Adi1221 Opublikowano 17 Października 2024 Opublikowano 17 Października 2024 (edytowane) Witam A4 b9 2.0t Błąd 14846 P256300: Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit Range/Performance Wiem że błąd z regulacji nastawnika turbiny . Czy da się jakoś sprawdzić/ wyregulować sam mechanizm czy raczej cały do wymiany? Turbo przy wypadku przesunęło się i wypadło z obejmy metalowej .Po naprawie blacharskiej normalnie odpala i się wkręca na obroty .Nie widać wizualnych uszkodzeń . Edytowane 17 Października 2024 przez Adi1221
Adi1221 Opublikowano 18 Października 2024 Autor Opublikowano 18 Października 2024 (edytowane) 5 godzin temu, steve69 napisał(a): Dzięki za odpowiedź . Rozumiem że po ustawieniu przez Ciebie cięgna problem nie powrócił ? Jak sprawdziłeś tym i interfejsem te napięcie ? Aby je zmniejszyć trzeba przykręcić czy odkręcić ? Edytowane 18 Października 2024 przez Adi1221
steve69 Opublikowano 18 Października 2024 Opublikowano 18 Października 2024 (edytowane) Od tamtej pory błąd nie powrócił. Tu masz stronę gościa, który robił coś takiego w swoim VW Golfie: https://mygolfmk7.com/2019/08/wastegate-first-adaptation-charge-pressure-actuator-p2563/ Mam też link do Youtube z filmem przedstawiającym taką regulację, ale mogę go wstawić dopiero po powrocie do domu (jak go znajdę). Znalazłem: Edytowane 18 Października 2024 przez steve69
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się