...radek... 4 Opublikowano Wtorek o 20:11 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 20:11 Witam. Dziś podczas jazdy zapaliła się żółta ikona akumulatora. I dosłownie po 3 minutach zaczęły przygasać wszystkie kontrolki i zgasł nawet na chwilę FIS. Po 10 min. od zaświecenia zgasiłem samochód i już nie zapalił. Tak jakby aku był całkiem wyładowany. Musiałem go na kable zapalić. Po uruchomieniu i przejechaniu 40km, żadnych objawów, żadnych błędów. Zapala też normalnie. Podjechałem sprawdzić aku do sklepu w którym sprzedają akumulatory i gość stwierdził, że z baterią wszystko w porządku. Ładowanie też jest.Gdzie zacząć szukać przyczyny??? Proszę o pomoc bo w przyszłym tygodniu czeka mnie dluzsza droga. Miesiąc temu w alternatorze wymienione łożyska, sprzegielko oraz regulator napiecia-bosch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P.Wiśnia 1 Opublikowano Wtorek o 20:25 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 20:25 Alternator nie ładował akumulatora. Żółta ikona akumulatora oznacza jego niskie napięcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
...radek... 4 Opublikowano Wtorek o 20:27 Autor Udostępnij Opublikowano Wtorek o 20:27 Teraz, P.Wiśnia napisał(a): Alternator nie ładował akumulatora. Żółta ikona akumulatora oznacza jego niskie napięcie. Czyli winy szukać w alternatorze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P.Wiśnia 1 Opublikowano Wtorek o 20:30 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 20:30 No skoro podczas jazdy spadło ci napięcie to tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
...radek... 4 Opublikowano wczoraj o 07:39 Autor Udostępnij Opublikowano wczoraj o 07:39 Ale żeby aku padł po 10 min? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P.Wiśnia 1 Opublikowano wczoraj o 07:44 Udostępnij Opublikowano wczoraj o 07:44 Wszystko w samochodzie jest zasilane z akumulatora więc tak. Jeżeli masz benzynę to tym bardziej bo zapłon jest realizowany przez iskrę. Poza tym nie wiesz jak bardzo był naładowany akumulator przy rozruchu. Sprawdź napięcie podczas pracy silnika, jeżeli będzie powyżej 14v to znaczy że alternator jest sprawny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
...radek... 4 Opublikowano wczoraj o 07:58 Autor Udostępnij Opublikowano wczoraj o 07:58 (edytowane) 16 minut temu, P.Wiśnia napisał(a): Wszystko w samochodzie jest zasilane z akumulatora więc tak. Jeżeli masz benzynę to tym bardziej bo zapłon jest realizowany przez iskrę. Poza tym nie wiesz jak bardzo był naładowany akumulator przy rozruchu. Sprawdź napięcie podczas pracy silnika, jeżeli będzie powyżej 14v to znaczy że alternator jest sprawny Na alternatorze ładowanie powyżej 14,30V, na aku powyżej 14,20V. Znajomy wymieniał u siebie w audi dwa razy regulatory boscha i dopiero za trzecim razem jak założył używkę to przestał mieć problemy z ładowaniem. Podobno te regulatory to loteria. Kupił bym nowy tylko boję się, że znowu będzie to samo. Teraz nie pokazuje żadnego błędu. Edytowane wczoraj o 08:02 przez ...radek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P.Wiśnia 1 Opublikowano wczoraj o 08:06 Udostępnij Opublikowano wczoraj o 08:06 Po napięciu wychodzi że wszystko jest prawidłowo. Za wiele nie zrobisz, co najwyżej możesz regulator wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rob@k 292 Opublikowano wczoraj o 08:36 Udostępnij Opublikowano wczoraj o 08:36 Sprawdź regulator. Mogły się szczotki zawiesić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się