orionek65 Opublikowano 13 Grudnia Opublikowano 13 Grudnia (edytowane) Siema Robił już ktoś konwersje na el. DV z tfsi? Według zagranicznych for jest trwalszy niż standardowy DV 1.8t na podciśnienie, lepsza reakcja na gaz i szybciej wystające turbo (?) mniejsze spalanie (?) eliminacja części podciśnienia. Znalazłem gotowy kit na niemieckim ebayu: 1.8T 20V E-SUV Umrüstkit elektrisch BAM APX APY AMK passend für alle 1.8T WWW.EBAY.DE BOVE-SUV Komplett Umrüstkitmit hochwertigem Pierburg Ventil passend für... Oraz instrukcje z nefmoto: http://nefariousmotorsports.com/forum/index.php?topic=6785.0 Co o tym myślicie? Edytowane 13 Grudnia przez orionek65
przem8 Opublikowano 13 Grudnia Opublikowano 13 Grudnia Przerost formy nad treścią. Wolałbym forga kupić. Miałem nówkę ori dv i wytrzymywała kilka lat boost prawie 1,5 bar w peaku i pewnie dalej ma się dobrze u innego właściciela. Przy 2500 turbo hybryda miało full cios, przy 2000 obr. 1 bar więc czego chcieć więcej?
morelo Opublikowano 13 Grudnia Opublikowano 13 Grudnia Tak jak przemo pisze, też kiedyś zagłębiałam temat ale gra niewarta świeczki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się