Skocz do zawartości

czareq

Pasjonat
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O czareq

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CSUA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia czareq

1

Reputacja

  1. W 2.0tdi obroty podniesione w okolice 1000 poza tym spaliny są sporo cieplejsze jak bez wypalania
  2. napisałem, że zdjęcie poglądowe u mnie jest czysto jeszcze jedna rzecz która mi się rzuciła to czy te dzyndzle mają się obracać lekko ? ten po lewej ORi obraca się lekko a ten po prawej nowy sporo ciężej
  3. witam czy ktoś może mi wskazać jak ma być umiejscowiona ta uszczelka ? czujnik 4H0959126A zdjęcie poglądowe ale uszczelkę ORI dałem w tym rowku jak na zdjęciu próbuje zakręcić czujnik delikatnie bo tam ma być nie więcej jak 5nm ale gaz nie przestaje uciekać 😕
  4. wychodzi, że taki remont to czysta loteria i w większości pobór jest w dalszym ciągu jedynie nieco mniejszy
  5. dzieje się tam coś ciekawego ? kiedyś jeździłem na TKR cieplownicza, sikorskiego itp fajne czasy
  6. czareq

    wypalanie dpf

    Przebieg 240tyś Po pracy wrzucę wartości
  7. czareq

    wypalanie dpf

    Panowie czy wypalanie co 460-480 km to dobry wynik jak na odcinki 16km i czasem coś dłuższego ?
  8. Co to się stanęło z lewym błotnikiem ?
  9. Podwyższone obroty w okolice 1000rpm
  10. przecież on się do błędu nie przyzna i będzie wymyślał coraz to głupsze powody
  11. taka, że jak tuner dowalił Ci momentu obrotowego z samego dołu to dwumas mocno cierpi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...