Jakub760 Opublikowano 25 Sierpnia Opublikowano 25 Sierpnia Witam. Mam a4b8 CAHA ~270kkm dotychczas z dpfem wszystko było w porządku wypalał się systematycznie bez żadnych problemów ostatnio jadąc trasę 600km zauważyłem okopcone wydechy - wcześniej wszystko było czysciutkie. Na powrocie obserwowałem i spalanie było mega wysokie. Wróciłem do domu popatrzyłem vcdsem i mam zapchany dpf sprawdziłem korekty wtrysków i coś mnie zaniepokoiło. Miałem robionego chipa I zadzwoniłem do nich co oni sądzą na ten temat. Powiedzieli że coś jest albo z układem paliwowym albo z powietrzem i jest zbyt bogata mieszanka która zapchala filtr. Dlatego oddałem wtryski na sprawdzenie okazało się że jest wszystko dobrze. No i teraz szukam dalszej przyczyny coś co mnie zaniepokoiło to okopcenir w okolicach chodniczki EGR kiedyś spawalem ta flansze bo była nieszczelność i tam teraz okopcenia nie ma ale widocznie i tak jest nieszczelna i jest do wymiany i co sądzicie czy ta chłodniczka może mieć wpływ na to że DPF się zapchał ? Wrzucam zdjęcia pomiarów vcds( przepraszam za jakość jednego zdjęcia). Dodam również że na powrocie filtr się wypalił minęło 150km i zaczął znowu się wypalać a dalej nie wiem bo nie jeżdżę tym samochodem
czareq Opublikowano 29 Sierpnia Opublikowano 29 Sierpnia wrzuć różnicę ciśnień pod pełnym obciążeniem, bo na postoju nie ma to żadnego sensu
Muskel1 Opublikowano 29 Sierpnia Opublikowano 29 Sierpnia 19 hPa na wolnych obrotach i 0.20l popiolu. DPF do czyszczenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się