Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B9


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Opublikowano

Jak z Niemiec to pewnie już po naprawie blacharskiej i malowaniu. Napisz do mnie na pw, mam krajowego a4 allroad do sprzedania z przebiegiem 60,000 km z 2021 roku

Opublikowano
19 minut temu, Lovely Man napisał(a):

Jak z Niemiec to pewnie już po naprawie blacharskiej i malowaniu. Napisz do mnie na pw, mam krajowego a4 allroad do sprzedania z przebiegiem 60,000 km z 2021 roku

Z USA nie pomyliłeś?

Opublikowano

Jeden pieron skąd przywiezione, ten akurat niemiecki, a że rynek tam droższy i naprawy kosztują więcej więc na 99% po naprawie blacharskiej bo tylko uszkodzone auta opłaca się przywozić do PL

Opublikowano
11 godzin temu, Drobiu napisał(a):

Jestem zintetsowany kupnem tego audi potrzebowałbym opnij i ogólnie co myślicie itp. 

Bardzo ladnie wypozasona. Nawet Head Up masz. 

Oczywiscie zanim pojedziesz ogladac wykup za 50 raport na autobaza lub carvertical i bedziesz cos wiecej moze wiedzial.

Opublikowano

Niestety żadne raporty nie obejmują nie zgłoszonych do ubezpieczalni szkód i napraw w stodołach, więc jedynie wizyta w serwisie lub przynajmniej miernik lakieru prawdę ci powie :) A idę o zakład: dolary przeciwko orzechom że jest po naprawie blacharskiej :)

Opublikowano
18 minut temu, Lovely Man napisał(a):

Niestety żadne raporty nie obejmują nie zgłoszonych do ubezpieczalni szkód i napraw w stodołach, więc jedynie wizyta w serwisie lub przynajmniej miernik lakieru prawdę ci powie :) A idę o zakład: dolary przeciwko orzechom że jest po naprawie blacharskiej :)

no pewnie ze tak jest, jednak w raporcie i tak moze cos byc - wiec uwazam ze kazdy zawsze powinien to zrobic i tak. W niemczech tez takie nowe auta z duzym prawdopodobienstwem beda w takim raporcie - to drogie auto i ktos kto to sprzedal z uwagi na kolizje zglosil to do ubezpieczalni.

Nastepnym krokiem powinno byc to co mowisz - sprawdzenie przez kogos kto sie zna, czujnik lakieru koniecznie - natomiast to caly czas nie przekresla auta jezeli jest po normalnej kolizji.

Opublikowano

Panowie powiem krótko i treściwie: w życiu nie kupiłbym importowanego auta od handlarza i wszystkim odradzam. 

Jak już szukać to krajowego gdzie jest udokumentowany przebieg i wszelkie zdarzenia ubezpieczeniowe.

Z bitym autem później same kłopoty, np z elektroniką, nawet złe wklejona przednia szyba w serwisie mietka na gwarancji spowodowała zalanie elektroniki i ciągłe kłopoty z autem a co dopiero samochody naprawiane po stodołach, gdzie Audi ma klejone elementy konstrukcyjne nadwozia i nikt poza serwisem tego porządnie nie zrobi.

Jak chcecie to kupujcie importowany złom to odłożcie od razu 20.000 PLN na naprawy, a jak dołożycie tyle to kupicie pewną i serwisowaną krajówkę. Tyle w temacie importów co Niemiec płakał z radości jak sprzedał ;)

  • Lubię to 1
Opublikowano
12 godzin temu, Drobiu napisał(a):

Jestem zintetsowany kupnem tego audi potrzebowałbym opnij i ogólnie co myślicie itp. 

Jeśli Ci pasuje rok , przebieg , TDI i cena , to fajne auto i sprzedawca pewny . 

 

Opublikowano
25 minut temu, Lovely Man napisał(a):

Panowie powiem krótko i treściwie: w życiu nie kupiłbym importowanego auta od handlarza i wszystkim odradzam. 

Jak już szukać to krajowego gdzie jest udokumentowany przebieg i wszelkie zdarzenia ubezpieczeniowe.

Z bitym autem później same kłopoty, np z elektroniką, nawet złe wklejona przednia szyba w serwisie mietka na gwarancji spowodowała zalanie elektroniki i ciągłe kłopoty z autem a co dopiero samochody naprawiane po stodołach, gdzie Audi ma klejone elementy konstrukcyjne nadwozia i nikt poza serwisem tego porządnie nie zrobi.

Jak chcecie to kupujcie importowany złom to odłożcie od razu 20.000 PLN na naprawy, a jak dołożycie tyle to kupicie pewną i serwisowaną krajówkę. Tyle w temacie importów co Niemiec płakał z radości jak sprzedał

bardzo ale to bardzo przesadzasz.

Oczywiscie jezeli nie chcesz to nie kupujesz (kazdego indywidualna decyzja). Choc ja od typowego handlarza tez bym wolal nie kupowac...  wiem ze sa osoby dla ktorych przerysowane drzwi to juz auto powypadkowe i takiego nie kupi...

Natomiast uwazam ze absolutnie auto po kolizji nie jest dla mnie zdyskwalifikowane - wszystko zalezy co to byla za kolizja i jak zostala naprawiona, czy sa zdjecia itp. Czesto mozna natomiast wiele taniej kupic takie auto anizeli "salonowe polskie". Sry ale dla mnie dawanie +30% bo jest "z polskiego salonu" nie ma sensu (aby nie uzyc innego okreslenia ;)). To ze jest z "polskiego salonu" o niczym nie swiadczy, takie auto przeciez moze byc w duzo gorszym stanie anizeli auto sprowadzone po malej kolizji.

Opublikowano

W czym przesadzam, może wytłumaczysz? Czyżbyś handlował autami? 

Opublikowano
Godzinę temu, Lovely Man napisał(a):

W czym przesadzam, może wytłumaczysz? Czyżbyś handlował autami? 

z tym ze napisales:

1 godzinę temu, Koalakm napisał(a):

Z bitym autem później same kłopoty, np z elektroniką, nawet złe wklejona przednia szyba w serwisie mietka na gwarancji spowodowała zalanie elektroniki i ciągłe kłopoty z autem a co dopiero samochody naprawiane po stodołach, gdzie Audi ma klejone elementy konstrukcyjne nadwozia i nikt poza serwisem tego porządnie nie zrobi.

od kiedy to kazde uderzone auto ma problemy z elektronika? albo z czym innym? Domyslam sie ze moze byc taka sytuacja, ale to nie jest zaden wyznacznik ze kazde takie auto bedzie generowalo problemy i takie ogromne koszty... no i ze "nikt poza serwisem tego porządnie nie zrobi." - to juz calkiem przesadzone ;)

Opublikowano

Napisałem wyraznie: Audi ma klejone elementy konstrukcyjne nadwozia i nikt poza serwisem tego porządnie nie zrobi. 

Jak znasz jakiś serwis który to robi z gwarancją, tzn wkleja odlewy aluminiowe znajdujące w węzłach konstrukcyjnych nadwozia np. mocowanie przedniego zawieszenia, to podaj :)

 

Zresztą dyskusja jest bezprzedmiotowa, bite zawsze takim pozostanie, a w zależności od skali uszkodzeń i jakości naprawy będzie mniej lub bardziej naprawione ;)

Opublikowano
16 godzin temu, Drobiu napisał(a):

Ogólnie to mam budżet max 150tys.pln i rozważam VW Arteon w (kombi) też chciałbym na full panorama,hedup,4x4,I fotele z R line te kibelki.ale Audi to Audi i chciałbym też Audi Avant w Quattro też dopasione te fotele co w ogłoszeniu,panoramę i s line z zewnątrz w środku.

Opublikowano
26 minut temu, Lovely Man napisał(a):

Napisałem wyraznie: Audi ma klejone elementy konstrukcyjne nadwozia i nikt poza serwisem tego porządnie nie zrobi.

a tego nie wiedzialem. Tyle zeby bylo jasne ja akurat auta ktory ma uszkodzone elementy konstrukcyjne takze bym nie kupil. 

Jednak jezeli ma wymieniony zderzak i blotnik no to nie sa elementy konstrukcyjne. Ja mowie o normalnych kolizjach tzn takich ktore nie uszkodzily ramy auta czy tzw. "gir".

21 minut temu, Lovely Man napisał(a):

Zresztą dyskusja jest bezprzedmiotowa, bite zawsze takim pozostanie, a w zależności od skali uszkodzeń i jakości naprawy będzie mniej lub bardziej naprawione

no zgadza sie tyle ze "bite" dla mnie oznacza juz mocny wypadek gdzie wlasnie elementy "konstrukcyjne" dostaly. Natomiast auto po kolizji to auto po kolizji.

Opublikowano
Teraz, Drobiu napisał(a):

Ogólnie to mam budżet max 150tys.pln i rozważam VW Arteon w (kombi) też chciałbym na full panorama,hedup,4x4,I fotele z R line te kibelki.ale Audi to Audi i chciałbym też Audi Avant w Quattro też dopasione te fotele co w ogłoszeniu,panoramę i s line z zewnątrz w środku.

I pomyślałem o forum ktoś zasze coś podpowie,doradzi itp.dziękuję za wszystkie odpowiedzi,mam kolegę który prowadzi komis samochodowy i napewno by mi pomógł w zakupie ale tu są specjaliści od danego modelu auta i stąd ra myśl o forum.

Opublikowano

no to juz wiele Ci napisalismy. Wyposazenie super. Uwazam ze to dobra decyzja z wysokim wyposazeniem i ze wybierasz Audi. VW nigdy nie bedzie Audi - to segmentacja. Kupuj Audi tak jak chciales bo jak kupisz VW to zawsze bedziesz patrzyl w strone Audi.

Natomiast Audi a4 nie jest jakims wielkim autem, ale jest wystarczajacym - ale to moje zdanie, wszystko zalezy od potrzeb.

Kwote masz taka ze spokojnie fajny egzemplarz powinienes znalezc.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Teściu ma audi a4 b8 Aant 2.0 tdi chyba 150km ma przejechane ponad 400tys.autko jak nówka i ogólnie wszystko super.Ja natomiast kupę lat temu miałem A6 C5 2.5 tdi w Avant i miałem w niej full recaro,rolety,s line 180km,szyberdach,no wypas.i jak zaczęło się spać to zrujnowało to mój budżet,wałki rozrządu,potem tip tronic,pompa VP 44 no masakra.i się obraziłem na audi i przesiadłem się do BMW 5.Ale jak to mówią stara miłość nie rdzewieje,mam znajomych samochodziaży i mówią tylko Audi B9 kupuj.

Opublikowano

A czy audi a4 allroad bo nie ukrywam też brałem pod uwagę,ma jakieś wady(usterki) ale kiedyś kiedyś jak szukałem A6 C5 i one na tamten czas miały ponoć dość duże problemy z pneumatyką i koszty były bardzo spore czaso okres 2003/2006 kiedy Ja szukałem a później  posiadałem audi,tak jak pisałem wcześniej chciałbym bardzo dobrze wyposażoną!!! Mam czym jeździć i mogę czekać aż się trafi coś fajnego.Tak jak wysłałem w ogłoszeniu,brakowało s line na zewnątrz ale cena jest taka że można było dołożyć s line na zewnątrz.

 

 

Bo biorę czy brałem pod uwagę takiego VW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...