pablo15 Opublikowano 11 Lutego Opublikowano 11 Lutego Witam serdecznie wszystkich. Mój problem to wypadający zapłon na 2 i 1 cylindrze. Silnik benzyna - gaz. Sprawdzone przez mechanika ciśnienie ( 12,12, na 3 i 4) 9 i 9 na 1,2. Szarpie i trzęsie budą na benzynie i gazie . Dokładnie od 4 biegu w górę? Myślicie że to wypalone zawory? Proszę o pomoc.
pablo15 Opublikowano 11 Lutego Autor Opublikowano 11 Lutego 26 minut temu, Rob@k napisał(a): Głowica zapewne. Dziękuję.
pelonek1 Opublikowano 11 Lutego Opublikowano 11 Lutego Szykuj 3,5 - 4 k zł i znowu pojeździ 100-150 k km na LPG, czywiście jak sam będziesz robił, jak oddasz do mechanika to dolicz do tego 2-3 k zł za robotę. Dziwne, że przy takim ciśnieniu wypada zapłon na 4 biegu i wyżej, u mnie było na 2 cylindrze 6 barów, na pozostałych po równe 12 i zapłon wypadał na 2 cylindrze tylko na jałowych obrotach, dalej do odcinki nic nie wypadało. Ciśnienie sprawdzał bez i z próbą olejową?
pelonek1 Opublikowano 11 Lutego Opublikowano 11 Lutego A i jeszcze jedno, jak już zdiagnozujesz do końca i będziesz robił to szukaj głowicy euro 3, bo euro 4 to z gównolitu robione i co chwilę ktoś ma z nimi problemy, bo jak nie zapadnięte gniazda to lubią pękać.
pablo15 Opublikowano 12 Lutego Autor Opublikowano 12 Lutego 9 godzin temu, pelonek1 napisał(a): A i jeszcze jedno, jak już zdiagnozujesz do końca i będziesz robił to szukaj głowicy euro 3, bo euro 4 to z gównolitu robione i co chwilę ktoś ma z nimi problemy, bo jak nie zapadnięte gniazda to lubią pękać. Dzięki za odpowiedź.
DivaynEays Opublikowano 12 Lutego Opublikowano 12 Lutego 20 godzin temu, pablo15 napisał(a): Witam serdecznie wszystkich. Mój problem to wypadający zapłon na 2 i 1 cylindrze. Silnik benzyna - gaz. Sprawdzone przez mechanika ciśnienie ( 12,12, na 3 i 4) 9 i 9 na 1,2. Szarpie i trzęsie budą na benzynie i gazie . Dokładnie od 4 biegu w górę? Myślicie że to wypalone zawory? Proszę o pomoc. Zacznij od podstawowej diagnostyki. Szczelnosc dolotu, sprawnosc odmy(zaworka pod kolektorem), cisnienia paliwa i logow. Moze byc glowica, a moze byc wiele innych powodow... W razie czego zapraszam na diagnostyke i naprawe PS: glowice tez mam w razie czego
pablo15 Opublikowano 13 Lutego Autor Opublikowano 13 Lutego 13 godzin temu, DivaynEays napisał(a): Zacznij od podstawowej diagnostyki. Szczelnosc dolotu, sprawnosc odmy(zaworka pod kolektorem), cisnienia paliwa i logow. Moze byc glowica, a moze byc wiele innych powodow... W razie czego zapraszam na diagnostyke i naprawe PS: glowice tez mam w razie czego 14 godzin temu, DivaynEays napisał(a): Zacznij od podstawowej diagnostyki. Szczelnosc dolotu, sprawnosc odmy(zaworka pod kolektorem), cisnienia paliwa i logow. Moze byc glowica, a moze byc wiele innych powodow... W razie czego zapraszam na diagnostyke i naprawe PS: glowice tez mam w razie czego
pablo15 Opublikowano 13 Lutego Autor Opublikowano 13 Lutego Zapomniałem powiedziec ze mruga check egine jak szarpie . Swiece nowe. powyzej 3 tys obrotów coraz mniej szarpie
pelonek1 Opublikowano 13 Lutego Opublikowano 13 Lutego 33 minuty temu, pablo15 napisał(a): Zapomniałem powiedziec ze mruga check egine jak szarpie . Sterownik rejestruje wypadanie zapłonu i dlatego tak jest.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się