garmin Opublikowano 9 Maja 2009 Opublikowano 9 Maja 2009 Pierwsze wrażenie to tak jakby silnik działał na 3 cylindrach.Po wyłączeniu ponownym silnika normalna praca.Kolejne uruchomienie znowu trzęsie i miga kontrolka check engine.Dojechałem do mojego mechanika i na oko ustalili że to najprawdopodobniej Czujnik spalania stukowego.Mam pytanko może zetknął się już ktoś z podobnymi objawami.Myślę że cała sytuacja zaistniała ponieważ umyłem 2 dni wcześniej silnik.Ale kto to wie:)
ilo Opublikowano 9 Maja 2009 Opublikowano 9 Maja 2009 Ja bym obstawiał że cewka na którejś świecy powiedziała papa.Na oko to mechanik sobie może gdybać i wymieniać wszystko po kolei :gwizdanie: Jedź na VAGA i Ci wszystko wyjdzie
kepasa Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 dokładnie, podepnij kompa... jak umyłeś silnik to mogłeś cewkę zalać... teraz suszarka i naprzód :evil:
garmin Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Opublikowano 13 Maja 2009 właśnie zamówiłem Interface diagnostyczny HEX-USB+CAN.Mam nadzieję że jutro będę wiedział co się stało po sprawdzeniu błędów.Podejrzewam cewka albo czujnik spalania stukowego.Cewka był zalana ale 2 dni póżniej auto jeżdziło. [br]Dopisany: 11 Maj 2009, 21:49_________________________________________________Jeszcze jedno pytanko.Może ktoś już wcześniej zlokalizował lub ma zdjęcie gdzie znajduje się czujnik spalania stukowego (2.0 TFSI BPG)[br]Dopisany: 11 Maj 2009, 22:50_________________________________________________Środa,13,Maj,2009,13:30:22:64983 Wersja VAG-COM: AKP 704.1 Wersja danych: 20070404 Typ nadwozia: 8E - Audi A4 B6/B7 Skanowanie: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 36 37 45 46 55 56 57 65 67 69 75 76 77 VIN: WAUBF78E16A050034 Przebieg: 85960km/53413miles ------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06F-907-115-AXX.LBL Nr seryjny SW: 8E0 910 115 M HW: 8E0 907 115 D Komponent: 2.0l R4/4V TFSI 0060 Kodowanie: 0104010A18070120 Kod serwisu: WSC 00450 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 000768 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach P0300 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100001 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 3 Przebieg: 85963 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1809 /min Obciążenie: 33.3 % Prędkość: 2.0 km/h Temperatura: 87.0°C Temperatura: 38.0°C Ciśnienie rzecz.: 990.0 mbar Napięcie: 13.589 V 000770 - Cylinder 2: rozpoznane wypadanie zapłonów P0302 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100001 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 3 Przebieg: 85963 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1869 /min Obciążenie: 44.7 % Prędkość: 15.0 km/h Temperatura: 87.0°C Temperatura: 38.0°C Ciśnienie rzecz.: 990.0 mbar Napięcie: 13.589 V Kody gotowości: 0000 0000 Proszę O ODCZYTANIE LOGÓW
poziek Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 Cewka na 2 cylindrze do wymiany [br]Dopisany: 13 Maj 2009, 14:15_________________________________________________ Jeszcze jedno pytanko.Może ktoś już wcześniej zlokalizował lub ma zdjęcie gdzie znajduje się czujnik spalania stukowego (2.0 TFSI BPG) czujniki w zasadzie nie psują się...to że wyskakuje ci błąd czujnika wynika ze spalania stukowego i skutkiem a nie przyczyną
Gość oskaritto Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 Pierwsze wrażenie to tak jakby silnik działał na 3 cylindrach.Po wyłączeniu ponownym silnika normalna praca.Kolejne uruchomienie znowu trzęsie i miga kontrolka check engine.Dojechałem do mojego mechanika i na oko ustalili że to najprawdopodobniej Czujnik spalania stukowego.Mam pytanko może zetknął się już ktoś z podobnymi objawami.Myślę że cała sytuacja zaistniała ponieważ umyłem 2 dni wcześniej silnik.Ale kto to wie:) mialem to samo....po podpieciu vaga wyszlo ze cewka do wymiany...zobacz najpierw zaplon (cewki i swiece) pozniej szukaj w czunikach itp..w kazdym razie jak mruga ci check to go nie paluj bo ja tak niewiedzac (auto przerywalo) a pod gore go dusilem i zapalil mi sie katalizator takze uwazaj z tym...jak mruga to nie dus go
garmin Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Opublikowano 13 Maja 2009 Poziek masz może dobrą stronkę do sprawdzenia błędów po numerach z Vag-coma?Drugi cylinder to drugi w kolejności stojąc przed autem?Pytanie może nie na miejscu ale chciałem się upewnić.Pozdrawiam
garmin Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Opublikowano 15 Maja 2009 Mam pytanie dotyczące cewki do 2.0 tfsi BPG.Cewka w serwisie dostępna za 2 tygodnie.Etka 7 informuje że cewka ma taki nr.07K 905 715 C w serwisie zaproponowali z końcówką D.Czy ostatnie literki informują o roku produkcji cewki w/w modelu? Tzn.Model produkowany od 2004 czyli cewka z końcówką A?Moje auto jest modelowo 2006 czyli prawidłowo końcówka C. Udało mi się znależć 07K 905 715 B .Czy ta wersja będzie dokładnie pasować? Może mnie ktoś oświecić??
pre_pl Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 07K 905 715 C została wycofana 04.2007 i zastąpiona przez 07K 905 715 D 07K 905 715 B została wycofana 10.2006 i zastąpiona przez 07K 905 715 C
garmin Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Opublikowano 15 Maja 2009 Domyślam się jak to wyglądało ale czy 07K 905 715 B będzie do auta pasować ?[br]Dopisany: 15 Maj 2009, 08:16_________________________________________________Po wyjęciu cewek potwierdziły się moje obawy.2 cewki nr2 i nr4 w rdzy i brudzie.Wyczyściłem świece (kanały do świec również brudne) cewki i czekam na części.Ponawiam pytanie Czy 07K 905 715 B będzie do auta pasować ? Panowie nie mam już siły zamówiona cewka założona ale padła następna czym to jest spowodowane OTO NEWE LOGI [br]Dopisany: 15 Maj 2009, 14:49_________________________________________________Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06F-907-115-AXX.LBL Nr seryjny SW: 8E0 910 115 M HW: 8E0 907 115 D Komponent: 2.0l R4/4V TFSI 0060 Kodowanie: 0104010A18070120 Kod serwisu: WSC 00450 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 000768 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach P0300 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100001 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Przebieg: 85966 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1278 /min Obciążenie: 53.3 % Prędkość: 0.0 km/h Temperatura: 14.0°C Temperatura: 15.0°C Ciśnienie rzecz.: 990.0 mbar Napięcie: 13.970 V 000769 - Cylinder 1: rozpoznane wypadanie zapłonów P0301 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100001 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Przebieg: 85966 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1804 /min Obciążenie: 32.1 % Prędkość: 0.0 km/h Temperatura: 14.0°C Temperatura: 15.0°C Ciśnienie rzecz.: 990.0 mbar Napięcie: 13.970 V Kody gotowości: 0110 0101
piotrcar Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 powiem ci ze tezmialem problemy z cewkami.Oddalem samochod do aso i okazalo sie ze cewka na drugim i czwartym cylindrze padla.Wymienili przy mnie dwie cewki i dalej byl problem z samochodem.Wiec padla diagnoza aby wymienic jeszcze dwie czyli komplet i wtedy pomoglo
garmin Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Opublikowano 18 Maja 2009 Panowie po odłączeniu akumulatora takie cuda Doradzi mi ktoś jak sobie z tym poradzić?? Poniedziałek,18,Maj,2009,15:25:45:64983 Wersja VAG-COM: AKP 704.1 Wersja danych: 20070404 Typ nadwozia: 8E - Audi A4 B6/B7 Skanowanie: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 36 37 45 46 55 56 57 65 67 69 75 76 77 VIN: WAUBF78E16A050034 Przebieg: 85960km/53413miles ------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06F-907-115-AXX.LBL Nr seryjny SW: 8E0 910 115 M HW: 8E0 907 115 D Komponent: 2.0l R4/4V TFSI 0060 Kodowanie: 0104010A18070120 Kod serwisu: WSC 00450 Znaleziono 1 błąd: 005634 - Napięcie zasilające zacisk 30: za mała wartość napięcia P1602 - 002 - Dolna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100010 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Przebieg: 0 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Obciążenie: 0.0 % Prędkość: 0.0 km/h Temperatura: -40.0°C Temperatura: -40.0°C Ciśnienie rzecz.: 0.0 mbar Napięcie: 0.000 V Kody gotowości: 0110 0101 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 8E0-910-517.LBL Nr seryjny SW: 8E0 910 517 D HW: 8E0 614 517 AK Komponent: ESP8 front H05 0120 Kodowanie: 0004524 Kod serwisu: WSC 06335 Znaleziono 1 błąd: 01826 - Czujnik kąta skrętu (G85); napięcie zasilające zacisk 30 000 - - Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 14 Wew.licznik błędów: 40 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Wartość Hex: 0x0000 Wartość Hex: 0x0222 Wartość Hex: 0x0024 Wartość Hex: 0x0181 Wartość Hex: 0x0001 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 08: Klimatyzacja Plik etykiet: 8E0-820-043.LBL Nr seryjny: 8E0 820 043 AM Komponent: A4 Klimaautomat 2831 Kodowanie: 00000 Kod serwisu: WSC 00000 Znaleziono 1 błąd: 01206 - Sygnał przedziału czasu wyłączenia zapłonu 27-00 - Niezrozumiały sygnał ------------------------------------------------------------------------------- Adres 09: Centr.zesp.elektr. Plik etykiet: 8E0-907-279-8EC.LBL Nr seryjny: 8E0 907 279 L Komponent: int. Lastmodul NDL 0504 Kodowanie: 00012 Kod serwisu: WSC 00530 Znaleziono 1 błąd: 02396 - Żarówka M2 tylnych świateł postojowych lewa 30-00 - Przerwa / zwarcie z plusem ------------------------------------------------------------------------------- Adres 0F: Radio cyfrowe Plik etykiet: 8E0-035-593-SIR.LBL Nr seryjny: 8E0 035 593 D Komponent: SDAR SIRIUS 0060 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 15: Airbag Plik etykiet: 8E0-959-655-94.LBL Nr seryjny SW: 8E0 959 655 H HW: 8E0 959 655 H Komponent: Airbag 9.41 H11 3540 Kodowanie: 0032607 Kod serwisu: WSC 00740 Nr seryjny: 8E0 910 339 B Komponent: BF-Gewichtsens. 002 0070 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 16: Koło kierownicy Plik etykiet: 8E0-953-549.LBL Nr seryjny: 8E0 953 549 Q Komponent: Lenksáulenmodul 0601 Kodowanie: 02021 Kod serwisu: WSC 06335 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 17: Zest.wskaźników Plik etykiet: AKP\8E0-920-9xx-8EC.LBL Nr seryjny SW: 8E0 920 951 G HW: 8E0 920 951 G Komponent: KOMBI+WFS 4 H12 0110 Kodowanie: 0022161 Kod serwisu: WSC 00530 Znaleziono 1 błąd: 00668 - Napięcie zasilania; zacisk 30 002 - Dolna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny ------------------------------------------------------------------------------- Adres 46: Moduł komfortu Plik etykiet: 8E0-959-433-MAX.LBL Nr seryjny: 8E0 959 433 CG Komponent: Komfortgerát T7B 4135 Kodowanie: 11884 Kod serwisu: WSC 06325 Nr seryjny: 8E1959801G Komponent: Tőrsteuer.FS BRM 0406 Nr seryjny: 8E1959802E Komponent: Tőrsteuer.BF BRM 0205 Nr seryjny: 8E0959801A Komponent: Tőrsteuer.HL BRM 0205 Nr seryjny: 8E0959802A Komponent: Tőrsteuer.HR BRM 0205 3 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 00956 - Kluczyk 2 35-10 - - - Sporadyczny 00532 - Napięcie zasilające 37-10 - Uszkodzony - Sporadyczny 01332 - Komputer sterujący drzwi strona pasażera - J387 80-00 - W jednoprzewodowym trybie pracy ------------------------------------------------------------------------------- Adres 56: Radio Plik etykiet: 8E0-035-1xx-56.LBL Nr seryjny: 8E0 035 195 H Komponent: symphony II PM6 0460 Kodowanie: 01005 Kod serwisu: WSC 88064 Nie znaleziono błędów.
garmin Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Opublikowano 22 Maja 2009 Jeszce jedna sprawa zasadnicza w serwisie powiedzieli że 07k 905715 B nie będzie pasować do mojego auta Pre.Pl napisał 07K 905 715 C została wycofana 04.2007 i zastąpiona przez 07K 905 715 D 07K 905 715 B została wycofana 10.2006 i zastąpiona przez 07K 905 715 C Może mi ktoś napisać jak jest naprawdę?Oczywiście tylko ktoś kto przerabiał ten temat Silnik 2.0 TFSI BPG Rok modelowo 2006 ,amerykańska wersja[br]Dopisany: 18 Maj 2009, 18:14_________________________________________________Auto naprawione.Wymiana wszystkich cewek ,wszystkich świec i bezpiecznika.Niestety nie obyło się bez serwisu :(Zamykam temat.
Rekomendowane odpowiedzi