Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd P2563 w Audi A4 B9 2.0 TFSI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam 

A4 b9 2.0t 

Błąd 14846

P256300: Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit Range/Performance

Wiem że błąd z regulacji nastawnika turbiny . Czy da się jakoś sprawdzić/ wyregulować sam mechanizm czy raczej cały do wymiany? Turbo przy wypadku przesunęło się i wypadło z obejmy metalowej .Po naprawie blacharskiej normalnie odpala i się wkręca na obroty .Nie widać wizualnych uszkodzeń .

Edytowane przez Adi1221
Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, steve69 napisał(a):

 

 

Dzięki za odpowiedź . Rozumiem że po ustawieniu przez Ciebie cięgna problem nie powrócił ? Jak sprawdziłeś tym i interfejsem te napięcie ?  Aby je zmniejszyć trzeba przykręcić czy odkręcić ?

Edytowane przez Adi1221
Opublikowano (edytowane)

Od tamtej pory błąd nie powrócił.

Tu masz stronę gościa, który robił coś takiego w swoim VW Golfie:

 

https://mygolfmk7.com/2019/08/wastegate-first-adaptation-charge-pressure-actuator-p2563/

 

Mam też link do Youtube z filmem przedstawiającym taką regulację, ale mogę go wstawić dopiero po powrocie do domu (jak go znajdę).

 

Znalazłem:

 

 

 

 

 

Edytowane przez steve69

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...