SoltyS123 0 Opublikowano Czwartek o 10:11 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 10:11 (edytowane) Witam chciałbym wziąć się w końcu za ogarnięcie tej klimatyzacji, silnik 1.8T bfb, a więc tak, w zimę gdy grzeje i mam ustawione np na 25 stopni, leci z dwóch stron ciepłe elegancko powietrze, teraz w te upały gdy włączam klimę, od strony kierowcy od razu leci zimne a z prawej najpierw letnie powietrze i późnej stopniowo coraz zimnejsze, na vcds żadnych błędów, robione nastawy, przyuczony Vin, ostatnio jechałem autostradą 200km i miałem wrażenie że im dłużej jechałem tym z jednej i drugiej strony leciało coraz cieplejsze powietrze, od czego mam zacząć sprawdzanie? Niecały rok temu wyeliminowany wyciek z klimy i nabicie. Podjechać jeszcze raz na uzupełnienie czynnika i sprawdzenie szczelności? Każda pomoc się przyda, jakieś bloki pomiarowe do sprawdzania? Edytowane Czwartek o 10:12 przez SoltyS123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano Czwartek o 14:11 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 14:11 Ile czynnika było dobite po roku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoltyS123 0 Opublikowano Czwartek o 14:57 Autor Udostępnij Opublikowano Czwartek o 14:57 (edytowane) Było tak że uzupełniłem klimę pojeździłem pół roku zrobił się wyciek wtedy zostało to naprawione i uzupełnione, uciekło wtedy 250g czynnika, ale ten problem z tym że z jednej strony daje zimno a z drugiej po jakimś czasie dopiero zaczyna chłodzić jest chyba od początku jak ten samochód kupiłem, teraz myślę że w następnym tygodniu podjadę na uzupełnienie i sprawdzenie szczelności EDIT1: Dziś zdjąłem schowek żeby dostać się do silniczków, wszystko wygląda w porządku, gdy zmieniam temp pasażera poniżej film jak zmieniałem z hi na lo i jak się silniczek zachowuje, błędów brak, jedyne co mnie zastanawia to że jak uruchomiłem silnik to nie mogłem odczytać niektórych danych z bloków pomiarowych np z 009 lub 010, przed uruchomieniem silnika każdy blok byl czytelny, w czwartek jestem umówiony na sprawdzenie szczelności i napełnienie, i się zastanawiam czy przy okazji nie wymienić osuszacza i dławika jak będzie czynnik spuszczony VID_20240628_211247.mp4 Edytowane Piątek o 20:44 przez SoltyS123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się