Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Czysto teoretyczne rozważanie nt. osiągów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej.

Nie wiedzialem gdzie o to zapytac, jesli zly dzial to prosze o przeniesienie.

Czy ktos _mierzyl_ (np. gtechem albo innym precyzyjnym urzadzeniem do pomiaru przyspieszenia) 0-100 dla seryjnego AVFa z ogumieniem 225/45/R17?

O ile poprawia sie przyspieszenie 0-100 po zalozeniu turbo od BRD (zakladajac, ze przebieg momentu nie jest jakis super ani mega zly, moc seryjna jak na BRD 170KM)? Chodzi mi o rzad wielkosci, np. spada z 10s do 8s czy cos w ten desen.

I ostatnie pytanie, jakiego czasu 0-100 spodziewac sie przy 200KM.

Opublikowano

I ostatnie pytanie, jakiego czasu 0-100 spodziewac sie przy 200KM.

Mysle, ze niskie 7s w przypadku 1.9TDi.

Opublikowano

przy 170-180 9s?:o to straszna padaka, ja sie spodziewalem, ze przy tylu to bedzie przyspieszenie porownywalne do Passata 2.0TDI 170KM czyli kolo 8,6s.

Opublikowano

przy 170-180 9s?:o to straszna padaka, ja sie spodziewalem, ze przy tylu to bedzie przyspieszenie porownywalne do Passata 2.0TDI 170KM czyli kolo 8,6s.

a 8,6 nie jest porównywalne do 9 ??? :rolleyes:

Opublikowano

no coz, jesli chodzi o przyspieszenie samochodow to nie jest, 0,4 na ulicy to przepasc

Hmm no tak ale wez pod uwage kierowce warunki pogodowe itd....

Dla mnie spuszczanie sie o 0.4 sek na urzadzeniu pomiarowym jakim jest stoper :polew: to przerost formy nad trescia

Opublikowano

pies drapal pomiar od 0-100 w TDI ... zabawa jest przy pomiarach od 60 w gore ... :naughty:

Opublikowano

Hmm no tak ale wez pod uwage kierowce warunki pogodowe itd....

Dla mnie spuszczanie sie o 0.4 sek na urzadzeniu pomiarowym jakim jest stoper :polew: to przerost formy nad trescia

No tak, dlatego napisalem o profesjonalnym urzadzeniu pomiarowym ;) stoper to pokazuje raz 7, raz 8 a raz 9 :)

Opublikowano

W moim przypadku wyszło 7,4 s. mierzone G-techem dla nieco ponad 200 KM. Dało by się uzyskać lepszy czas ale muszę najpierw wymienić sprzęgło :)

Opublikowano

nie ma sensu porównywać 0-100

każdy ogarnia auto inaczej, inaczej rusza itd.

żeby było wiarygodnie należy porównywać 60-120 :good: najlepiej na jednym biegu :decayed:

Opublikowano

nie ma sensu porównywać 0-100

każdy ogarnia auto inaczej, inaczej rusza itd.

żeby było wiarygodnie należy porównywać 60-120 :good:

A to racja bez dwóch zdań

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...