Ggryzzlii Opublikowano Czwartek o 21:00 Opublikowano Czwartek o 21:00 Witam jechałem w sobotę w tamtym tygodniu do Zakopanego. Temperatura na dworze od -2 do +4 stopni. Jadąc autostradą powyżej 120 km/h niezależnie od temperatury nastawienia leciało zimne powietrze nawet na włączanej klimatyzacji. Prędkość 120 km to około powyżej 2 tys obrotów silnika. Wycieków płynu brak, pompa wody nowa, chłodnica też, auto trzyma temperaturę, nagrzewa się tak jak powinno. Przy spokojnej jeździe 90-100 km grzeje normalnie. Co może być winowajcą tego i czy to też może wskazywać na uszkodzoną część 4H0121671D . Nie sprawdzałem jakie węże są zimne bądź ciepłe, piszę ten post zaraz po powrocie i nie zdążyłem sprawdzić.
Petroholic Opublikowano Czwartek o 22:32 Opublikowano Czwartek o 22:32 Zawór zamykający obieg na nagrzewnicę często jest przyczyną problemów z grzaniem ale objawy lekko nie pasują... Przeważnie na wolnych obrotach grzanie słabnie, a im wyższe obroty silnika tym grzanie robi się lepsze. W ciężarówkach wymieniam to ustrojstwo conajmniej raz do roku. Przeważnie na początku chłodniejszej jesieni jak zaczynamy się dogrzewać powoli, a w zaworze zamkniętym przez kawałek wiosny i całe lato zbiera się syf i zatyka przepływ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się