Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Silnik tylnej wycieraczki avant


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przeczytałem wszystkie posty (chyba) związane z tym tematem i zakiełkowała mi w głowie wątpliwość. Mianowicie napisano, że do A4 B5 avant pasuje silnik tylnej wycieraczki od golfa IV tudzież passata B5. Fajnie, bo nie wiedzieć czemu jak silniczek ma napisane "do audi" to jest o jakieś 50 zł droższy. A teraz pytanie do znawców: silnik wygląda tak samo, ale czy nie przeszkadza fakt, że w audi wycieraczka w spoczynku jest po stronie kierowcy, a w VW po stronie pasażera? Chyba że sie mylę. Nie zależy mi w sumie na czyszczeniu tablicy rejestracyjnej, co mogłoby się zdarzyć przy takim ułożeniu... :>

Mam cichą nadzieję, że nie palnąłem jakiejś głupoty...

Proszę o jakieś wskazówki, bo w poniedziałek muszę zakupić silniczek (śmierć scalaka chyba) a nie jestem do końca pewien...

Opublikowano

Silniczek będzie pasował bez problemu (również od Audi A3 pasuje), przy zakupie zwróć uwagę czy nie posiada zapieczonej rurki spryskiwacza, po prostu jak podłączysz go do sprawdzenia to przy obracającej się ośce spryskiwacz powinien być nieruchomo.

Opublikowano

Dzieki - zestaw naprawczy z rurka juz naszykowalem do swojego silniczka, ale niestety nie dane mi bylo go zastosowac. Wycieraczka drgała minimalnie przy każdym przekręceniu zapłonu. Silniczek wygladal super czysto, szczotki byly OK. Pozostała elektronika, w której kolega magik przelutował mi możliwe do dostania pólprzewodniki.

Efekt był taki, że przestała w ogóle żyć... Więc trzeba kupić.

Opublikowano

wywaliłem u siebie elektronikę wsadziłem 2 przekaźniki jeden odwraca polaryzacje drugi steruje działa super w połączeniu ze stykami na kole zebatym jedyny minus to wycieraczka po impulsie manetką przeciera tylko raz szybę po wlączeniu na stałe śmiga na stałe ale w sumie jadac moge raz poraz kliknać w te manetke w celu przetarcia szybki

u mnie też była martwa elektronika( tylko drgania silniczkiem)

koszt naprawy jakieś 5 zl

najpierw zrobiłem na 1 przekaźniku w miejscu elektroniki ale był śmieszny efekt że wycieraczka ruszając najpierw startowała lekko w dół gdyz sterowanie minusem powodowało że silniczek chodzil w druga stronę i dlatego wrzyciłem 2 przekażnik który jest sterowany przez pierwszy w celu zmiany polaryzacji

Opublikowano

A mógłbym prosić o więcej szczegółów? Jakie przekaźniki (symbol), jak je połączyć, ew. gdzie umieścić? Będę wdzięczny - pewnie jeszcze parę osób...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...