2f2f Opublikowano 7 Sierpnia Opublikowano 7 Sierpnia (edytowane) Wylał przedni prawy amor w RS4 B8 i padł zawór sterujący układem DRC w lewym tylnym amorze. Oczywiście zawór jest zespolony i nie da się wymienić zaworu, trzeba wymienić sprawny amor z niesprawnym zaworem 🤐na nowy amor z zaworem🥲. Nie ma tych amorów a magazynie w PL 🤨i nie ma w magazynie w Niemczech😮💨. Opóźnienia w produkcji i nie da się określić terminu dostępności🤷♂️. Czy ktoś wymieniał DRC na Bilsteina w tym modelu? Wiem, że nie będzie regulacji twardości, jedno ustawienie ale czy są jakieś inne wady takiego swapa? Edytowane 7 Sierpnia przez 2f2f
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się