Monika.K Opublikowano Czwartek o 16:30 Opublikowano Czwartek o 16:30 Cześć:) proszę pomóżcie co to może być? Cos mogło się uszkodzić?
Muskel1 Opublikowano Czwartek o 17:14 Opublikowano Czwartek o 17:14 Trzeba pod komputer podłączyć i sczytać błędy. Przyczyn może być bardzo wiele. 1
Lovely Man Opublikowano Czwartek o 18:58 Opublikowano Czwartek o 18:58 Pierwsza czynność: zalać do pełna adblue
czareq Opublikowano Czwartek o 19:49 Opublikowano Czwartek o 19:49 50 minut temu, Lovely Man napisał(a): Pierwsza czynność: zalać do pełna adblue O niskim stanie AdBlue jest inny komunikat
Lovely Man Opublikowano Czwartek o 19:54 Opublikowano Czwartek o 19:54 Oczywiście ale skąd wiesz że go nie było? Zalanie na 100% nie zaszkodzi, a może pomóc rozpuścić wykrystalizowany mocznik, wstawić do ciepłego, podłączyć kompa i czytać błędy.
Monika.K Opublikowano Czwartek o 20:44 Autor Opublikowano Czwartek o 20:44 (edytowane) 50 minut temu, Lovely Man napisał(a): Oczywiście ale skąd wiesz że go nie było? Zalanie na 100% nie zaszkodzi, a może pomóc rozpuścić wykrystalizowany mocznik, wstawić do ciepłego, podłączyć kompa i czytać błędy. Jakoś 5tyg temu był tankowany do pełna zrobilam max 1000km od ostatniego tankowania Edytowane Czwartek o 20:45 przez Monika.K
Muskel1 Opublikowano Czwartek o 20:45 Opublikowano Czwartek o 20:45 Czyli ok. 1l ubyło, bo zużycie mocznika to ok. 1l/1000 km.
Monika.K Opublikowano Czwartek o 20:48 Autor Opublikowano Czwartek o 20:48 (edytowane) 6 minut temu, Muskel1 napisał(a): Czyli ok. 1l ubyło, bo zużycie mocznika to ok. 1l/1000 km. Zapomniałam dodać że jakoś 2 miesiące temu mieliśmy wyciek z wężyka AdBlue został naprawiony i teraz znowu to. Czy może to mieć coś wspólnego? Edytowane Czwartek o 20:52 przez Monika.K
Muskel1 Opublikowano Czwartek o 21:17 Opublikowano Czwartek o 21:17 Stan pozostałego w zbiorniku AdBlue można sprawdzić narzędziem diagnostycznym w rozszerzonych blokach pomiarowych sterownika silnika. Skoro i tak trzeba podpiąć auto pod kompa, to i przy okazji można odczytać stan napełnienia.
Monika.K Opublikowano Czwartek o 21:37 Autor Opublikowano Czwartek o 21:37 19 minut temu, Muskel1 napisał(a): Stan pozostałego w zbiorniku AdBlue można sprawdzić narzędziem diagnostycznym w rozszerzonych blokach pomiarowych sterownika silnika. Skoro i tak trzeba podpiąć auto pod kompa, to i przy okazji można odczytać stan napełnienia. Zrobi to zwykly mechanik czy musi być elektryk samochodowy?
dekiel 13 Opublikowano Czwartek o 23:42 Opublikowano Czwartek o 23:42 Zrobi jeśli ma VCDS kompa i przy okazji pełny skan i wtedy się okaże co mu dolega.
Muskel1 Opublikowano Piątek o 06:03 Opublikowano Piątek o 06:03 (edytowane) 8 godzin temu, Monika.K napisał(a): Zrobi to zwykly mechanik czy musi być elektryk samochodowy? Wykona to każdy posiadający narzędzie diagnostyczne, pod warunkiem, że potrafi się nim posługiwać. Edytowane Piątek o 06:18 przez Muskel1
Monika.K Opublikowano Niedziela o 15:45 Autor Opublikowano Niedziela o 15:45 W dniu 14.02.2025 o 00:42, dekiel 13 napisał(a): Zrobi jeśli ma VCDS kompa i przy okazji pełny skan i wtedy się okaże co mu dolega. Bylam u mechanika i na komputerze widział błąd i go skasował. Ledwo wsiadłam odpaliłam auto i znowu to samo . Znowu podpięli komputer ale już nie było tego błędu. Dlaczego? Pojechałam do elektryka i również nie widzi błędu 😩 co robić dalej?
Lovely Man Opublikowano Niedziela o 15:57 Opublikowano Niedziela o 15:57 Musi być jakaś mechaniczna usterka, a jaki był błąd?
Muskel1 Opublikowano Niedziela o 16:13 Opublikowano Niedziela o 16:13 22 minuty temu, Monika.K napisał(a): Bylam u mechanika i na komputerze widział błąd i go skasował. To kicha. Takie rzeczy zapisuje się najpierw w postaci pełnego auto-scanu zanim się je skasuje. Musisz jeździć i sprawdzac co jakiś czas czy zapisze błąd. Jak zapisze będzie przynajmniej informacja w jakim kierunku szukać przyczyny. Bez tego możesz tylko za pomocą urządzenia diagnostycznego posprawdzać kilka parametrów dotyczących pracy związanej z układem oczyszczania spalin, mając nadzieje, że wpadnie w oko jakaś nieprawidłowość w działaniu. Ale to powinien być w stanie sprawdzić każdy mechanik. Jeżeli Twój nie wie co ma robić, to poszukałbym innego. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się