Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana DRC na Bilsteina


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wylał przedni prawy amor w RS4 B8 i padł zawór sterujący układem DRC w lewym tylnym amorze.

Oczywiście zawór jest zespolony i nie da się wymienić zaworu, trzeba wymienić sprawny amor z niesprawnym zaworem 🤐na nowy amor z zaworem🥲.

Nie ma tych amorów a magazynie w PL 🤨i nie ma w magazynie w Niemczech😮‍💨. Opóźnienia w produkcji i nie da się określić terminu dostępności🤷‍♂️.

Czy ktoś wymieniał DRC na Bilsteina w tym modelu? Wiem, że nie będzie regulacji twardości, jedno ustawienie ale czy są jakieś inne wady takiego swapa?  

Edytowane przez 2f2f

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...