Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Sprzęgło czy koło dwumasowe ?


gregory78

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, mam pytanie po czym moge poznać ze kończy sie sprzęgło lub umiera koło dwumasowe.... ;( W moim A4 b7 2.0 tdi wyczuwam dosc silne drganie na pedale sprzęgła podczas zmiany biegów, oraz gdy lekko połoze stope na pedale i lekko przygazuje . Inne parametry są ok nie szarpie , pedał chodzi lekko , i biegi zmienia sie bardzo dobrze TYLKO to drganie samochod ma w tej chwili 170 tys na 100% .. Prosze o pomoc bo jestem skłonny wywalic wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drganie pedału sprzęgła przy lekkim naciśnięciu jest podobno normalne... :mysli: :mysli: :mysli: Był już jakiś wątek na ten temat na forum...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli sprzęgło masz wciśnięte do połowy to jest delikatne stukanie w pedał - wyczuwalne... i to jest norma... jak wciśniesz do końca to stukanie ustaje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli sprzęgło masz wciśnięte do połowy to jest delikatne stukanie w pedał - wyczuwalne... i to jest norma... jak wciśniesz do końca to stukanie ustaje...

u mnie tak nie ma. Wymieniałem komplet jakieś 10-12 kkm temu i nie mam żadnego bicia. Co najwyżej delikatne wibracje podczas ruszania z miejsca ale to dopiero na odpuszczaniu sprzęgła.

Na jałowym nie ma bicia w pełnym zakresie pracy dzwigni sprzęgła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też czuję pod stopą jak wciskam sprzęgło taki niemiły drgający przeskok ..to normalne??

Ludzie w audi po 130tys?Nie dosć,że już remontowałem cały silnik blb po 120tys. (wałki wyrównujące) to teraz jeszcze to sprzęło..myślałem,że to dwumas, ale Wy koledzy piszecie,że to normalne..ja pierd...

W 4 letnim audi silnikiem blb buja jak na statku, jak wciskam sprzęgło przy przełączani biegów to pod stopą coś chrupie..PORAZKA. Dodam iż mam auto bezwypadkowe i do 97tys km serwisowane w audi. Potem ja go kupiłem i co chwilkę coś remontuję. Szukałem bezwypadkowego pół roku i myśłaem,że będę zadowolony, a tu same porażki..Nigdy bym nie przypuszczał,ze audi wali taką kiche.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BYwa teraz juz auta robią na odpier..... kiedyś audi było nie do zdarcie Audi 80 model B4 miałem i to była fura a teraz co chwila cos ale i tak nie jest żle jak popatrzyc na innych to i tak mamy luksus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też czuję pod stopą jak wciskam sprzęgło taki niemiły drgający przeskok ..to normalne??

Ludzie w audi po 130tys?Nie dosć,że już remontowałem cały silnik blb po 120tys. (wałki wyrównujące) to teraz jeszcze to sprzęło..myślałem,że to dwumas, ale Wy koledzy piszecie,że to normalne..ja pierd...

W 4 letnim audi silnikiem blb buja jak na statku, jak wciskam sprzęgło przy przełączani biegów to pod stopą coś chrupie..PORAZKA. Dodam iż mam auto bezwypadkowe i do 97tys km serwisowane w audi. Potem ja go kupiłem i co chwilkę coś remontuję. Szukałem bezwypadkowego pół roku i myśłaem,że będę zadowolony, a tu same porażki..Nigdy bym nie przypuszczał,ze audi wali taką kiche.

coś mi się wydaje że kupiłeś jakiegoś paździerza ... chlopaki mają po 200-300 kkm i nie mają takich problemów

albo ...po prostu - pech :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje sprzeglo ma grubo ponad 200k km i nic nie drga pod pedalem, ale za to lapie dosc pozno...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qvava wiesz co, na razie to olałem, nie bede wywlał paru klocków dopóki jezdzi . Idzie lato to wole sobie jakies piekne fele 19 zapodać.A z tym poczekam az sie posypie , tak samo z bujaniem w BLB niech sie buja. :wallbash: Ile można pchac w auto które ma 3 lata.Miałem juz 3 audi poprzednio i to starsze B4 1,9Tdi A4 b51,9tdi A4b5 1.8T20v i nigdy nic sie nie działo jak je sprzedawałem miały grubo ponad 300tk i nic, a tu auto kilkuletnie za 5 razy wieksze pieniadze i co... żadnej rewelacji poza wygladem i wyposarzeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co by Ci nie padalo to nie wymienia sie albo samego sprzegla, albo samego dwumasa

moze jesli mialo by 20tys przebiegu i spalone sprzeglo ale nie jak ma ok 200tys

stary dwumas rozwali nowe sprzeglo i odwrotnie. w zadnym szanujacym sie warsztacie mechanicznym nie dadza gwarancji na tak wykonana usluge, wymienia na twoje zyczenie i tyle

wymienia sie wszystko, dwumas + sprzeglo kompletne + wysprzeglik + sruby nowe (te tylko i wylacznie z ASO)

sruby oczywiscie mozna wkrecic stare, ale tez zaden mechanik szanujacy sie nie da gwarancji na taka robote.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...