Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zanikanie napięcia w desce rozdzielczej przy wysuwaniu kierownicy w Audi A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podczas wysuwania kierownicy zanika napięcie w desce rozdzielczej czy ktoś wie które to przewody? czy to coś innego?

 

 

Opublikowano

Porozbierać te wszystkie izolacje, na bank są zimne luty. Tam ma być zarobione na zacisk, nic lutowane.

Opublikowano

Odpiąłem kostkę czy ktoś wie może w jakich pinach powinno być napięcie? na razie na tych środkowych czerwonych jest czy macie może schemat bądź jakieś wskazówki?

 

PXL_20241221_181924429(1).thumb.jpg.13cbaa2a849aa1f5d61340170e830c7c.jpg PXL_20241221_181931793.thumb.jpg.3a4cd2f713debf052321279ca927cd9f.jpgPXL_20241221_181752779.thumb.jpg.72227c1b82c5d655d1a1abfdde6dcab6.jpg

 

Opublikowano

po zdjęciu taśmy izolacyjnej był tam połączony kabel i zlutowany wstępnie sprawdziłem probówką czy jest tam napięcie i jest na razie chciałbym odnaleźć źródło głównego problemu czyli braku napięcia na którymś z przewodów niżej dodam grafikę którą wyszukałem w internecie o 7 rano polecę i posprawdzam jeśli coś uda się to dam znać :) jestem dobrej myśli :)

 5517645100_1734827708_thumb.jpg 

3 i 4 [czerwony przewód] 
Na przewodach 3,4 jest stale +12

2 [żółty z czarnym], 5 [czarny]
Po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłonu (świecą kontrolki) na przewodach 5,2 pojawia się +12

1 [czerwony z czarnym], 6[niebieski], 5[czarny] 
Po przekręceniu w pozycje odpalania na przewodach 1,6,5 pojawia sie +12 a na przewodzie 2 znika"

-------------------------
1- czerwono czarny zasilanie rozrusznika start
2-przewód żółto czarny 2,5 i 1,0mm to zasilanie odbiorników mocy (światła, ogrz. szyb itp)
3-przewód czerwony 2,5mm to stałe zasilanie z akumulatora
4- jak wyżęj
5-przewód czarny 4.0mm t napięcie po załączeniu kluczyka tzw zapłon

7 - szaro żółty to zasilanie świateł postojowych po wyłączeniu kluczyka
86S- czerwony 0,5mm to zasilanie radia. załącza się po włączeniu kluczyka a wyłącza dopiero po jego wyjęciu ze stacyjki

wszystkie sygnały to załączenie napięcia akumulatora 12V lub jego wyłączenie

Opublikowano

Próbówka służy do sprawdzania czy napięcie w ogóle istnieje i to w kontakcie w domu. W aucie potrzebny jest miernik bo próbówka nie pokaże różnicy między 9V a 12V, gdzie dla elektroniki to ogromna różnica.

 

Któryś z tych lutów nie trzyma jak powinien i gdy nim ruszasz jak kolumną kierownicy to traci kontakt.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...