bird71 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca (edytowane) Witam. Posiadam auto a4 b6 1.8t BFB z założoną instalacją gazową. Mam kilka pytań na temat jego pracy. Czy to normalne w momencie gdy odpalam go rano na benzynie na zimnym silniku że delikatnie nie trzyma obrotów ? ( nie mówię tutaj o dogrzewaniu kata i tych podwyższonych obrotach ) - mogę nagrać film Dzisiaj odebrałem pojazd od gazownika, byłem u niego drugi raz z tego powodu że pierwszym razem stwierdził po jeździe próbnej że przepływka daje za mało i jest do wymiany - Przepływka wymieniona, gaz wyregulował, stwierdził że teraz jest ok. Na regulacji byłem z tego powodu że sterownik rzucał błędem odnośnie ubogiej mieszanki dokładnie tym p1128-001, oraz p0420-002 ( to błąd kata z tego co wyczytałem chyba tak musi byc, moze kat był zmieniany, nie za mojej zmiany) gazownik stwierdził że faktycznie było nie tak i poprawił parametry. Wracając od niego na podwórku zaświecił mi się check z powrotem , a mówię zobaczę sobie pod kompem czy to samo co wtedy czy coś jeszcze a tutaj ciekawostka bo teraz mam dwa błędy ten p0420 - 002 co był, oraz nowy 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow P0139 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Dodam że zmieniłem równiez przed wizytą u gazownika odpowietrznik skrzyni korbowej, zamówiony na allegro - niby oryginał, gdzieś na forum wyczytałem że ten odpowietrznik mógł być odpowiedzialny za niestabilną pracę z rana na zimnym przy odpaleniu. Nie sprawdzałem szczelności dolotu, samochód podczas jazdy nic nie szarpie itp. Oczywiście w momencie gdy miałem błędy ubogiej mieszanki przed wizytą u gazownika, po przełączeniu z LPG na PB i przejechaniu około 50-100km check gasnął. Czy jest możliwe że ten odpowietrznik który założyłem to lipa ? Ten co miałem dmuchałem w niego i w jedną stronę przepuszcza powietrze w drugą trzyma, także chyba jest ok ... , mówię o tym dlatego że przed tymi wariacjami z przepływką regulacją gazu itp nie miałem tego błędu p0139-004 .. Pomóżcie Panowie, w razie czego logi jestem w stanie zrobić Edytowane 19 Lipca przez bird71
pelonek1 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca 1 godzinę temu, bird71 napisał(a): Pomóżcie Panowie, w razie czego logi jestem w stanie zrobić Zrób logi.
bird71 Opublikowano 19 Lipca Autor Opublikowano 19 Lipca Wrzucam logi statyczne LOG-01-001-003-xxx.CSV LOG-01-002-033-xxx.CSV LOG-01-090-093-xxx.CSV
bird71 Opublikowano 19 Lipca Autor Opublikowano 19 Lipca Dynamiczne PB LOG-01-002-033-xxx.CSV LOG-01-003-020-xxx.CSV LOG-01-090-093-xxx.CSV LOG-01-115-118-xxx.CSV
bird71 Opublikowano 21 Lipca Autor Opublikowano 21 Lipca (edytowane) Przesyłam film jak samochód odpala z rana na zimnym silniku, dodam że przy dodaniu gazu jak na filmie szarpie delikatnie, niestety tego film nie oddaje Oczywiscie pozniej juz tego problemu nie ma, trwa to kilkanascie sek na zimnym, potem juz jest ok VID_20240720_105748.mp4 Edytowane 21 Lipca przez bird71
bird71 Opublikowano 12 Sierpnia Autor Opublikowano 12 Sierpnia (edytowane) Panowie proszę o jakiekolwiek porady, zrobiłem test na zakręconej butli LPG - wydwało mi się że uchwyciłem usterkę jednak po kilku dniach jeżdzenia tylko na PB znowu z rana brzydko pracował ( nierówna praca ) Nie dawno był zmieniany filtr paliwa, świece mają jeszcze około 30 tys do uzyskania pełnego interwału - włożyłem ngk PFR6Q Cewki też były jakoś wymieniane ale już nie pamiętam teraz dokładnie kiedy Gazownik stwierdził że po jego stronie czy to wtryski czy reduktor jest ok, mimo że czasami po przełączeniu na LPG też łapie dziwnego doła podczas jazdy początkowej Znalazłem na forum jeszcze info że może to coś z ezektorem jest związane, jednak sam nie wiem, oraz żeby wykonac test szczelności CO2, jednak tutaj gdyby okazało się że coś z głowicą to już byłby spory problem Zmieniłem również ten odpowietrznik odmy za pokrywą zaworów silnika u góry przy samej szybie - jednak brak poprawy Edytowane 12 Sierpnia przez bird71
przem8 Opublikowano 12 Sierpnia Opublikowano 12 Sierpnia Odłącz pompe sai. Słychać, ze juz jest wyeksploatowana i może stawia duży opór i stąd te objawy.
bird71 Opublikowano 12 Sierpnia Autor Opublikowano 12 Sierpnia (edytowane) 20 minut temu, przem8 napisał(a): Odłącz pompe sai. Słychać, ze juz jest wyeksploatowana i może stawia duży opór i stąd te objawy. Jutro dla porównania zrobię film z rana ale z zewnątrz pojazdu, według mnie dźwięk z tej pompy nie jest jakiś dziwny. Czy ezektor może mieć cokolwiek z tym wspólnego czy filtr paliwa ? Edytowane 12 Sierpnia przez bird71
bird71 Opublikowano 29 Sierpnia Autor Opublikowano 29 Sierpnia (edytowane) Pompa została odłączana z zasilania - brak zmian Zrobiona była szczelność dolotu - wymieniony został króciec który był pęknięty i rozsypywał się w rękach (plastik ) - bez zmian Zmierzona została kompresja, na dwóch cylindrach po 12bar na jednym 11bar , jedna świeca jest tak mocno dokręcona że nie zostało podjęte jej odkręcenie w obawie przed zerwaniem Endoskopem były badane te 3 cylindry, brak dziwnych śladów. Była robiona próba odpalenia na zimnym silniku bezpośrednio na gazie - jeszcze gorzej. Co tam się może dziać ? Macie pomysły ? Edytowane 29 Sierpnia przez bird71
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się