wysha Opublikowano 9 Maja 2009 Opublikowano 9 Maja 2009 Przeczytałem wszystkie posty (chyba) związane z tym tematem i zakiełkowała mi w głowie wątpliwość. Mianowicie napisano, że do A4 B5 avant pasuje silnik tylnej wycieraczki od golfa IV tudzież passata B5. Fajnie, bo nie wiedzieć czemu jak silniczek ma napisane "do audi" to jest o jakieś 50 zł droższy. A teraz pytanie do znawców: silnik wygląda tak samo, ale czy nie przeszkadza fakt, że w audi wycieraczka w spoczynku jest po stronie kierowcy, a w VW po stronie pasażera? Chyba że sie mylę. Nie zależy mi w sumie na czyszczeniu tablicy rejestracyjnej, co mogłoby się zdarzyć przy takim ułożeniu... :> Mam cichą nadzieję, że nie palnąłem jakiejś głupoty... Proszę o jakieś wskazówki, bo w poniedziałek muszę zakupić silniczek (śmierć scalaka chyba) a nie jestem do końca pewien...
Daimos Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 Silniczek będzie pasował bez problemu (również od Audi A3 pasuje), przy zakupie zwróć uwagę czy nie posiada zapieczonej rurki spryskiwacza, po prostu jak podłączysz go do sprawdzenia to przy obracającej się ośce spryskiwacz powinien być nieruchomo.
wysha Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Opublikowano 10 Maja 2009 Dzieki - zestaw naprawczy z rurka juz naszykowalem do swojego silniczka, ale niestety nie dane mi bylo go zastosowac. Wycieraczka drgała minimalnie przy każdym przekręceniu zapłonu. Silniczek wygladal super czysto, szczotki byly OK. Pozostała elektronika, w której kolega magik przelutował mi możliwe do dostania pólprzewodniki. Efekt był taki, że przestała w ogóle żyć... Więc trzeba kupić.
glapsson Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 wywaliłem u siebie elektronikę wsadziłem 2 przekaźniki jeden odwraca polaryzacje drugi steruje działa super w połączeniu ze stykami na kole zebatym jedyny minus to wycieraczka po impulsie manetką przeciera tylko raz szybę po wlączeniu na stałe śmiga na stałe ale w sumie jadac moge raz poraz kliknać w te manetke w celu przetarcia szybki u mnie też była martwa elektronika( tylko drgania silniczkiem) koszt naprawy jakieś 5 zl najpierw zrobiłem na 1 przekaźniku w miejscu elektroniki ale był śmieszny efekt że wycieraczka ruszając najpierw startowała lekko w dół gdyz sterowanie minusem powodowało że silniczek chodzil w druga stronę i dlatego wrzyciłem 2 przekażnik który jest sterowany przez pierwszy w celu zmiany polaryzacji
wysha Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Opublikowano 25 Maja 2009 A mógłbym prosić o więcej szczegółów? Jakie przekaźniki (symbol), jak je połączyć, ew. gdzie umieścić? Będę wdzięczny - pewnie jeszcze parę osób...
glapsson Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 Sory że tak późno w końcu wypracowałem opis zamiany elektroniki wycieraczki na dwa przekaźniki znajduje sie na elektrodzie zainteresowanym z naszego forum mogę wysłac na email lub mogą pobrać samodzielnie http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=7903684#7903684
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się