Damian2401 Opublikowano 12 Lipca Opublikowano 12 Lipca Witam dziś będę zakładał nową upg i głowice z nowymi śrubami a4 b6 1.8T Dlaczego na serwisówce moment dokrecienia śrub jest 40nm 90° 90° ? Victor rein upg 40nm 60 nm 90° 90° ? Teraz mam nową upg z elringa i ile czasu odzkeacz pomiędzy dokrecaniem śrub step by step ? Jak już dokręce to mogę od razu odpalać silnik czy trzeba jeszcze odczekać? Lub najpierw wyciągnąć bezpiecznik z pompy paliwa lub odpiąć wtryski i pokręcić silnikiem by nabiło się ciśnienie oleju ? Jak dlugo wygrzewać upg ?? Na co zwracać uwagę podczas jazdy próbnej i czego nie robić?? Z tego co wiem to ponoć musi się silnik olej zagraża do temp roboczej. A co z obrotami podczas jazdy ? Ile kilometrów muszę zrobić by później pojechać na hamownie i bezpiecznie zrobić chipsa ?? Bądźcie wyrozumiali, pozdrawiam i dziękuję
Muskel1 Opublikowano 12 Lipca Opublikowano 12 Lipca 3 godziny temu, Damian2401 napisał(a): Dlaczego na serwisówce moment dokrecienia śrub jest 40nm 90° 90° ? Tu masz wyjaśnienie jak i co dokręcać. Zylinderkopf aus- und einbauen.pdf
Damian2401 Opublikowano 12 Lipca Autor Opublikowano 12 Lipca 3 godziny temu, Muskel1 napisał(a): Tu masz wyjaśnienie jak i co dokręcać. Zylinderkopf aus- und einbauen.pdf 289.73 kB · 2 pobrania Dzięki mam mam dostęp do elsy
Muskel1 Opublikowano 12 Lipca Opublikowano 12 Lipca To czego nie rozumiesz? jest tam dokładnie opisane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się