Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Regeneracja pompy wtryskowej VP37


Kowi87

Rekomendowane odpowiedzi

Prawdopodobnie bede musiał pomyśleć nad wymianą/naprawą swojej pompy. Co myslicie o regeneracji pomp?? Robił to ktoś i jest znaczna róznica?? Ogólna regeneracja kosztowała by mnie jaieś 500zł w Nadarzynie. Na szrocie u mnie w powiecie za uzywke od passata 90km chcą 900zł :wallbash: na alegro najwiecej jest pomp za 600 - 700zł wiec cenowo wychodzi najtaniej regeneracja tylko jak jest z jakością takiej pompy(gwarancja jest na rok). Myśle o regeneracji poniewaz przez mechanika mam problemy z nastawnikiem jak juz nie z całą pompą, a po drugie pompa juz jest słabej kondycji( ostatnio byłem na korekcie softu u Rogala) Za wszelkie rady opinie bedę wdzieczny :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

domyślam się, że chodzi o ciężkie odpalanie na ciepłym silniku, dziwię się trochę rogalowi bo zmiana map startowych usuwa tę dolegliwość raz na zawsze (chyba, że rogal pominął zmianę map startowych), jeśli chodzi o gościa z Nadarzyna to jest on specem od pomp wtryskowych i warto brać od niego towar po regeneracji - zapomniałem tylko jak go zwą ale chłop ma łeb na karku i dobry sprzęt - ustawia również prawidłowo obydwa ciśnienia na wtryskiwaczach - gorąco go polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rogal swoją robote jak zwykle dobrze zrobił :good: tylko jak diagnozowaliśmy autko to były błędy na silniku związane z czujnikiem temperatury paliwa(czujnik - kibel) przez które autko nie zachowywało sie jak nalezy(brak mocy w dolnych obrotach). Jak wróciłem na swoje śmieci to kupiłem ten felerny czujnik i mechanik za dużo odkręcił zamiast tej górnej blaszki odkręcił cały nastawnik na początku noi problem sie zaczął. W poniedziałek moze uda sie ogarnać za pomocą Vagu i autko odpali, bo narazie zdaje mi sie że poprostu ustawiona jest za mała dawka startowa trzeba bedzie ten nastawnik troche poruszać i moze odpali

Ale nie zmienia faktu że chyba bede regenerował pompe :good: koszta nie są wielkie a efekty napewno sie poprawią :naughty:

Takie doatałem info od cowboya z forum golfa na temat regeneracji u Bogdana

orientacyjne ceny

sprawdzenie pompy - 100 PLN

nastawnik - 300 PLN

ogólna regenracaj pompy 500 PLN

wymiana głowiczki (na regenerowaną 11) - 650 PLN

jeśli chodzi o gościa z Nadarzyna to jest on specem od pomp wtryskowych i warto brać od niego towar po regeneracji - zapomniałem tylko jak go zwą ale chłop ma łeb na karku i dobry sprzęt - ustawia również prawidłowo obydwa ciśnienia na wtryskiwaczach - gorąco go polecam.

Wiem wtryski mam kupowane od niego :good:

A jak to jest z regeneracją pompy?? Jesli załoze taką zregenerowana to musze cos ustawiać na vagu czy to juz jest p&p :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś się okazało że leje mi się z pompy caly silnik od spodu zalany i może jeszcze zawór walnięty. Jutro oddaje autko do naprawy. Opłaca się regenerować jak się leje czy lepiej nową wciągnąć. No i jakie koszty mogą być zaworu ?

Ehhh porażka bo musze jeszcze całe zawieszenie i hamulce wymienić. To się wybule nieźle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w końcu nic nie robiłem przy swojej pompie, ale jak czytałem o tych regenracjach to sie opłaca, a zwłascza przeczyszczenie nastawnika :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś się okazało że leje mi się z pompy caly silnik od spodu zalany i może jeszcze zawór walnięty. Jutro oddaje autko do naprawy. Opłaca się regenerować jak się leje czy lepiej nową wciągnąć. No i jakie koszty mogą być zaworu ?

Ehhh porażka bo musze jeszcze całe zawieszenie i hamulce wymienić. To się wybule nieźle

A nie leje Ci się spod nastawnika??? U mnie też się lało z pompy wymieniłem dwie uszczelki i po kłopocie.Ja bym się temu przyjrzał.Obstawiam że może to być to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro w serwisie facet dokładnie oblooka skąd się leje bo dziś byłem w serwisie gdzie kolesie nie naprawiaja pomp i tylko stwierdzili ze to ona do naprawy ale nie do konca. Na vagu u nich wyskoczyl blad zaworu poczatku wtrysku N108 i trzeba to sprawdzic moze wlasnie zaworek puszcza albo wlasnie uszczelki jutro sie okaze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...