Koniokrad Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada Cześć czytałem że to naturalne zjawisko że kopci podczas wypalania ale u mnie to jakaś masakra. Czasem to skrzyżowania nie widać. Pomocy dlaczego tak u mnie jest. Wstyd tym jeździć gdy się zacznie wypalanie. DPf po praniu i resetach. Oleju i płynu nie ubywa. Przed praniem to samo nic nie pomogło.
RALF76 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada (edytowane) sprawdź wtryski, może coś z układem paliwowym, moze dpf uszkodzony, błędy są??? widzę wątek w dwóch miejscach - kontynuuj tutaj Edytowane 6 Listopada przez RALF76
Koniokrad Opublikowano 6 Listopada Autor Opublikowano 6 Listopada 9 godzin temu, RALF76 napisał(a): sprawdź wtryski, może coś z układem paliwowym, moze dpf uszkodzony, błędy są??? widzę wątek w dwóch miejscach - kontynuuj tutaj Wszystko z wtryskami jest ok. Ogólnie to już drugi silnik bo poprzedni wziął i się popsuł. Postanowił sobie pęknąć blok🤪. Ale z poprzednim było dokładnie tak samo. Gdy tylko zaczyna się wypalanie to zaczyna kopcić. Raz bardziej raz mniej ale zawsze. Słyszałem że w fordach jakieś grzałki są które jakby dopalają czy coś te spaliny ale w Audi nic takiego „chyba” nie ma więc nie tylko ja ale i kilku mechaników którzy coś kiedyś mieli do czynienia z tym autem rozkładają ręce.
czareq Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada Ja mam podobnie przy wypalaniu DPF przez około 30-40 sekund wydobywa się biała smuga Mam wrażenie że to ten mocznik wtryskiwany i spalany w wydechu, bo kolor jest taki biały i ma dziwny zapach
Koniokrad Opublikowano 7 Listopada Autor Opublikowano 7 Listopada 9 godzin temu, czareq napisał(a): Ja mam podobnie przy wypalaniu DPF przez około 30-40 sekund wydobywa się biała smuga Mam wrażenie że to ten mocznik wtryskiwany i spalany w wydechu, bo kolor jest taki biały i ma dziwny zapach Tylko dlaczego dzieje się tak u mnie i u ciebie a mam kilku znajomych z tym samym silnikiem i u nich to nie występuje. Jakie masz oznaczenie silnika bo ja mam CGLC
czareq Opublikowano 7 Listopada Opublikowano 7 Listopada (edytowane) CSUA Z tego co zauważyłem Ty masz problem z ciągłym kopceniem ? Edytowane 7 Listopada przez czareq
Koniokrad Opublikowano 7 Listopada Autor Opublikowano 7 Listopada 5 godzin temu, czareq napisał(a): CSUA Z tego co zauważyłem Ty masz problem z ciągłym kopceniem ? Tylko podczas wypalania i nie cały czas. Dla przykładu jeżeli całe wypalanie trwa np 10 minut to 5-6 kopci ale z przerwami
Silver3833 Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada W dniu 7.11.2024 o 21:34, Koniokrad napisał(a): Tylko podczas wypalania i nie cały czas. Dla przykładu jeżeli całe wypalanie trwa np 10 minut to 5-6 kopci ale z przerwami Masz CGLC nie ubywaci oleju ?
Karo11 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada (edytowane) Cześć! Podbijam temat. Auto kopci białym, gęstym dymem średnio co 370km. O ile na trasie nie przeszkadza to tak mocno to w mieście jest masakra zwłaszcza na światłach. Oleju nie ubywa, płynu chłodzącego również. EGR z chłodniczką wymieniony na nowy - bo był już jego czas, DPF po czyszczeniu(podczas czyszczenia okazało się że DPF nie jest oryginalny tylko zamiennik). Zalecono wymianę czujnika różnicy ciśnień ale po zmianie na nowy nic się nie zmieniło. Mechanicy rozkładają ręce a problem jest uciążliwy . Czy ktoś ma jakiś pomysł? Czy to może być coś typowo z elektroniką? sterownik? komputer taki kod błędów pokazuje: błąd 00003:014 pasywny/sporadyczny sterownik- Uszkodzenie Edytowane 12 Listopada przez Karo11
Koniokrad Opublikowano 13 Listopada Autor Opublikowano 13 Listopada 10 godzin temu, Karo11 napisał(a): Cześć! Podbijam temat. Auto kopci białym, gęstym dymem średnio co 370km. O ile na trasie nie przeszkadza to tak mocno to w mieście jest masakra zwłaszcza na światłach. Oleju nie ubywa, płynu chłodzącego również. EGR z chłodniczką wymieniony na nowy - bo był już jego czas, DPF po czyszczeniu(podczas czyszczenia okazało się że DPF nie jest oryginalny tylko zamiennik). Zalecono wymianę czujnika różnicy ciśnień ale po zmianie na nowy nic się nie zmieniło. Mechanicy rozkładają ręce a problem jest uciążliwy . Czy ktoś ma jakiś pomysł? Czy to może być coś typowo z elektroniką? sterownik? komputer taki kod błędów pokazuje: błąd 00003:014 pasywny/sporadyczny sterownik- Uszkodzenie Witam w klubie kopciuchów 🤣 Ja jestem na etapie wymian czyli: Wczoraj wymiana czujnika różnica ciśnień oraz czujnika temperatury spalin. Zrobiłem reset w VCDS i się zaczęło kopcenie i wypalanie ale dzisiaj już spokój. Pewnie będzie się jakiś czas uczył tych nowych czujników i zobaczymy jakie będą efekty za kilka dni. Tygodniowo robię około 600km z tego 90% po autostradzie więc coś wyjdzie albo i nie 😩. Zastanawia mnie czy to kopcenie to nie czasem zbyt niska temperatura wypalania ale jak to ogarnąć to już nie wiem. Mam nadzieję że wspólnymi siłami ogarniemy ten wstydliwy przypadek 🤪
Silver3833 Opublikowano 16 Listopada Opublikowano 16 Listopada (edytowane) W dniu 13.11.2024 o 07:08, Koniokrad napisał(a): Witam w klubie kopciuchów 🤣 Ja jestem na etapie wymian czyli: Wczoraj wymiana czujnika różnica ciśnień oraz czujnika temperatury spalin. Zrobiłem reset w VCDS i się zaczęło kopcenie i wypalanie ale dzisiaj już spokój. Pewnie będzie się jakiś czas uczył tych nowych czujników i zobaczymy jakie będą efekty za kilka dni. Tygodniowo robię około 600km z tego 90% po autostradzie więc coś wyjdzie albo i nie 😩. Zastanawia mnie czy to kopcenie to nie czasem zbyt niska temperatura wypalania ale jak to ogarnąć to już nie wiem. Mam nadzieję że wspólnymi siłami ogarniemy ten wstydliwy przypadek 🤪 W jakis sposob olej jest spalany w twoim wypadku to nic dziwnego clgc u kolegi może juz turbo puszczac. Jeżeli bialy dym sprawdz czy nie ubywa płynu chłodzacego jeżeli dym teraz z samego rana nic dziwnego para odparowuję jezeli na cieply i płyn ubywa to UPG Edytowane 16 Listopada przez Silver3833
Koniokrad Opublikowano 26 Listopada Autor Opublikowano 26 Listopada W dniu 16.11.2024 o 14:12, Silver3833 napisał(a): W jakis sposob olej jest spalany w twoim wypadku to nic dziwnego clgc u kolegi może juz turbo puszczac. Jeżeli bialy dym sprawdz czy nie ubywa płynu chłodzacego jeżeli dym teraz z samego rana nic dziwnego para odparowuję jezeli na cieply i płyn ubywa to UPG Hej Jak pisałem wcześniej płynu oraz oleju nie ubywa wcale. Turbo po regeneracji, podkładki pod wtryski wymienione, wtryski sprawdzone nie leje żaden. Ogólnie to silnik po kapitalce i wszystko co było choć trochę zużyte zostało wymienione. Przed remontem było dokładnie tak samo więc to raczej nie przyczyna typowo mechaniczna tylko raczej elektryczna (temp, czujnik itp) ale co nie wie nikt na to wychodzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się