dan4tech Opublikowano 19 Września Opublikowano 19 Września (edytowane) Nagle po uruchomieniu zapaliła się poducha, błąd systemów bezpieczeństwa i bład asystenta korka. Jeden błąd może być od otwierania klapy gestem bo moduł jest zdemontowany - tego proszę nie brać pod uwagę. Może szanowni koledzy doradzą gdzie leży przyczyna... po skasowaniu błędów na chwilę bład zniknął ale jak wrociłem za godzinę i odpaliłem pojawił się na nowo. Log-ASYSTEN-WAUZZZF54HA016810-126349km.txt Tempomat aktwyny z regulacją dystansu działa, jednak nie działa line asisst i wiszą wspomniane komunikaty oraz kontrolka poduchy Edytowane 21 Września przez dan4tech dodanie zdjęć
dan4tech Opublikowano 21 Września Autor Opublikowano 21 Września Odpinałem po kolei czujniki ochrony pieszych, kostkę od pdc, radar prawy ( moduł 13 chyba za niego odpowiada). Nie szło skasować tych błędów, dochodziły tylko nowe, potem po kolei wpinałem i nadal nic nie szło skasować. Natomiast jak wpiąłem wszystko to udało się skasować wszystko ( oprócz modułu komfortowego otwierania klapy - bo go w tej chwili nie mam) - pojeździłem pół dnia i znowu wszedł, poducha, wyłączone systemy bezpieczeństwa i najgorsze - niedziałający line asist, tempomat aktywny z regulacją dystansu działa.
RaThek Opublikowano 21 Września Opublikowano 21 Września Znaleziono 1 błąd: 9451793 - Zadziałanie 2 układu ochrony pieszych B1039 11 [136] - Zwarcie z masą MIL zapalona - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 3 Przebieg: 126246 km Data: 2000.00.00 Czas: 00:00:00
dan4tech Opublikowano 21 Września Autor Opublikowano 21 Września 2 układu ochrony pieszych - to od strony kierowcy czy pasażera?
RaThek Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września Pobaw się jeszcze raz w odpinanie. Jak odepniesz i nie pojawi się nowy błąd to masz winowajcę.
dan4tech Opublikowano 23 Września Autor Opublikowano 23 Września Obawiam się że to nie element a coś z którąś wiązką i ciężko będzie to namierzyć ...
dan4tech Opublikowano 24 Września Autor Opublikowano 24 Września Miałeś rację, wypięcie wyzwalacza nr 2 po stronie pasażera nie spowodowało nowych błędów. Co prawda wyczyściłem, zaizolowałem profilaktycznie kable i chwilowo jest spokój. Zobaczę co dalej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się