ArkadiuszK94 Opublikowano wczoraj o 19:28 Opublikowano wczoraj o 19:28 Witam, Od niedawna stałem się posiadaczem skody superb 1, 1.8T AWT 150km PB+LPG. Po jakimś czasie od zakupu zauważyłem, że przy mocniejszym przyśpieszaniu auto jakby pooszarpywało na benzynie tak i na gazie. Zakupiłem program do diagnozowania i tu zaczęło się grzebanie, błędy i problemy. Błędy jakie występują to: 16618 - Regulacja ciśnienia doładowania P0234 - 35-00 - przekroczona granica regulacji 17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.) P1128 - 35-10 - mieszanka za uboga - Sporadyczny Z czego po jeździe na samej benzynie błąd z mieszanką za ubogą nie występuje. Na tą chwile gazem się nie zajmuje, chce doprowadzić ten samochód do stanu używalności i dopiero wtedy zajmę się instalacją gazową (tu oddam już do specjalisty). Dziś w końcu udało mi się wykonać logi dynamiczne i statyczne ale nie bardzo wiem jak je dobrze zrozumieć - widzę tylko tyle, że nie jest dobrze. I tu moja prośba o pomoc w interpretacji logów, podpowiedzi od czego zacząć i czego szukać. Według poprzedniego właściciela turbo było regenerowane 12,5k km temu, dostałem dokument na to lecz przestałem w to wierzyć. Logi statyczne: Statyczne 001 003 Statyczne 002 033 Logi dynamiczne: Dynamiczne 002 033 Dynamiczne 003 020 Dynamiczne 115 118 Z góry dziękuje za pomoc.
Łukasz13 Opublikowano wczoraj o 19:45 Opublikowano wczoraj o 19:45 Musisz zacząć od rozwiazania problemu z doładowaniem, a dopiero potem diagnozować resztę, wygląda jakby wogóle nie było sterowania turbina, sprawdz węzyki wszystkie przy n75, ewentualnie sam zawór na początek.
ArkadiuszK94 Opublikowano wczoraj o 19:48 Autor Opublikowano wczoraj o 19:48 1 minutę temu, Łukasz13 napisał(a): Musisz zacząć od rozwiazania problemu z doładowaniem, a dopiero potem diagnozować resztę, wygląda jakby wogóle nie było sterowania turbina, sprawdz węzyki wszystkie przy n75, ewentualnie sam zawór na początek. Czyli tak jak myślałem zrobić na początek. Wężyki widać ładne (mogły być wymienione prze rzekomej regeneracji) natomiast sam zawór wygląda źle. Ta jego metalowa obudowa jest cała pordzewiała. Jeszcze jeden fakt zapomniałem dodać. Przy otwartym oknie słychać świszczenie turbo przy mocniejszym przyśpieszaniu.
Łukasz13 Opublikowano wczoraj o 20:21 Opublikowano wczoraj o 20:21 Odepnij wtyczke od n75 i zrob loga z doładowaniem, swiszczy bo ładuje na maksa.
ArkadiuszK94 Opublikowano wczoraj o 20:35 Autor Opublikowano wczoraj o 20:35 (edytowane) 55 minut temu, Łukasz13 napisał(a): Odepnij wtyczke od n75 i zrob loga z doładowaniem, swiszczy bo ładuje na maksa. Jutro tak zrobię i wrzucę loga Od razu pytanie czy w razie czego kupować oryginał czy mogę ryzykować z zamiennikiem np. febiego?? #Edit: Najlepiej po niedzieli zdemontuje go i podepnę pod 12V i zobaczę czy działa. Edytowane wczoraj o 21:17 przez ArkadiuszK94
ArkadiuszK94 Opublikowano 3 godziny temu Autor Opublikowano 3 godziny temu Nie wytrzymałem do jutra, wykonałem test dynamiczny bez N75 Log: Log dynamiczny bez N75 Różnice widzę niewielkie i pytanie czy od razu zamawiać nowy zawór czy sprawdzić go najpierw ręcznie? Oraz j/w orginał czy zamiennik też będzie okej?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się