air40 Opublikowano Środa o 16:41 Opublikowano Środa o 16:41 Witam, chciałbym zakupić a4 b8 polift 2013-2015 r. Sam juz nie wiem, jaki silnik wybrać aby był w miarę bezobsługowy.. Przebieg do jakiego szukam to 150 tys. Rocznie pokonuję ok 25 tys. Boje się trochę tych nowych diesel ( dwumasa- wymiana ponoć 5 tys, dpf egr itd). Z kolei te nowe tfsi niby poprawione (ponoć w nich wadliwy rozrząd) ale niesmak wciąż jest... Mógłby ktoś doradzić jak wygląda sprawa eksploatacji takich silników z perspektywy czasu? Ostatni mój diesel to passat b5 1.9 tdi więc przeskok trochę jest...
krzysiek_f Opublikowano Czwartek o 10:14 Opublikowano Czwartek o 10:14 Jeśli zakładasz sobie B8 z takim przebiegiem to juz na starcie będziesz miał kłopot znaleźć auto. Może TFSI z Ameryki Ci się uda... Co do dwumasy za 5k to tylko jeden silnik taką posiada CNHA 190KM w manualu. W pozostałych w 5k z wymianą powinno się udać.
przem8 Opublikowano Czwartek o 11:47 Opublikowano Czwartek o 11:47 1 godzinę temu, krzysiek_f napisał(a): Co do dwumasy za 5k to tylko jeden silnik taką posiada CNHA 190KM Nieprawda. Cnhc 163KM tez ma taki dwumas ale są zamienne z b9 za połowę ceny. Generalnie diesla w kałdi spełniającego norme eu6 nie polecam, bo jak się ma pecha to można utopić fortunę w krótkim czasie.
krzysiek_f Opublikowano Czwartek o 12:09 Opublikowano Czwartek o 12:09 19 minut temu, przem8 napisał(a): Nieprawda. Cnhc 163KM tez ma taki dwumas ale są zamienne z b9 za połowę ceny. Generalnie diesla w kałdi spełniającego norme eu6 nie polecam, bo jak się ma pecha to można utopić fortunę w krótkim czasie. Nie słyszałem o takim silniku w B8, ale mniejsza z tym. Czyli do tego 190KM można założyć tą dwumasę z B9?
krzysiek_f Opublikowano Czwartek o 12:25 Opublikowano Czwartek o 12:25 Faktycznie ale to chyba mało popularny silnik. Wg tej strony jest normalnie zamiennik dedykowany do B8. CNHA wg tej strony i tego co piszą na forach to jedyny silnik gdzie dwumasa występuje w oryginale.
przem8 Opublikowano Czwartek o 12:45 Opublikowano Czwartek o 12:45 17 minut temu, krzysiek_f napisał(a): Faktycznie ale to chyba mało popularny silnik. Popularny w poliftach, zwlaszcza w krajach beneluksu. Ja akurat słyszałem o LUK 415095410.
air40 Opublikowano Czwartek o 12:50 Autor Opublikowano Czwartek o 12:50 A czy te silniki w tfsi w b8 po lifcie mają jeszcze jakieś problemy słabe punkty na które trzeba uważać? Różnią się od tych tfsi w b9 (1.8 i 2.0) ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się