Doniu_94 0 Opublikowano Sobota o 22:30 Udostępnij Opublikowano Sobota o 22:30 Witam pojawil się komunikat Naped Awaria Prosze udac sie do serwisu. Po podłączeniu pod kompa pojawiają się takie błędy. Odpaliłem ponownie auto błąd usunięty i auto smig. Miał ktoś podobnie co to może być przytrafiło mi się to w trasie 2 razy potem już spokój. Log-GD-WAUZZZF43HA152353-195893km.txt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1352 Opublikowano Niedziela o 00:27 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 00:27 Możliwe że geometria VTG się przycięła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doniu_94 0 Opublikowano Niedziela o 06:31 Autor Udostępnij Opublikowano Niedziela o 06:31 To powiedz mi co teraz najlepiej sprawdzić. Dodam też że ostatnio mam taki dziwny pisk w kabinie właśnie gdzieś przy prędkościach większość pojawia się on zazwyczaj jak auto przechodzi z biegu 6 na 7 i pisk jest wtedy jak tylko lekko gaz dotkne gaz odpuszczę tego nie ma jest cisza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1352 Opublikowano Niedziela o 06:45 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 06:45 (edytowane) Skoro masz pisk to możliwe, że masz gdzieś nieszczelność w dolocie, (układ doładowania) dlatego nie może osiągnąć wymaganego ciśnienia doładowania. Musisz jechać gdzieś do warsztatu aby sprawdzili Ci szczelność dolotu (sam bez wiedzy i sprzętu nie sprawdzisz). Edytowane Niedziela o 06:54 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doniu_94 0 Opublikowano Niedziela o 07:43 Autor Udostępnij Opublikowano Niedziela o 07:43 No dobra będę musiał zgłębić wiedzę i gdzieś podjechać. A ten błąd nic nie mówi czy to może być jakiś czujnik wadliwy czy coś innego. Bo znając życie podjadę do warsztatu To pol auta zaczną rozkręcać a problem I tak zostanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1352 Opublikowano Niedziela o 08:01 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 08:01 Przyczyn tego błędu może być wiele. Dlatego trzeba systematycznie sprawdzać i wykluczać możliwe przyczyny, zaczynając od sprawdzenia sczelności układu doładowania. Jeżeli tam nie ma nieszczelności należy szukać dalej, jak np. sprawność działania VTG i tak kolejno krok po kroku sprawdzać i wykluczać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doniu_94 0 Opublikowano Niedziela o 08:10 Autor Udostępnij Opublikowano Niedziela o 08:10 Dobra dzięki za info jutro będę działał coś w tym kierunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się