WallEast Opublikowano 5 Października Udostępnij Opublikowano 5 Października Witam. Od początku marzył mi się 3.2FSI, ale ciężko było dostać z bogatym wyposażeniem z Quattro w manualu... Pojawił się w sąsiednim województwie 2.0TFSI 2x S-Line, czarne, manual z Quattro i po obejrzeniu paru filmików POV zdecydowałem się po niego pojechać - nie żałuję. Silnik jest naprawdę bardzo fajny,, daje dużo frajdy, były nawet plany na +300 hp do czasu, aż po 3 latach posiadania miałem okazję przejechać się w 3.2FSI - dźwięk silnika oraz pełna moc z samego dołu jak w dieslu to jest właśnie to co sprawiło mi radość, czego nigdy nie da mi 2.0TFSI. Do rzeczy. Dawcą będzie Anglik w ośce w automacie. Co zostaje, a co potrzebuje? Na pewno cały wydech z katami, skrzynia i sprzęgło. Co potrzebuje? Dwumas, wiązka, sterownik, chłodnica. Pas przedni? Dostaje różnę informacje, że zostaje i że potrzebuje z 3.2FSI, a jak zerkam to numery OE są takie same. Liczę na to, że forum jeszcze żyje i dostanę konkretną pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WallEast Opublikowano Poniedziałek o 18:15 Autor Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 18:15 Podbijam wątek. Wiem, że ważkę będę musiał ogarnąć z EU, bo za dużo przerabiania. Dalej nie wiem co z pasem i co z ECU, bo w UK jest po prawej stronie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się