda lambda 1 (2 jest zaslepiona i zaprogramowana bo nie ma kata) Jak zrobię korektę mapy i zmienie sonde to dam znać czy wszystko odeszło.
przem8 Opublikowano 23 Czerwca Opublikowano 23 Czerwca Sam robisz te zyebane mapy? Pokaz te logi czy tajemnica?
strzelcowy_a4 Opublikowano 23 Czerwca Autor Opublikowano 23 Czerwca Nie mam zgranych bo robiliśmy to na komputerze znajomego i nie chciało nam się przesyłać więc nawet nie zapisywał, problemy się okazały tylko z dawką paliwa, poza tym wszystko wyglądało ok. Jeżeli chodzi o mape to nie robiłem jej ja, gdybym umiał to pierwsze co bym zrobił to logi i korekty, była robiona zanim dostałem samochód i gdy turbo nie trzymało ciśnienia, teraz jak wszystko chodzi jak powinno to mapa zostaje do porządnej poprawki + sonda pewnie pogorszyła sprawę przez niesprawny odczyt
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się