Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry wszystkim

Szukam mądrej głowy, która mi podpowie czy i gdzie (w jakim warsztacie) da się skorygować zbieżność kół przednich? Diagnosta stwierdził, że nie jest w stanie więcej skorygować zbieżności i wynik wychodzi taki a nie inny (w załączeniu) . Stwierdził że może coś jest gdzieś skrzywione i dlatego wynik jest taki ale wyregulować się tego nie da. Ale moim zdaniem wyregulować może nie, ale może ktoś podpowie gdzie szukać uszkodzenia - nawet jeśli faktycznie coś uległo skrzywieniu - to co mogło to być? Wszystko co się kiedyś krzywiło można przecież wyprostować, a może wymienić. Może znacie kogoś kto by się podął znalezienia sposobu na prawidłowe ustawienie zbieżności w tym aucie (Audi A4 B5 Avant 1.6, AHL 98r) szczególnie w kuj-pom? Boję się że taka krzywizna będzie mi zdzierała opony a są już nowe i mi po prostu szkoda je zniszczyć w ten sposób.

Badanie zbieżności A4-wynik.jpg

Opublikowano

Drążki? Końcówki? Wahacze? Magiel? Cokolwiek z tego było sprawdzane?

Opublikowano

Wahacze na pewno są ok. Ja jestem na tym punkcie wyczulony i jak tylko pojawi się jaki drobny dźwięk z luzów na zawieszeniu to od razu jest poszukiwanie skąd to i wymiana. Drążki diagnosta stwierdził że są ok, aczkolwiek musiał grzać śruby żeby skorygować ustawienie. Załączone zdjęcie to już efekt po zmianie wszystkiego co się dało w tym aucie zmienić jeśli chodzi o ustawienie zbieżności. Znak zapytania to magiel. Tego diagnosta na pewno nie weryfikował, chyba że weryfikacja polegan po pokręceniu kierownicą w poszukiwaniu luzów - bo to robił.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...