Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów w A4 B6 1.8T BFB z LPG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Moglby ktoś rzucic okiem na logi?auto kupilem juz po jakiejś mapie,turbo ładnie wstaje ale w górnych obrotach nie czuć juz takiego kopa,ogólnie to quatrro wiec moze dlatego ale po zalozeniu drugiej przeplywki jedzie duzo lepiej i przepływ jest wiekszy, jednakże wkład ma inne nr (ponoć z tt a3 AUQ) i korekty skoczyly sporo na minus.Wiem na pewno ze icek trzeba dołożyc drugi z bexa lub fmic ale czy to przez to był by taki spadek mocy powyzej 4k rpm? Dolot sprawdzony,zaworki wszystkie tez,n249 pominiety,sai wywalone,cewki nowe tfsi,druga sonda off,kata nie ma pusta pucha.czyżby ori przepływka z bfb juz byla słaba? Na tej drugiej auto jedzie niesamowicie dobrze i brak błędów ale korekty na -16% to raczej tak zostać nie moze,na ori maf z bfb korekty max 2%.

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /...
VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /...

 

https://vaglogs.com/log/115-118-Zatrzymany-41773b1f-8bd3-491a-b7b1-f5b2891b8bc7

 

I tutaj jeszcze log z tej drugiej przepływki

 

https://vaglogs.com/log/003-020-Zatrzymany-8d3efa2a-bc9d-4336-b167-478fec19a4b3

 

 

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Sylwestro maestro napisał(a):

tutaj jeszcze log z tej drugiej przepływki

 

Wartości z d*py, nie może tak być.

Soft jest do poprawy, bo wtryski pętlą, a to że górą słabo jedzie to ten typ tak ma na seryjnych gratach. Po logach nic nie widać prócz tego co napisałem.

Edytowane przez przem8
  • Lubię to 1
Opublikowano

Ok,w takim razie i za jakis czas umówie sie z tunerem,moze jeszcze icka zmienie bo ten seryjny to porażka,w planach jest wieksze turbo i wtryski ale dopiero jak obecne sie skonczy a na chwile obecną ładnie wstaje więc szkoda wyciagać. Chyba założę przepływke z bfb na ktorej przepływ jest mniejszy i korekty długoterminowe bliskie 0 jak mowisz?

Na tej przepływce co jest przepływ 180g/s korekty po przejechaniu 50km na pb wynosily -18% a na lpg -16 na tej wg nr do BFB 0.8/2% 

Opublikowano

Wstaw Boscha 0280314340. Logowanie na innej niż od tego modelu albo uszkodzonej to jak wróżenie z fusów... Sprawna przepływka poprawia dół... i doświadczyłem tego na serii. 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Zostaw ori, na niej jest ok oprócz tego co pisałem. 

Logi robiłeś oczywiście na pb?

Opublikowano

george ale wg etki u mnie idzie BOSCH 0280218063 06A906461L, mowisz ze ta co napisałes bedzie lepsza?

Opublikowano

przem8 no wlasnie na lpg tak jak napisałem w tytule,jutro postaram sie zrobic logi na pb,przeplywke ori juz zalozylem i wyczyscilem bo byla brudna troche.

Opublikowano (edytowane)

Logi się robi na benzynie, a na gazie to jedynie 2+33 zeby sprawdzic regulację instalacji. Kazda minimalna zmiana w przeplywie rozjezdza regulacje lpg. Żeby cokolwiek obiektywnie ocenić, a w szczególności auto po sofcie, to robi sie to na benzynie i przed logami kasuje błędy nawet jak ich nie ma.

Chcesz chyba ocenić parametry auta, a nie instalacji gazowej. Brawo Ty 🤦‍♂️ 

A z tytułu nie wynika, że logi były na lpg, tylko że masz bfb z lpg. Równie dobrze może miec i nitro :P

Edytowane przez przem8
Opublikowano

A to nie wiedziałem😁usune korekty i zrobie na pb.

Opublikowano
14 godzin temu, Sylwestro maestro napisał(a):

george ale wg etki u mnie idzie BOSCH 0280218063 06A906461L, mowisz ze ta co napisałes bedzie lepsza?

Ten z etki został juz wycofany. ;) 

Opublikowano

Witam.Ponownie zrobiłem logi do oceny czy aby na pewno soft do poprawy,przepływomierz założyłem ten dedykowany do BFB,po przeczyszczeniu go jest lepiej,nie ma laga po zmianie biegów z gazem w podłodze chociaz przeplyw sie nie zwiekszył. 

 

Pb:

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /...

 

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /...

 

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /...

 

 

 

Lpg

https://vaglogs.com/log/002-033-Zatrzymany-41f66f36-cca7-4f83-b26a-bc7dc95ee7d3

 

Opublikowano (edytowane)

Do poprawy soft. Najlepiej to wsadzić większe wtryski, ic i dopiero korekta. NIe pałuj powyżej 5000.

Edytowane przez przem8
  • Lubię to 1
Opublikowano

przem8 jeszcze pytanie z tymi wtryskami,jaka jest gorna granica bo wyczytalem ze 20ms.to na gazie powyzej 5krpm nie wyrabiają a na pb juz od dołu czy sie myle?Bo mialem plan na wiosne jechac na korekte mapy po wymianie wtryskow a i tak jezdze na lpg,jedynie co to icka chce zmienic niebawem lub dołożyć drugi.Mam jeszcze opcje zgrac mape od ziomka z bfb tylko musze zrobic logi u niego jak to wygląda wszystko.

Opublikowano

Jest wzór do liczenia maksymalnego czau wtrysku w zależności od obrotów. Dla 6000 tys jest to 20ms. Im wyższe obroty tym mniejszy graniczny czas wtrysku.

Opublikowano

A to teraz rozumiem,zrobie logi u kolezki on tez ma seryjne graty ale moze z głową zrobiony soft. 

Opublikowano

przem8 co powiesz o tym sofcie? Zrobiłem logi u kolegi tak jak mowilem,chyba jest lepiej niz u mnie wiec nie wiem czy narazie tej mapy nie wrzucic do siebie,u niego korekty sondy są na plusie a u mnie na minusie,i czasy wtrysków troche mniejsze. Doładowanie ma lekko większe ale turbo słabsze z tego co widze słabo wstaje. 

 

002+033

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /...

003+020

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /...

 

115+118

https://vaglogs.com/log/115-118-Zatrzymany-d9ff89d9-0f88-4926-bf23-97c0dd23aa96

 

Opublikowano

Przecież też pętli i jest zalany paliwem górą. Super macie te softy, gotowce z ali? 😆

Opublikowano

Mój to być może i tak bo taki był jak juz auto kupilem 😁 jemu jakis tuner niby to robił ale bez hamowni  🤣 no nic myślałem ze na ten czas do wiosny wrzuce sobie jego mape ale zostane przy swojej bo i tak mało jeżdżę tym autem a skoro niczym sie nie różni to bez sensu. Zastanawiam sie tylko czemu w grupie 033 korekty lambdy u mnie do ponad 4krpm są na minusie bo chyba powinny byc na plusie tak jak na kolezki logu i powinny sie zwiększać a napiecie sondy zmniejszac

Opublikowano

Korekty powinny być blisko zera w sprawnym aucie. Masz lpg poza tym więc jak w 90% obstawiam złą regulację. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...