ReDAudiana Opublikowano 22 godziny temu Opublikowano 22 godziny temu Podczas wysuwania kierownicy zanika napięcie w desce rozdzielczej czy ktoś wie które to przewody? czy to coś innego?
Langista Opublikowano 22 godziny temu Opublikowano 22 godziny temu Porozbierać te wszystkie izolacje, na bank są zimne luty. Tam ma być zarobione na zacisk, nic lutowane.
ReDAudiana Opublikowano 20 godzin temu Autor Opublikowano 20 godzin temu Odpiąłem kostkę czy ktoś wie może w jakich pinach powinno być napięcie? na razie na tych środkowych czerwonych jest czy macie może schemat bądź jakieś wskazówki?
ReDAudiana Opublikowano 14 godzin temu Autor Opublikowano 14 godzin temu po zdjęciu taśmy izolacyjnej był tam połączony kabel i zlutowany wstępnie sprawdziłem probówką czy jest tam napięcie i jest na razie chciałbym odnaleźć źródło głównego problemu czyli braku napięcia na którymś z przewodów niżej dodam grafikę którą wyszukałem w internecie o 7 rano polecę i posprawdzam jeśli coś uda się to dam znać jestem dobrej myśli 3 i 4 [czerwony przewód] Na przewodach 3,4 jest stale +12 2 [żółty z czarnym], 5 [czarny] Po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłonu (świecą kontrolki) na przewodach 5,2 pojawia się +12 1 [czerwony z czarnym], 6[niebieski], 5[czarny] Po przekręceniu w pozycje odpalania na przewodach 1,6,5 pojawia sie +12 a na przewodzie 2 znika" ------------------------- 1- czerwono czarny zasilanie rozrusznika start 2-przewód żółto czarny 2,5 i 1,0mm to zasilanie odbiorników mocy (światła, ogrz. szyb itp) 3-przewód czerwony 2,5mm to stałe zasilanie z akumulatora 4- jak wyżęj 5-przewód czarny 4.0mm t napięcie po załączeniu kluczyka tzw zapłon 7 - szaro żółty to zasilanie świateł postojowych po wyłączeniu kluczyka 86S- czerwony 0,5mm to zasilanie radia. załącza się po włączeniu kluczyka a wyłącza dopiero po jego wyjęciu ze stacyjki wszystkie sygnały to załączenie napięcia akumulatora 12V lub jego wyłączenie
Langista Opublikowano 5 godzin temu Opublikowano 5 godzin temu Próbówka służy do sprawdzania czy napięcie w ogóle istnieje i to w kontakcie w domu. W aucie potrzebny jest miernik bo próbówka nie pokaże różnicy między 9V a 12V, gdzie dla elektroniki to ogromna różnica. Któryś z tych lutów nie trzyma jak powinien i gdy nim ruszasz jak kolumną kierownicy to traci kontakt.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się