Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPG] Migająca kontrolka Check Engine i dziwne obroty silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pierwsze wrażenie to tak jakby silnik działał na 3 cylindrach.Po wyłączeniu ponownym silnika normalna praca.Kolejne uruchomienie znowu trzęsie i miga kontrolka check engine.Dojechałem do mojego mechanika i na oko ustalili że to najprawdopodobniej Czujnik spalania stukowego.Mam pytanko może zetknął się już ktoś z podobnymi objawami.Myślę że cała sytuacja zaistniała ponieważ umyłem 2 dni wcześniej silnik.Ale kto to wie:)

Opublikowano

Ja bym obstawiał że cewka na którejś świecy powiedziała papa.Na oko to mechanik sobie może gdybać i wymieniać wszystko po kolei :gwizdanie:

Jedź na VAGA i Ci wszystko wyjdzie :hi:

Opublikowano

dokładnie, podepnij kompa... jak umyłeś silnik to mogłeś cewkę zalać... teraz suszarka i naprzód :evil: :evil:

Opublikowano

właśnie zamówiłem Interface diagnostyczny HEX-USB+CAN.Mam nadzieję że jutro będę wiedział co się stało po sprawdzeniu błędów.Podejrzewam cewka albo czujnik spalania stukowego.Cewka był zalana ale 2 dni póżniej auto jeżdziło.

[br]Dopisany: 11 Maj 2009, 21:49_________________________________________________Jeszcze jedno pytanko.Może ktoś już wcześniej zlokalizował lub ma zdjęcie gdzie znajduje się czujnik spalania stukowego (2.0 TFSI BPG)[br]Dopisany: 11 Maj 2009, 22:50_________________________________________________Środa,13,Maj,2009,13:30:22:64983

Wersja VAG-COM: AKP 704.1

Wersja danych: 20070404

Typ nadwozia: 8E - Audi A4 B6/B7

Skanowanie: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 36 37 45 46 55 56 57 65 67

69 75 76 77

VIN: WAUBF78E16A050034 Przebieg: 85960km/53413miles

-------------------------------------------------------------------------------

Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06F-907-115-AXX.LBL

Nr seryjny SW: 8E0 910 115 M HW: 8E0 907 115 D

Komponent: 2.0l R4/4V TFSI 0060

Kodowanie: 0104010A18070120

Kod serwisu: WSC 00450

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

000768 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach

P0300 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona - MIL zapalona

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 11100001

Priorytet błędu: 0

Częstość błędu: 3

Przebieg: 85963 km

Wskaźnik czasu: 0

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 1809 /min

Obciążenie: 33.3 %

Prędkość: 2.0 km/h

Temperatura: 87.0°C

Temperatura: 38.0°C

Ciśnienie rzecz.: 990.0 mbar

Napięcie: 13.589 V

000770 - Cylinder 2: rozpoznane wypadanie zapłonów

P0302 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona - MIL zapalona

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 11100001

Priorytet błędu: 0

Częstość błędu: 3

Przebieg: 85963 km

Wskaźnik czasu: 0

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 1869 /min

Obciążenie: 44.7 %

Prędkość: 15.0 km/h

Temperatura: 87.0°C

Temperatura: 38.0°C

Ciśnienie rzecz.: 990.0 mbar

Napięcie: 13.589 V

Kody gotowości: 0000 0000

Proszę O ODCZYTANIE LOGÓW

Opublikowano

Cewka na 2 cylindrze do wymiany

[br]Dopisany: 13 Maj 2009, 14:15_________________________________________________

Jeszcze jedno pytanko.Może ktoś już wcześniej zlokalizował lub ma zdjęcie gdzie znajduje się czujnik spalania stukowego (2.0 TFSI BPG)

czujniki w zasadzie nie psują się...to że wyskakuje ci błąd czujnika wynika ze spalania stukowego i skutkiem a nie przyczyną :wink4:

Opublikowano

Dzięki serdeczne Poziek

Gość oskaritto
Opublikowano

Pierwsze wrażenie to tak jakby silnik działał na 3 cylindrach.Po wyłączeniu ponownym silnika normalna praca.Kolejne uruchomienie znowu trzęsie i miga kontrolka check engine.Dojechałem do mojego mechanika i na oko ustalili że to najprawdopodobniej Czujnik spalania stukowego.Mam pytanko może zetknął się już ktoś z podobnymi objawami.Myślę że cała sytuacja zaistniała ponieważ umyłem 2 dni wcześniej silnik.Ale kto to wie:)

mialem to samo....po podpieciu vaga wyszlo ze cewka do wymiany...zobacz najpierw zaplon (cewki i swiece) pozniej szukaj w czunikach itp..w kazdym razie jak mruga ci check to go nie paluj bo ja tak niewiedzac (auto przerywalo) a pod gore go dusilem i zapalil mi sie katalizator :D takze uwazaj z tym...jak mruga to nie dus go
Opublikowano

Poziek masz może dobrą stronkę do sprawdzenia błędów po numerach z Vag-coma?Drugi cylinder to drugi w kolejności stojąc przed autem?Pytanie może nie na miejscu :embarrassed: ale chciałem się upewnić.Pozdrawiam

Opublikowano

tak

Opublikowano

Mam pytanie dotyczące cewki do 2.0 tfsi BPG.Cewka w serwisie dostępna za 2 tygodnie.Etka 7 informuje że cewka ma taki nr.07K 905 715 C w serwisie zaproponowali z końcówką D.Czy ostatnie literki informują o roku produkcji cewki w/w modelu?

Tzn.Model produkowany od 2004 czyli cewka z końcówką A?Moje auto jest modelowo 2006 czyli prawidłowo końcówka C.

Udało mi się znależć 07K 905 715 B .Czy ta wersja będzie dokładnie pasować? Może mnie ktoś oświecić??

Opublikowano

07K 905 715 C została wycofana 04.2007 i zastąpiona przez 07K 905 715 D

07K 905 715 B została wycofana 10.2006 i zastąpiona przez 07K 905 715 C

Opublikowano

Domyślam się jak to wyglądało ale czy 07K 905 715 B będzie do auta pasować ?[br]Dopisany: 15 Maj 2009, 08:16_________________________________________________Po wyjęciu cewek potwierdziły się moje obawy.2 cewki nr2 i nr4 w rdzy i brudzie.Wyczyściłem świece (kanały do świec również brudne) cewki i czekam na części.Ponawiam pytanie

Czy 07K 905 715 B będzie do auta pasować ?

Panowie nie mam już siły zamówiona cewka założona ale padła następna czym to jest spowodowane :wallbash:

OTO NEWE LOGI

[br]Dopisany: 15 Maj 2009, 14:49_________________________________________________Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06F-907-115-AXX.LBL

Nr seryjny SW: 8E0 910 115 M HW: 8E0 907 115 D

Komponent: 2.0l R4/4V TFSI 0060

Kodowanie: 0104010A18070120

Kod serwisu: WSC 00450

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

000768 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach

P0300 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona - MIL zapalona

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 11100001

Priorytet błędu: 0

Częstość błędu: 1

Przebieg: 85966 km

Wskaźnik czasu: 0

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 1278 /min

Obciążenie: 53.3 %

Prędkość: 0.0 km/h

Temperatura: 14.0°C

Temperatura: 15.0°C

Ciśnienie rzecz.: 990.0 mbar

Napięcie: 13.970 V

000769 - Cylinder 1: rozpoznane wypadanie zapłonów

P0301 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona - MIL zapalona

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 11100001

Priorytet błędu: 0

Częstość błędu: 1

Przebieg: 85966 km

Wskaźnik czasu: 0

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 1804 /min

Obciążenie: 32.1 %

Prędkość: 0.0 km/h

Temperatura: 14.0°C

Temperatura: 15.0°C

Ciśnienie rzecz.: 990.0 mbar

Napięcie: 13.970 V

Kody gotowości: 0110 0101

Opublikowano

powiem ci ze tezmialem problemy z cewkami.Oddalem samochod do aso i okazalo sie ze cewka na drugim i czwartym cylindrze padla.Wymienili przy mnie dwie cewki i dalej byl problem z samochodem.Wiec padla diagnoza aby wymienic jeszcze dwie czyli komplet i wtedy pomoglo

Opublikowano

Panowie po odłączeniu akumulatora takie cuda :(

Doradzi mi ktoś jak sobie z tym poradzić??

Poniedziałek,18,Maj,2009,15:25:45:64983

Wersja VAG-COM: AKP 704.1

Wersja danych: 20070404

Typ nadwozia: 8E - Audi A4 B6/B7

Skanowanie: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 36 37 45 46 55 56 57 65 67

69 75 76 77

VIN: WAUBF78E16A050034 Przebieg: 85960km/53413miles

-------------------------------------------------------------------------------

Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06F-907-115-AXX.LBL

Nr seryjny SW: 8E0 910 115 M HW: 8E0 907 115 D

Komponent: 2.0l R4/4V TFSI 0060

Kodowanie: 0104010A18070120

Kod serwisu: WSC 00450

Znaleziono 1 błąd:

005634 - Napięcie zasilające zacisk 30: za mała wartość napięcia

P1602 - 002 - Dolna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 00100010

Priorytet błędu: 0

Częstość błędu: 1

Przebieg: 0 km

Wskaźnik czasu: 0

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 0 /min

Obciążenie: 0.0 %

Prędkość: 0.0 km/h

Temperatura: -40.0°C

Temperatura: -40.0°C

Ciśnienie rzecz.: 0.0 mbar

Napięcie: 0.000 V

Kody gotowości: 0110 0101

-------------------------------------------------------------------------------

Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 8E0-910-517.LBL

Nr seryjny SW: 8E0 910 517 D HW: 8E0 614 517 AK

Komponent: ESP8 front H05 0120

Kodowanie: 0004524

Kod serwisu: WSC 06335

Znaleziono 1 błąd:

01826 - Czujnik kąta skrętu (G85); napięcie zasilające zacisk 30

000 - -

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 14

Wew.licznik błędów: 40

Wskaźnik czasu: 0

Ramka zamrożona:

Wartość Hex: 0x0000

Wartość Hex: 0x0222

Wartość Hex: 0x0024

Wartość Hex: 0x0181

Wartość Hex: 0x0001

-------------------------------------------------------------------------------

Adres 08: Klimatyzacja Plik etykiet: 8E0-820-043.LBL

Nr seryjny: 8E0 820 043 AM

Komponent: A4 Klimaautomat 2831

Kodowanie: 00000

Kod serwisu: WSC 00000

Znaleziono 1 błąd:

01206 - Sygnał przedziału czasu wyłączenia zapłonu

27-00 - Niezrozumiały sygnał

-------------------------------------------------------------------------------

Adres 09: Centr.zesp.elektr. Plik etykiet: 8E0-907-279-8EC.LBL

Nr seryjny: 8E0 907 279 L

Komponent: int. Lastmodul NDL 0504

Kodowanie: 00012

Kod serwisu: WSC 00530

Znaleziono 1 błąd:

02396 - Żarówka M2 tylnych świateł postojowych lewa

30-00 - Przerwa / zwarcie z plusem

-------------------------------------------------------------------------------

Adres 0F: Radio cyfrowe Plik etykiet: 8E0-035-593-SIR.LBL

Nr seryjny: 8E0 035 593 D

Komponent: SDAR SIRIUS 0060

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------

Adres 15: Airbag Plik etykiet: 8E0-959-655-94.LBL

Nr seryjny SW: 8E0 959 655 H HW: 8E0 959 655 H

Komponent: Airbag 9.41 H11 3540

Kodowanie: 0032607

Kod serwisu: WSC 00740

Nr seryjny: 8E0 910 339 B

Komponent: BF-Gewichtsens. 002 0070

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------

Adres 16: Koło kierownicy Plik etykiet: 8E0-953-549.LBL

Nr seryjny: 8E0 953 549 Q

Komponent: Lenksáulenmodul 0601

Kodowanie: 02021

Kod serwisu: WSC 06335

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------

Adres 17: Zest.wskaźników Plik etykiet: AKP\8E0-920-9xx-8EC.LBL

Nr seryjny SW: 8E0 920 951 G HW: 8E0 920 951 G

Komponent: KOMBI+WFS 4 H12 0110

Kodowanie: 0022161

Kod serwisu: WSC 00530

Znaleziono 1 błąd:

00668 - Napięcie zasilania; zacisk 30

002 - Dolna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny

-------------------------------------------------------------------------------

Adres 46: Moduł komfortu Plik etykiet: 8E0-959-433-MAX.LBL

Nr seryjny: 8E0 959 433 CG

Komponent: Komfortgerát T7B 4135

Kodowanie: 11884

Kod serwisu: WSC 06325

Nr seryjny: 8E1959801G

Komponent: Tőrsteuer.FS BRM 0406

Nr seryjny: 8E1959802E

Komponent: Tőrsteuer.BF BRM 0205

Nr seryjny: 8E0959801A

Komponent: Tőrsteuer.HL BRM 0205

Nr seryjny: 8E0959802A

Komponent: Tőrsteuer.HR BRM 0205

3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

00956 - Kluczyk 2

35-10 - - - Sporadyczny

00532 - Napięcie zasilające

37-10 - Uszkodzony - Sporadyczny

01332 - Komputer sterujący drzwi strona pasażera - J387

80-00 - W jednoprzewodowym trybie pracy

-------------------------------------------------------------------------------

Adres 56: Radio Plik etykiet: 8E0-035-1xx-56.LBL

Nr seryjny: 8E0 035 195 H

Komponent: symphony II PM6 0460

Kodowanie: 01005

Kod serwisu: WSC 88064

Nie znaleziono błędów.

Opublikowano

usun i zobacz czy sie powtorza

Opublikowano

Jeszce jedna sprawa zasadnicza w serwisie powiedzieli że 07k 905715 B nie będzie pasować do mojego auta

Pre.Pl napisał

07K 905 715 C została wycofana 04.2007 i zastąpiona przez 07K 905 715 D

07K 905 715 B została wycofana 10.2006 i zastąpiona przez 07K 905 715 C

Może mi ktoś napisać jak jest naprawdę?Oczywiście tylko ktoś kto przerabiał ten temat

Silnik 2.0 TFSI BPG Rok modelowo 2006 ,amerykańska wersja[br]Dopisany: 18 Maj 2009, 18:14_________________________________________________Auto naprawione.Wymiana wszystkich cewek ,wszystkich świec i bezpiecznika.Niestety nie obyło się bez serwisu :(Zamykam temat.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...