maciejski Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 Hej. Nie wiedzialem gdzie o to zapytac, jesli zly dzial to prosze o przeniesienie. Czy ktos _mierzyl_ (np. gtechem albo innym precyzyjnym urzadzeniem do pomiaru przyspieszenia) 0-100 dla seryjnego AVFa z ogumieniem 225/45/R17? O ile poprawia sie przyspieszenie 0-100 po zalozeniu turbo od BRD (zakladajac, ze przebieg momentu nie jest jakis super ani mega zly, moc seryjna jak na BRD 170KM)? Chodzi mi o rzad wielkosci, np. spada z 10s do 8s czy cos w ten desen. I ostatnie pytanie, jakiego czasu 0-100 spodziewac sie przy 200KM.
Flyer Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 I ostatnie pytanie, jakiego czasu 0-100 spodziewac sie przy 200KM. Mysle, ze niskie 7s w przypadku 1.9TDi.
migdalek1985 Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 Chłopaki na forum pisali ze przy około 170-180 kucy maja jakies 9 sec. Więc ogromnej różnicy nie ma chyba, że coś przegapiłem
maciejski Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Opublikowano 10 Maja 2009 przy 170-180 9s? to straszna padaka, ja sie spodziewalem, ze przy tylu to bedzie przyspieszenie porownywalne do Passata 2.0TDI 170KM czyli kolo 8,6s.
OLO_GDA Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 przy 170-180 9s? to straszna padaka, ja sie spodziewalem, ze przy tylu to bedzie przyspieszenie porownywalne do Passata 2.0TDI 170KM czyli kolo 8,6s. a 8,6 nie jest porównywalne do 9 ???
maciejski Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Opublikowano 10 Maja 2009 no coz, jesli chodzi o przyspieszenie samochodow to nie jest, 0,4 na ulicy to przepasc
rob555 Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 no coz, jesli chodzi o przyspieszenie samochodow to nie jest, 0,4 na ulicy to przepasc Hmm no tak ale wez pod uwage kierowce warunki pogodowe itd.... Dla mnie spuszczanie sie o 0.4 sek na urzadzeniu pomiarowym jakim jest stoper to przerost formy nad trescia
spanky Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 pies drapal pomiar od 0-100 w TDI ... zabawa jest przy pomiarach od 60 w gore ...
maciejski Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Opublikowano 12 Maja 2009 Hmm no tak ale wez pod uwage kierowce warunki pogodowe itd.... Dla mnie spuszczanie sie o 0.4 sek na urzadzeniu pomiarowym jakim jest stoper to przerost formy nad trescia No tak, dlatego napisalem o profesjonalnym urzadzeniu pomiarowym stoper to pokazuje raz 7, raz 8 a raz 9
Gamling Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 W moim przypadku wyszło 7,4 s. mierzone G-techem dla nieco ponad 200 KM. Dało by się uzyskać lepszy czas ale muszę najpierw wymienić sprzęgło
poziek Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 nie ma sensu porównywać 0-100 każdy ogarnia auto inaczej, inaczej rusza itd. żeby było wiarygodnie należy porównywać 60-120 najlepiej na jednym biegu
Gamling Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 nie ma sensu porównywać 0-100 każdy ogarnia auto inaczej, inaczej rusza itd. żeby było wiarygodnie należy porównywać 60-120 A to racja bez dwóch zdań
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się