Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów w A4 B6 1.8T BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Posiadam auto a4 b6 1.8t BFB z założoną instalacją gazową.

Mam kilka pytań na temat jego pracy.

Czy to normalne w momencie gdy odpalam go rano na benzynie na zimnym silniku że delikatnie nie trzyma obrotów ? ( nie mówię tutaj o dogrzewaniu kata i tych podwyższonych obrotach ) - mogę nagrać film

Dzisiaj odebrałem pojazd od gazownika, byłem u niego drugi raz z tego powodu że pierwszym razem stwierdził po jeździe próbnej że przepływka daje za mało i jest do wymiany - Przepływka wymieniona, gaz wyregulował, stwierdził że teraz jest ok.

Na regulacji byłem z tego powodu że sterownik rzucał błędem odnośnie ubogiej mieszanki dokładnie tym p1128-001, oraz p0420-002 ( to błąd kata z tego co wyczytałem chyba tak musi byc, moze kat był zmieniany, nie za mojej zmiany) gazownik stwierdził że faktycznie było nie tak i poprawił parametry.

Wracając od niego na podwórku zaświecił mi się check z powrotem :D , a mówię zobaczę sobie pod kompem czy to samo co wtedy czy coś jeszcze a tutaj ciekawostka bo teraz mam dwa błędy ten p0420 - 002 co był, oraz nowy 

16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow

P0139 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

Dodam że zmieniłem równiez przed wizytą u gazownika odpowietrznik skrzyni korbowej, zamówiony na allegro - niby oryginał, gdzieś na forum wyczytałem że ten odpowietrznik mógł być odpowiedzialny za niestabilną pracę z rana na zimnym przy odpaleniu.

Nie sprawdzałem szczelności dolotu, samochód podczas jazdy nic nie szarpie itp.

Oczywiście w momencie gdy miałem błędy ubogiej mieszanki przed wizytą u gazownika, po przełączeniu z LPG na PB i przejechaniu około 50-100km check gasnął.

Czy jest możliwe że ten odpowietrznik który założyłem to lipa ? Ten co miałem dmuchałem w niego i w jedną stronę przepuszcza powietrze w drugą trzyma, także chyba jest ok ... , mówię o tym dlatego że przed tymi wariacjami z przepływką regulacją gazu itp nie miałem tego błędu p0139-004 ..

Pomóżcie Panowie, w razie czego logi jestem w stanie zrobić

Edytowane przez bird71
Opublikowano
1 godzinę temu, bird71 napisał(a):

Pomóżcie Panowie, w razie czego logi jestem w stanie zrobić

Zrób logi.

Opublikowano (edytowane)

Przesyłam film jak samochód odpala z rana na zimnym silniku, dodam że przy dodaniu gazu jak na filmie szarpie delikatnie, niestety tego film nie oddaje 

Oczywiscie pozniej juz tego problemu nie ma, trwa to kilkanascie sek na zimnym, potem juz jest ok

Edytowane przez bird71
Opublikowano (edytowane)

Panowie proszę o jakiekolwiek porady, zrobiłem test na zakręconej butli LPG - wydwało mi się że uchwyciłem usterkę jednak po kilku dniach jeżdzenia tylko na PB znowu z rana brzydko pracował ( nierówna praca )

Nie dawno był zmieniany filtr paliwa, świece mają jeszcze około 30 tys do uzyskania pełnego interwału - włożyłem ngk PFR6Q

Cewki też były jakoś wymieniane ale już nie pamiętam teraz dokładnie kiedy

Gazownik stwierdził że po jego stronie czy to wtryski czy reduktor jest ok, mimo że czasami po przełączeniu na LPG też łapie dziwnego doła podczas jazdy początkowej

Znalazłem na forum jeszcze info że może to coś z ezektorem jest związane, jednak sam nie wiem, oraz żeby wykonac test szczelności CO2, jednak tutaj gdyby okazało się że coś z głowicą to już byłby spory problem

Zmieniłem również ten odpowietrznik odmy za pokrywą zaworów silnika u góry przy samej szybie - jednak brak poprawy

 

Edytowane przez bird71
Opublikowano

Odłącz pompe sai. Słychać, ze juz jest wyeksploatowana i może stawia duży opór i stąd te objawy.

Opublikowano (edytowane)
20 minut temu, przem8 napisał(a):

Odłącz pompe sai. Słychać, ze juz jest wyeksploatowana i może stawia duży opór i stąd te objawy.

 

Jutro dla porównania zrobię film z rana ale z zewnątrz pojazdu, według mnie dźwięk z tej pompy nie jest jakiś dziwny. 

Czy ezektor może mieć cokolwiek z tym wspólnego czy filtr paliwa ?

Edytowane przez bird71
Opublikowano (edytowane)

Pompa została odłączana z zasilania - brak zmian

Zrobiona była szczelność dolotu - wymieniony został króciec który był pęknięty i rozsypywał się w rękach (plastik ) - bez zmian

Zmierzona została kompresja, na dwóch cylindrach po 12bar na jednym 11bar , jedna świeca jest tak mocno dokręcona że nie zostało podjęte jej odkręcenie w obawie przed zerwaniem

Endoskopem były badane te 3 cylindry, brak dziwnych śladów.

Była robiona próba odpalenia na zimnym silniku bezpośrednio na gazie - jeszcze gorzej.

Co tam się może dziać ?

Macie pomysły ?

Edytowane przez bird71

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...