Michaelsd Opublikowano 8 Października Opublikowano 8 Października (edytowane) Witam. Mam podobny problem, brak ogrzewania Audi A5 CNCD 224KM 2013. Pokazuje błąd 03220 - Stop Valve for Coolant for Climatronic (N422). Wymieniłem zawór podciśnienia 4H0121671D który był sugerowany przez jednego mechanika i miało być to problemem. Po wymianie problem nie zniknął. Czy może ktoś mnie nakierować gdzie szukać problemu? Edytowane 8 Października przez Michaelsd
bulu Opublikowano 8 Października Opublikowano 8 Października A co dalej jest w błędzie? bo jak jest np. ``` 009 - Open or Short to Ground - Intermittent albo 006 - Short to Plus - Intermittent ``` To ja szukałbym bardziej po kostkach i przewodach czy coś jest rozłączone, ew. czy kabel jest gdzieś przetarty/przerwany
Benek19821 Opublikowano Sobota o 06:31 Opublikowano Sobota o 06:31 W dniu 8.10.2024 o 12:06, Michaelsd napisał(a): Witam. Mam podobny problem, brak ogrzewania Audi A5 CNCD 224KM 2013. Pokazuje błąd 03220 - Stop Valve for Coolant for Climatronic (N422). Wymieniłem zawór podciśnienia 4H0121671D który był sugerowany przez jednego mechanika i miało być to problemem. Po wymianie problem nie zniknął. Czy może ktoś mnie nakierować gdzie szukać problemu? Udało się rozwiązać problem? Mam ten sam problem do tego dmucha zimnym. Wymieniłem zawór przy potrzybiu w kostce była woda. Ale nadal zimno
Benek19821 Opublikowano Sobota o 12:57 Opublikowano Sobota o 12:57 Był błąd 03220 zawór blokujący wymienilem ten w podszybiu na drugi używany wtyczka była pełna płynu .Teraz błąd kasuje ale nadal wieje zimnym. Tą pompke za silnikiem też sprawdzałem i działa. Gdzieś czytałem że ta woda zabija moduł sterujący klimatyzacji. Dodam tylko że jak komputerem(mam akurat bosh kts) załączę ten nowy używany zawór to nie działa. Sprawdzałem go na krótko 12v z akumulatora na wtyczkę to otwiera i zamyka. Wygląda że zginęło mi sterowanie na ten zawór
Benek19821 Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu Niestety na obecną chwilę nie posiadam vcds .Urządzeniem którym diagnozowałem teraz po wymianie zaworu na podszybiu pokazuje takie błędy.Po odzczytaniu błędów wyłączyłem auto wypiąłem i wpiąłem kości od panelu sterującego klimatronik.Wentylator ustawiony na auto i max temperaturę zaczął grzać dobrze przez jakiś czas po jakimś czasie znowu zaczęło wiać chłodnym powietrzem. Teraz czasami działa ciepłe powietrze ale jest różnica w temp w z kratek wylotów .Jutro może uda mi się podłączyć vcds.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się